2009 Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Intense
Salutari,
Intr-un final glorios, dupa lupte seculare ce au durat 2 luni, am reusit vineri 04.06.2010 sa ridic un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 MT Intense din parcul reprezentantei din Brasov.
Pana acum am facut 730km Brasov - Bucuresti - Mamaia si retur, si sunt incantat de stabilitate, dotari si felul in care atrage privirile .
Dotarile incluse la nivel Intense, pretul, garantia, reteaua de dealeri nationala, o recomanda ca o afacere in Romania de azi, daca urmaresti sa iesi din standardul Renault, VW.
Despre consum nu vorbesc inca deoarece fiind in prima mie de km, nu-l consider relevant.
Vanzatorii mi-au "vandut" un consum mediu de 8%, dar cred ca va fi real undeva pe la 10% tinand cont de faptul ca 70% din timp va sta in traficul din Bucuresti si restul national.
Asa cum am promis in topicul in care ceream sfaturi, am sa tin un jurnal al masinii non-tehnic pentru a fi de folos si altora, care cocheteaza cu ideea de achizitiona o masina asemanatoare.
Cele bune,
Paul
Intr-un final glorios, dupa lupte seculare ce au durat 2 luni, am reusit vineri 04.06.2010 sa ridic un Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 MT Intense din parcul reprezentantei din Brasov.
Pana acum am facut 730km Brasov - Bucuresti - Mamaia si retur, si sunt incantat de stabilitate, dotari si felul in care atrage privirile .
Dotarile incluse la nivel Intense, pretul, garantia, reteaua de dealeri nationala, o recomanda ca o afacere in Romania de azi, daca urmaresti sa iesi din standardul Renault, VW.
Despre consum nu vorbesc inca deoarece fiind in prima mie de km, nu-l consider relevant.
Vanzatorii mi-au "vandut" un consum mediu de 8%, dar cred ca va fi real undeva pe la 10% tinand cont de faptul ca 70% din timp va sta in traficul din Bucuresti si restul national.
Asa cum am promis in topicul in care ceream sfaturi, am sa tin un jurnal al masinii non-tehnic pentru a fi de folos si altora, care cocheteaza cu ideea de achizitiona o masina asemanatoare.
Cele bune,
Paul
- Fişiere ataşate
-
- Mitsu_Sportback_2.jpg (111.45 KiB) Vizualizat de 3215 ori
-
- Mitsu_Sportback_1.jpg (116.21 KiB) Vizualizat de 3248 ori
QUOTE (cix @ Jun 6 2010, 09:55 PM) Este cumva cea la care nu se platea taxa de prima inmatriculare pentru ca a fost inscrisa de ei inainte de 1 ianuarie? Daca da, sa stii ca m-am urcat in ea Felicitari. Consider nivelul intense cel mai bun raport dotari / pret.
Era inmatriculata la 31.12.2009, si am scapat de acea taxa de inmatriculare. Mi-au spus ca a fost masina de showroom )
Multam fain de urari.
Era inmatriculata la 31.12.2009, si am scapat de acea taxa de inmatriculare. Mi-au spus ca a fost masina de showroom )
Multam fain de urari.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
Neata tuturor,
Am 1800km, din care 40% din ei sunt facuti in Bucuresti si restul pe A2 si DN1, si asa cum spunea un bun prieten al meu, masinuta asta face tot ce vrei tu, dar sa nu o intrebi de consum ).
N-am reusit sa reduc consumul mediu sub 9.9/100km si asta pe 300km facuti pe A2 cu tempomatul in functiune.
Am fost oarecum dezamagit de comportamentul masinii in vitezele 2 si 4, pana am inteles ca am voie sa schimb la 3500 -4000 de ture, dupa ce am ajuns la 1000km rulaj. Nu aud zgomote suspecte, greierasi....si e interesant sa nu aud motorul in relanti la stop.
Am folosit doar benzina cu cifra octanica de minim 98, de la Petrom, OMV si Rompetrol, si cam ustura la consumul actual. Desi in manual si pe capac scrie 95+, am sa evit benzina de 95, pe cat posibil.
Cam atatica pot sa va dezvalui, abia astept sa ajung la 5000-10000km, sa vad comportamentul, consumul, zgomotele, articulatiile si tot asa .
Cele bune,
Paul
Am 1800km, din care 40% din ei sunt facuti in Bucuresti si restul pe A2 si DN1, si asa cum spunea un bun prieten al meu, masinuta asta face tot ce vrei tu, dar sa nu o intrebi de consum ).
N-am reusit sa reduc consumul mediu sub 9.9/100km si asta pe 300km facuti pe A2 cu tempomatul in functiune.
Am fost oarecum dezamagit de comportamentul masinii in vitezele 2 si 4, pana am inteles ca am voie sa schimb la 3500 -4000 de ture, dupa ce am ajuns la 1000km rulaj. Nu aud zgomote suspecte, greierasi....si e interesant sa nu aud motorul in relanti la stop.
Am folosit doar benzina cu cifra octanica de minim 98, de la Petrom, OMV si Rompetrol, si cam ustura la consumul actual. Desi in manual si pe capac scrie 95+, am sa evit benzina de 95, pe cat posibil.
Cam atatica pot sa va dezvalui, abia astept sa ajung la 5000-10000km, sa vad comportamentul, consumul, zgomotele, articulatiile si tot asa .
Cele bune,
Paul
Sa o stapanesti sanatos.Dupa 3000 de km iti recomand calduros sa schimbi la 6500(de fapt de la 4000 de ture iti arata masina ce poate ).Eu am 33k cu a mea si pot sa-ti spun ca am un consum neregulat (si 14-15 in oras dar si 10-11 tot in oras in functie de traficul si dispozitia mea din ziua respectiva), dar la 100km/h e undeva la 8.5 si la 140 undeva la 10. Eu i-am pus filtru K&N ca ala de pe masina de la prima revizie de 20k ar fi trebuit schimbat, dar eu nu am vrut si ei nu au insistat, oricum la 60k au obligatia sa-l schimbe(conform cu standardelor impuse de Mitsubishi), asa ca il tin pe asta vechi in portbagaj si cand ma duc la 40k il pun pe masina ca sa evit discutiile si pierderea garantiei.Masina inca nu are greierasi si inca nu "troncane". Pacat de vopsea (lac) ...e foarte proasta (sare imediat..asa ca ai grija pe unde o lasi, a mea cel putin e plina de zgarieturi ).La cat mai multi kilometrii fara evenimente.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori