2011 Outlander 2.2 DI-D Mivec Invite
- irinelolariu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm
Salutare tuturor!
Sint inca un nou forumist la Mitsu.ro si in plus si nou proprietar de Outlander 2.2 DI-D Mivec Invite . Masina o am din 18 iunie si am parcurs 1700 km cu ea pina acum (am folosit-o doar pentru drumuri in afara orasului).
As vrea sa spun ca desi nu sint neaparat un fan declarat Mitsubishi , acest forum mi-a fost de mult ajutor in alegerea masinii pe care planuiam s-o cumpar de ceva vreme , desi varianta echipata cu motorul Diesel Mitsubishi a aparut de mai putin de un an la noi.
Fireste ca am avut o "lista scurta" de modele din care am avut de ales,dar alegerea nu a fost usoara;nu o sa intru in amanunte,dar vreau sa spun ca pina acum cred ca am facut o alegere buna.
O sa prezint si eu niste prime impresii,care fireste sint atit pozitive,cit si mai putin pozitive ( asta pentru ca nu le pot spune negative totusi,inca).
Impresii pozitive :
- Motor Diesel vivace , silentios si care "trage" de pe la 1600-2000 rpm,lucru care te face sa uiti ca esti intr-o masina de 1700 kg atunci cind accelerezi;
-Masina incapatoare , cu buna vizibilitate la drum (oglinzile retrovizoare sint enorme ),chiar si catre haion ;
-Masina bine insonorizata (la drum lung nu prea aud decit suieratul turbinei la accelerari si zgomotul vintului) ;
-Suspensii confortabile,cu tenta ferma insa , ceea ce favorizeaza comportamentul rutier al masinii (fireste ca centrul de greutate ridicat al masinii are un cuvint greu de spus in ruliul masinii la schimbarile bruste de directie);
-Instrumente si comenzi de bord pozitionate intuitiv si lizibile ;
-Scaune confortabile , ergonomice si cu sprijin lateral bunicel ;
-Schimbator de viteze precis (doar dintr-a 5-a intr-a 4-a mi s-a mai intimplat sa nimeresc intr-a 6-a,dar asta probabil din cauza ca nu sint obisnuit eu cu 6 trepte de viteza),avind cursa scurta;
-Desi masina are gabaritul maricel , m-am obisnuit destul de repede sa ma incadrez bine cu ea in trafic (cu exceptia partii din fata ,datorita botului lung si plonjat al masinii);
-Masca frontala tip "jet fighter" mi se pare foarte reusita (chiar daca grila trapezoidala nu este neaparat originala);
Impresii mai putin pozitive :
- Grafica display-ului central dintre cele 2 cadrane de bord este cam rudimentara (asta este valabil doar pentru echiparea Invite);
- Plasticele de pe fetele portierelor , de pe praguri si de prin portbagaj se zgirie foarte usor (la mine s-au zgiriat de la primul drum si asta fara eforturi prea mari );
-Minerele usilor nu sint prea solide,incit daca te agati de ele se cam desfac din imbinarea lor;
-Tapiteria scaunelor si mocheta de jos fiind negre se pot murdari foarte usor si nu prea arata durabile;
Cit despre consum,cred ca este prea devreme sa comentez ceva - mai trebuie sa mai fac inca vreo citeva mii de km ca sa se stabilizeze consumul.
Cam astea sint primele mele observatii;asa cum spuneam,pe ansamblu Outlander pare sa fie o masina durabila si (sper) fiabila .
Toate cele bune,
Sint inca un nou forumist la Mitsu.ro si in plus si nou proprietar de Outlander 2.2 DI-D Mivec Invite . Masina o am din 18 iunie si am parcurs 1700 km cu ea pina acum (am folosit-o doar pentru drumuri in afara orasului).
As vrea sa spun ca desi nu sint neaparat un fan declarat Mitsubishi , acest forum mi-a fost de mult ajutor in alegerea masinii pe care planuiam s-o cumpar de ceva vreme , desi varianta echipata cu motorul Diesel Mitsubishi a aparut de mai putin de un an la noi.
Fireste ca am avut o "lista scurta" de modele din care am avut de ales,dar alegerea nu a fost usoara;nu o sa intru in amanunte,dar vreau sa spun ca pina acum cred ca am facut o alegere buna.
O sa prezint si eu niste prime impresii,care fireste sint atit pozitive,cit si mai putin pozitive ( asta pentru ca nu le pot spune negative totusi,inca).
Impresii pozitive :
- Motor Diesel vivace , silentios si care "trage" de pe la 1600-2000 rpm,lucru care te face sa uiti ca esti intr-o masina de 1700 kg atunci cind accelerezi;
-Masina incapatoare , cu buna vizibilitate la drum (oglinzile retrovizoare sint enorme ),chiar si catre haion ;
-Masina bine insonorizata (la drum lung nu prea aud decit suieratul turbinei la accelerari si zgomotul vintului) ;
-Suspensii confortabile,cu tenta ferma insa , ceea ce favorizeaza comportamentul rutier al masinii (fireste ca centrul de greutate ridicat al masinii are un cuvint greu de spus in ruliul masinii la schimbarile bruste de directie);
-Instrumente si comenzi de bord pozitionate intuitiv si lizibile ;
-Scaune confortabile , ergonomice si cu sprijin lateral bunicel ;
-Schimbator de viteze precis (doar dintr-a 5-a intr-a 4-a mi s-a mai intimplat sa nimeresc intr-a 6-a,dar asta probabil din cauza ca nu sint obisnuit eu cu 6 trepte de viteza),avind cursa scurta;
-Desi masina are gabaritul maricel , m-am obisnuit destul de repede sa ma incadrez bine cu ea in trafic (cu exceptia partii din fata ,datorita botului lung si plonjat al masinii);
-Masca frontala tip "jet fighter" mi se pare foarte reusita (chiar daca grila trapezoidala nu este neaparat originala);
Impresii mai putin pozitive :
- Grafica display-ului central dintre cele 2 cadrane de bord este cam rudimentara (asta este valabil doar pentru echiparea Invite);
- Plasticele de pe fetele portierelor , de pe praguri si de prin portbagaj se zgirie foarte usor (la mine s-au zgiriat de la primul drum si asta fara eforturi prea mari );
-Minerele usilor nu sint prea solide,incit daca te agati de ele se cam desfac din imbinarea lor;
-Tapiteria scaunelor si mocheta de jos fiind negre se pot murdari foarte usor si nu prea arata durabile;
Cit despre consum,cred ca este prea devreme sa comentez ceva - mai trebuie sa mai fac inca vreo citeva mii de km ca sa se stabilizeze consumul.
Cam astea sint primele mele observatii;asa cum spuneam,pe ansamblu Outlander pare sa fie o masina durabila si (sper) fiabila .
Toate cele bune,
Ma bucur pt tine, muulti ... km fara probleme! Cred ca esti primul dupa mine pe forum cu motorul cel nou! Sper sa ne mai impartasim din eventualele "problemute", subscriu la cele scrise de tine. Incearca sa mergi la 1700 ture pt consum mic! Vreau sa-mi confirmi, sau nu, cum sta masina la demaraje rapide in 1 sau 2 daca tinde sa rupa aderenta!
- gladiatorul1312
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 28, 2011 8:57 pm
- Contact:
Salutare!
Iti confirm eu faptul ca atunci cand o accelerezi brutal in treapta a 2-a tinde sa piarda aderenta.Eu am avut senzatia ca s-a deplasat un pic lateral stanga.
N-am incercat cu 4x4 cuplat sa vad daca se intampla acelasi lucru.
Imi pare rau ca nu pot posta mai multe din cauza timpului liber pe care nu prea-l am.
Aaaaa....ce voiam sa va intreb...la viteze mai mari de 90 km/h se aude pe partea soferului un suierat ca si cum ar fi geamul un pic deschis?
La mine se aude si dispare pe moment atunci cand o spal sau cand ploua. Eu cred ca e ceva de la chedarul usii, nu stiu, sa vad poate reusesc sa ajung in service.
Ma gandeam la un moment dat sa-i montez niste deflectoare de vant, dar nu stiu daca sunt bune de ceva.
Masina pe care o am : Outlander 2.2 DI-D, 130kW, Intense+Pachetul de iarna - masina e facuta pt Danemarca si a fost cumparata din Germania.
Bafta multa si poate reusesc sa mai postez si eu din cand in cand.
Iti confirm eu faptul ca atunci cand o accelerezi brutal in treapta a 2-a tinde sa piarda aderenta.Eu am avut senzatia ca s-a deplasat un pic lateral stanga.
N-am incercat cu 4x4 cuplat sa vad daca se intampla acelasi lucru.
Imi pare rau ca nu pot posta mai multe din cauza timpului liber pe care nu prea-l am.
Aaaaa....ce voiam sa va intreb...la viteze mai mari de 90 km/h se aude pe partea soferului un suierat ca si cum ar fi geamul un pic deschis?
La mine se aude si dispare pe moment atunci cand o spal sau cand ploua. Eu cred ca e ceva de la chedarul usii, nu stiu, sa vad poate reusesc sa ajung in service.
Ma gandeam la un moment dat sa-i montez niste deflectoare de vant, dar nu stiu daca sunt bune de ceva.
Masina pe care o am : Outlander 2.2 DI-D, 130kW, Intense+Pachetul de iarna - masina e facuta pt Danemarca si a fost cumparata din Germania.
Bafta multa si poate reusesc sa mai postez si eu din cand in cand.
- irinelolariu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm
Salut!
Au trecut vreo 2 saptamini de drumuri (toate cu Outlander-ul) si nu am mai avut timp de altceva;acum iata-ma acasa si cu citeva impresii suplimentare despre Outlander.
In primul rind,ca sa raspund intrebarii tale , eu nu am simtit in primele 2 trepte de viteza ca masina ar rupe aderenta (este drept insa ca nu am tras tare de masina),ci doar ca treapta intii fiind scurta,trebuie trecut intr-a doua repede.
Ultimul drum a fost de 2741 km (Bucuresti-Praga-Bucuresti) , iar consumul mediu inregistrat a fost de 7.87 L/100 km (masina are acum 5300 km la bord);in afara de asta , pot spune ca Outlander-ul sta grozav de bine pe drum , chiar si pe serpentine (cu conditia sa nu uitam de existenta fortei centrifuge),are o tinuta de drum destul de confortabila , cu scaune care sint destul de ergonomice incit nu creaza oboseala dupa distante mai lungi parcurse .
Singura problema ar fi zgomotul exterior care se aude la viteze mari pe drum (cam peste 130 km/h) , care zgomot este destul de deranjant , incit trebuie sa dai muzica tare ca sa nu-l mai auzi;stiu ca masina este mare si (firesc) are o rezistenta la inaintare ridicata,dar chiar si asa , nu mi se pare acceptabil nivelul ridicat de zgomot.
Cam atit acum,ca s-a facut tirziu,o sa revin cu citeva fotografii.
Toate bune,
Au trecut vreo 2 saptamini de drumuri (toate cu Outlander-ul) si nu am mai avut timp de altceva;acum iata-ma acasa si cu citeva impresii suplimentare despre Outlander.
In primul rind,ca sa raspund intrebarii tale , eu nu am simtit in primele 2 trepte de viteza ca masina ar rupe aderenta (este drept insa ca nu am tras tare de masina),ci doar ca treapta intii fiind scurta,trebuie trecut intr-a doua repede.
Ultimul drum a fost de 2741 km (Bucuresti-Praga-Bucuresti) , iar consumul mediu inregistrat a fost de 7.87 L/100 km (masina are acum 5300 km la bord);in afara de asta , pot spune ca Outlander-ul sta grozav de bine pe drum , chiar si pe serpentine (cu conditia sa nu uitam de existenta fortei centrifuge),are o tinuta de drum destul de confortabila , cu scaune care sint destul de ergonomice incit nu creaza oboseala dupa distante mai lungi parcurse .
Singura problema ar fi zgomotul exterior care se aude la viteze mari pe drum (cam peste 130 km/h) , care zgomot este destul de deranjant , incit trebuie sa dai muzica tare ca sa nu-l mai auzi;stiu ca masina este mare si (firesc) are o rezistenta la inaintare ridicata,dar chiar si asa , nu mi se pare acceptabil nivelul ridicat de zgomot.
Cam atit acum,ca s-a facut tirziu,o sa revin cu citeva fotografii.
Toate bune,
- irinelolariu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm
Buna tuturor din nou!
Asa cum am promis , revin cu citeva poze de-ale Outlander-ului meu (majoritatea sint facute chiar in ziua cind am luat masina de la dealer,cu exceptia unei poze "in actiune" , undeva in munti pe linga nitica zapada de iunie).
Toate bune,
Asa cum am promis , revin cu citeva poze de-ale Outlander-ului meu (majoritatea sint facute chiar in ziua cind am luat masina de la dealer,cu exceptia unei poze "in actiune" , undeva in munti pe linga nitica zapada de iunie).
Toate bune,
- Fişiere ataşate
-
- In_zapada__M_ti_Capatinii_.JPG (373.68 KiB) Vizualizat de 3096 ori
-
- IMG_2550.JPG (1.7 MiB) Vizualizat de 3107 ori
-
- IMG_2568.JPG (2.02 MiB) Vizualizat de 3076 ori
-
- IMG_2565.JPG (1.82 MiB) Vizualizat de 3078 ori
-
- IMG_2563.JPG (2.37 MiB) Vizualizat de 3109 ori
Salut! Nu pot sa-ti confirm suieratul, la mine nu se aude nimic, suiera doar daca deschid putin geamul, eu folosesc mult trapa pt eliminare fum de tigara! Consumul obtinut de tine mi de pare foarte bun, cred ca nu ai folosit intens aerul conditionat si ai condus oarecum regulamentar si afara si in tara!. Intrebare- la cati km ai verificarea 15.000 sau 20.000, pt ca mie mi-au trecut la 15000 (evident in RO)?! Ai sesizat pornirea arderii la filtrul de particule, la cati km se intampla?
- irinelolariu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm
Salut!
Suieratul de care vorbeam eu este cel produs de turbosuflanta la accelerarea motorului si desi nu se aude suparator,este destul de ascutit si nu prea poate fi ratat .Zgomotul produs la inaintarea masinii este mai putin ascutit .
Cit despre consum , am fost fortat de temperaturile ridicate sa folosesc aerul conditionat cam pe 80% din drumul facut ; viteza legala am respectat-o in afara tarii(cu exceptia unei portiuni de vreo 250 km in Ungaria,unde am mers cu 150 km/h),iar in tara am mers cu detectorul de radar in functiune si datorita numeroaselor localitati de pe drum nu prea pot spune ca am mers cu viteza legala , ca altfel dura o vesnicie sa ies din tara.
In alta ordine de idei,inca nu am vazut/simtit filtrul de particule intrind in actiune inca;se prea poate ca datorita drumurilor exclusiv extraurbane,sa nu se fi fost nevoie inca de arderea particulelor colectate.
Am uitat sa precizez si eu ca ,intr-adevar sint diferente intre afisarea consumului mediu de catre calculatorul de bord si calculul "plin-plin";asa ca si la ceilalti, si calculatorul de bord al Outlander-ului meu debordeaza de optimism si afiseaza un consum sensibil mai bun decit cel rezultat in urma calcului plin-plin (cam cu 0.5 L mai mic).
Altminteri ,ca sa zic : de-abia astept inca un drum cu masina,acum ca si-a facut deja "rodajul" !
Toate cele bune,
Suieratul de care vorbeam eu este cel produs de turbosuflanta la accelerarea motorului si desi nu se aude suparator,este destul de ascutit si nu prea poate fi ratat .Zgomotul produs la inaintarea masinii este mai putin ascutit .
Cit despre consum , am fost fortat de temperaturile ridicate sa folosesc aerul conditionat cam pe 80% din drumul facut ; viteza legala am respectat-o in afara tarii(cu exceptia unei portiuni de vreo 250 km in Ungaria,unde am mers cu 150 km/h),iar in tara am mers cu detectorul de radar in functiune si datorita numeroaselor localitati de pe drum nu prea pot spune ca am mers cu viteza legala , ca altfel dura o vesnicie sa ies din tara.
In alta ordine de idei,inca nu am vazut/simtit filtrul de particule intrind in actiune inca;se prea poate ca datorita drumurilor exclusiv extraurbane,sa nu se fi fost nevoie inca de arderea particulelor colectate.
Am uitat sa precizez si eu ca ,intr-adevar sint diferente intre afisarea consumului mediu de catre calculatorul de bord si calculul "plin-plin";asa ca si la ceilalti, si calculatorul de bord al Outlander-ului meu debordeaza de optimism si afiseaza un consum sensibil mai bun decit cel rezultat in urma calcului plin-plin (cam cu 0.5 L mai mic).
Altminteri ,ca sa zic : de-abia astept inca un drum cu masina,acum ca si-a facut deja "rodajul" !
Toate cele bune,
- irinelolariu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 24, 2011 2:03 pm
Am uitat sa spun ca reviziile trebuie sa se intimple la fiecare 15000 km , asta desi calculatorul de bord "stie" de 20000km;cred ca garantia asta de 5 ani/150000km i-a determinat pe cei de la Mitsubishi sa mai recupereze din pierderile suferite prin reducerea intervalului intre revizii (parerea mea!).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori