Pagina 5 din 8

Scris: Vin Iul 29, 2011 10:45 am
de Volcov
Mazda CX7 2.3 turbo, 260 cai - 0-100km/h - 8.2 sec, Vmax - 211 km/h
Outlander 2.0 turbo, 202 cai - 0-100 km/h - 7.9 sec, Vmax - 220 km/h ( apropo il cheama Fane si nu are nimic defect (doar pe mine - vorba ))

150 km/h este o viteza decenta in trepte inferioare de viteza (3,4) si nu este recomandata datorita senzatiei de somn pe care o induce .

Personal am inlocuit consumul cu senzatia, insa pot aprecia urmatoarele:

110 km/h, extra, clima - 9- 10 % cu urcare lina si constanta in ture
130 km/h, extra, clima - aprox 12%
150 - 160 km/h, extra, constant - intre 14 - 15% + minim 1 litru pentru clima ( depinde de temperatura dorita in habitaclu)

Peste 200 km/h e alta poveste insa sub 25% nu scade.

Cred ca as putea scoate un consum mai mare de 34 % cu Mazda

Scris: Mar Aug 02, 2011 12:17 pm
de Wally
Nu stiu de ce post-ul meu din 30 iulie nu a aparut
In fine... multumesc de informatii.
Din datele de mai sus e clar ca este destul de insetata, dar se poate merge si usurel.
Ce m-ar interesa este cam la ce turatie porneste turbina, si cat se poate merge in regim normal - non-turbo.
Merg destul de mult pe distante mari (3-4 ori pe an) Iasi-Strasbourg, si as fi dorit ceva mai vioi, dar nu o bestie insetata.
Anul trecut am imprumutat o Mazda CX-7 cu care am mers...usurel..., dus intors (4000 km). Nu am reusit sa cobor consumul sub 15-18%, in conditiile in care aerul conditionat a fost folosit foarte putin (nu-l suport). Evident, asta a insemnat trapa sau un geam deschise, care probabil ca au marit consumul mai mult decat AC-ul.
Evident ca varianta optima ar fi un diesel...dar am si eu aratarile mele...si astea urasc mirosul de motorina, asa ca pana sa esuez (literalmente) la Audi sau Merz, mai prospectez piata pentru o japoneza pe benzina.

Scris: Lun Aug 08, 2011 12:33 pm
de Volcov
Aproximativ 3000 rpm sunt necesare pentru intrarea in functiune a turbinei, iar pana pe la 7200 fluiera de mai mare dragul.

Scris: Mar Ian 03, 2012 12:40 am
de cpr
Fiecare cioara isi lauda puiul

Scris: Mie Ian 04, 2012 7:07 pm
de DaniD25
domnu cpr asta nu e cioara...e condor ... poti citi si "concorde"

Scris: Mar Iun 05, 2012 3:23 pm
de Volcov
Urmare a faptului ca ambreiajul meu s-a saturat sa presteze, la 98.000 km, sunt nevoit sa renunt la serviciile lui. Pentru timpul petrecut impreuna si pentru efortul pe care l-a depus, ii multumesc. Confratii au recomandari pentru unul nou?

Scris: Mar Iun 05, 2012 8:52 pm
de andrei
Salut - inainte de a-l schimba - e posibil sa fii interesat de ceea ce scrie aici.

Scris: Mar Iun 12, 2012 5:29 pm
de Volcov
Volanta curcubeu. Serie limitata.

Scris: Mar Iun 12, 2012 8:26 pm
de cristibna
Pai unde mai vezi tu curcubeul ? Te-a tinut binisor as putea spune . Te-ai hotarat pe ce kit o sa mergi ?
Daca vrei sa-i mai pui ponei , mergi pe ceva mai ''obisnuit'' cu chinuiala , daca nu ...parerea mea este sa ramai pe ce ai avut stoc .

Scris: Joi Iun 21, 2012 9:26 am
de Volcov
Masina veche, ambreiaj nou. S-au folosit repere stoc, OE. In plus a fost schimbat si uleiul in cutia de viteze, cutia de transfer, diferential.
Lucrari aditionale - geometrie directie. Servicii aditionale - inspectia ITP.