2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Syber
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 25, 2011 5:53 pm

Mesaj de Syber » Vin Mar 16, 2012 7:16 pm

Salut,

la mine e aplicata varianta respectiva...si nu baraie...nu are nici o problema...nici la noxe nici la nimik...
si ambele sunt functionale...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Mar 17, 2012 6:00 pm

Colegul caruia i-am vazut masina cu o astfel de modificare este m_mosu. Ii multumesc pt amabilitate si buna vointa.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Mai 10, 2012 6:28 pm

Well done...
[attachment=16509:10052012307.jpg]

Numai cuvinte de lauda pentru serviceul din Metalurgiei.

Vestea proasta in urma unor zgomote la pedala de ambreiaj cei din service au hotarat ca trebuie schimbata pompa de servofrana(????nustiu ce legatura are poate se refereau la cilindru, stiu doar ca ambreiajul hidraulic lucreaza cu lichid de frana) . Au facut hartii si urmeaza sa ceara aprobarea pt inlocuire in garantie apoi ma vor suna. Sper sa fiu la fel de multumit si dupa aceasta operatiune.

Wish me luck on saturday, cand imi fac evacuarea...
Fişiere ataşate
10052012307.jpg
10052012307.jpg (1.55 MiB) Vizualizat de 2166 ori

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Joi Mai 10, 2012 7:16 pm

Bravos.
Culoarea, cum a iesit culoarea ?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Mai 10, 2012 7:20 pm

A iesit impecabil totul si culoarea. Mai sunt cateva fire de praf prinse in lac pe ici colo dar asa iese orice vositorie aftermarket. E prima reprezentanta mitsu de care sunt multumit din toate punctele de vedere sper sa o tina tot asa.

Era sauit devizul:
~1700Ron bara
~1250Ron vopsitoria
~90Ron folia neagra
~90Ron D/R bara
---------------------------
3278 Ron TOTAL casco forever!!!

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Sâm Mai 12, 2012 1:06 pm

Arata bine bara de ralli art. Pacat ca la Lancere se vede atat de urat toba. Daca ar fi fara roata de rezerva, atunci ar fi mai ascunsa toba si nu s-ar fi vazut asa urat.
Am eu obsesia asta legata de toba....e pacat ca Lancerele, care au un look atat de frumos, au un spate stricat de acea toba care se vede sub masina. Adesea merg in spatele unui Lancer si ma tot mir cum de nu au gasit o solutie ca sa mascheze putin toba aia.
Eu am bara normala si ma gandesc sa imi cumpar un spoiler spate (cel de aici: http://accesorii.mitsubishi-motors.ro/a ... 840-3.html ). Cel putin din poze se pare ca mai coboara cu vreo 4-5 cm marginea de jos a barei spate si nu cred ca se va mai vedea asa de urat toba.
Flipper, cu evacuarea ce ai de gand sa faci acum ca ti-ai schimbat bara spate? Cum o modifici? Sau o schimbi cu una de ralli art?
Asteptam poze dupa "operatia" de sambata.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Mai 12, 2012 5:40 pm

Gata si cu evacuarea.

Lucrarea s-a facut la Topgear & Long life in urma reclamei lor de pe acest forum. Au lucrat foarte profesionist si au si scule pe masura.
Pasii lucrarii:
1. s-a dat finala jos si s-a taiat flansa de pe teava care vine de la toba intermediara;
2. s-a confectionat o toba finala de la 0
3. s-au sudat si aranjat tevile de intrare iesire si tipsurile
4. s-a pornit motorul
5. s-a achitat 950 RON
6. luni urmeaza sa mi se faca garantiea pe viata pentru lucrare

SUnetul e ceva mai mare la ralanti si pana la 2000rpm fata de toba oem, e un sunet infundat mai sport iar peste 2000rpm este acoperit de zgomotul motorului. Sa zic ca 20% e mai zgomotoasa finala asta fata de cea oem. una peste alta sunt multumit de lucrare ramane sa mia treaca si proba timpului.

Finala veche o vand daca e cineva interesat.

Acum masina arata mult mai frumos!!!
Fişiere ataşate
12052012314.jpg
12052012314.jpg (1.03 MiB) Vizualizat de 2114 ori
12052012310.jpg
12052012310.jpg (958.46 KiB) Vizualizat de 2106 ori
12052012312.jpg
12052012312.jpg (962.97 KiB) Vizualizat de 2106 ori
12052012315.jpg
12052012315.jpg (1.88 MiB) Vizualizat de 2151 ori
12052012311.jpg
12052012311.jpg (1.12 MiB) Vizualizat de 2085 ori

Avatar utilizator
Master4Mariners
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm

Mesaj de Master4Mariners » Sâm Mai 12, 2012 7:48 pm

Superb arata masina . Felicitari ! Si pe mine ma bate gandul la o lucrare de genul , tot unde ai facut-o tu .

Avatar utilizator
dragosh_em
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm

Mesaj de dragosh_em » Sâm Mai 12, 2012 9:45 pm

Felicitari, arata superb masina !

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Mai 17, 2012 12:17 am

In urma studiere mai amanuntite a noii tobe finala, am observa ca suportii originali de cauciuc care o sustin imi dau impresia ca permit tobei sa se miste prea usor si poate si prea mult, asa ca as fi tentat sa ii pun niste suporti de caucic de ralli art sau de evo(care au forma de triungi cu 3 gauri, una pt prinderea de caroserie si 2 pentru prinderea tobei) deci cred eu ca ar o oferii o rigiditate mai mare tobei dar problema este de unde sa ii cumpar ca banuiesc ca la reprezentanta costa o avere sau poate stie cineva o varianta si mai buna. Probabi ldaca voi schimba suportii de caucic va trebui sa ma duco fuga pe la cei care mi-au facut evacuare pentru a modifica putin tijele de fixare sudate pe toba.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori