2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic
Well done...
[attachment=16509:10052012307.jpg]
Numai cuvinte de lauda pentru serviceul din Metalurgiei.
Vestea proasta in urma unor zgomote la pedala de ambreiaj cei din service au hotarat ca trebuie schimbata pompa de servofrana(????nustiu ce legatura are poate se refereau la cilindru, stiu doar ca ambreiajul hidraulic lucreaza cu lichid de frana) . Au facut hartii si urmeaza sa ceara aprobarea pt inlocuire in garantie apoi ma vor suna. Sper sa fiu la fel de multumit si dupa aceasta operatiune.
Wish me luck on saturday, cand imi fac evacuarea...
[attachment=16509:10052012307.jpg]
Numai cuvinte de lauda pentru serviceul din Metalurgiei.
Vestea proasta in urma unor zgomote la pedala de ambreiaj cei din service au hotarat ca trebuie schimbata pompa de servofrana(????nustiu ce legatura are poate se refereau la cilindru, stiu doar ca ambreiajul hidraulic lucreaza cu lichid de frana) . Au facut hartii si urmeaza sa ceara aprobarea pt inlocuire in garantie apoi ma vor suna. Sper sa fiu la fel de multumit si dupa aceasta operatiune.
Wish me luck on saturday, cand imi fac evacuarea...
- Fişiere ataşate
-
- 10052012307.jpg (1.55 MiB) Vizualizat de 2166 ori
A iesit impecabil totul si culoarea. Mai sunt cateva fire de praf prinse in lac pe ici colo dar asa iese orice vositorie aftermarket. E prima reprezentanta mitsu de care sunt multumit din toate punctele de vedere sper sa o tina tot asa.
Era sauit devizul:
~1700Ron bara
~1250Ron vopsitoria
~90Ron folia neagra
~90Ron D/R bara
---------------------------
3278 Ron TOTAL casco forever!!!
Era sauit devizul:
~1700Ron bara
~1250Ron vopsitoria
~90Ron folia neagra
~90Ron D/R bara
---------------------------
3278 Ron TOTAL casco forever!!!
Arata bine bara de ralli art. Pacat ca la Lancere se vede atat de urat toba. Daca ar fi fara roata de rezerva, atunci ar fi mai ascunsa toba si nu s-ar fi vazut asa urat.
Am eu obsesia asta legata de toba....e pacat ca Lancerele, care au un look atat de frumos, au un spate stricat de acea toba care se vede sub masina. Adesea merg in spatele unui Lancer si ma tot mir cum de nu au gasit o solutie ca sa mascheze putin toba aia.
Eu am bara normala si ma gandesc sa imi cumpar un spoiler spate (cel de aici: http://accesorii.mitsubishi-motors.ro/a ... 840-3.html ). Cel putin din poze se pare ca mai coboara cu vreo 4-5 cm marginea de jos a barei spate si nu cred ca se va mai vedea asa de urat toba.
Flipper, cu evacuarea ce ai de gand sa faci acum ca ti-ai schimbat bara spate? Cum o modifici? Sau o schimbi cu una de ralli art?
Asteptam poze dupa "operatia" de sambata.
Am eu obsesia asta legata de toba....e pacat ca Lancerele, care au un look atat de frumos, au un spate stricat de acea toba care se vede sub masina. Adesea merg in spatele unui Lancer si ma tot mir cum de nu au gasit o solutie ca sa mascheze putin toba aia.
Eu am bara normala si ma gandesc sa imi cumpar un spoiler spate (cel de aici: http://accesorii.mitsubishi-motors.ro/a ... 840-3.html ). Cel putin din poze se pare ca mai coboara cu vreo 4-5 cm marginea de jos a barei spate si nu cred ca se va mai vedea asa de urat toba.
Flipper, cu evacuarea ce ai de gand sa faci acum ca ti-ai schimbat bara spate? Cum o modifici? Sau o schimbi cu una de ralli art?
Asteptam poze dupa "operatia" de sambata.
Gata si cu evacuarea.
Lucrarea s-a facut la Topgear & Long life in urma reclamei lor de pe acest forum. Au lucrat foarte profesionist si au si scule pe masura.
Pasii lucrarii:
1. s-a dat finala jos si s-a taiat flansa de pe teava care vine de la toba intermediara;
2. s-a confectionat o toba finala de la 0
3. s-au sudat si aranjat tevile de intrare iesire si tipsurile
4. s-a pornit motorul
5. s-a achitat 950 RON
6. luni urmeaza sa mi se faca garantiea pe viata pentru lucrare
SUnetul e ceva mai mare la ralanti si pana la 2000rpm fata de toba oem, e un sunet infundat mai sport iar peste 2000rpm este acoperit de zgomotul motorului. Sa zic ca 20% e mai zgomotoasa finala asta fata de cea oem. una peste alta sunt multumit de lucrare ramane sa mia treaca si proba timpului.
Finala veche o vand daca e cineva interesat.
Acum masina arata mult mai frumos!!!
Lucrarea s-a facut la Topgear & Long life in urma reclamei lor de pe acest forum. Au lucrat foarte profesionist si au si scule pe masura.
Pasii lucrarii:
1. s-a dat finala jos si s-a taiat flansa de pe teava care vine de la toba intermediara;
2. s-a confectionat o toba finala de la 0
3. s-au sudat si aranjat tevile de intrare iesire si tipsurile
4. s-a pornit motorul
5. s-a achitat 950 RON
6. luni urmeaza sa mi se faca garantiea pe viata pentru lucrare
SUnetul e ceva mai mare la ralanti si pana la 2000rpm fata de toba oem, e un sunet infundat mai sport iar peste 2000rpm este acoperit de zgomotul motorului. Sa zic ca 20% e mai zgomotoasa finala asta fata de cea oem. una peste alta sunt multumit de lucrare ramane sa mia treaca si proba timpului.
Finala veche o vand daca e cineva interesat.
Acum masina arata mult mai frumos!!!
- Fişiere ataşate
-
- 12052012314.jpg (1.03 MiB) Vizualizat de 2114 ori
-
- 12052012310.jpg (958.46 KiB) Vizualizat de 2106 ori
-
- 12052012312.jpg (962.97 KiB) Vizualizat de 2106 ori
-
- 12052012315.jpg (1.88 MiB) Vizualizat de 2151 ori
-
- 12052012311.jpg (1.12 MiB) Vizualizat de 2085 ori
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
- dragosh_em
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm
In urma studiere mai amanuntite a noii tobe finala, am observa ca suportii originali de cauciuc care o sustin imi dau impresia ca permit tobei sa se miste prea usor si poate si prea mult, asa ca as fi tentat sa ii pun niste suporti de caucic de ralli art sau de evo(care au forma de triungi cu 3 gauri, una pt prinderea de caroserie si 2 pentru prinderea tobei) deci cred eu ca ar o oferii o rigiditate mai mare tobei dar problema este de unde sa ii cumpar ca banuiesc ca la reprezentanta costa o avere sau poate stie cineva o varianta si mai buna. Probabi ldaca voi schimba suportii de caucic va trebui sa ma duco fuga pe la cei care mi-au facut evacuare pentru a modifica putin tijele de fixare sudate pe toba.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori