2008 Outlander 2.4 Mivec Cvt Silky White
Am luat carligul si barele de la Mega Drive din Iasi. Dar carligul nu se potrivea si mi-au dat banii inapoi. Mai astept, nu dau 550 euro fara tva si fara manopera pe un carlig de la mitsubishi. Ora de manopera e 86 Ron fara tva si montajul carlig dureaza 5 ore- no comment. In rest, mi-am comandat aparatori de noroi tot la mega drive, tre sa vina.
Masina e frumoasa si desteapta. Tre sa pun poze saptamana asta cred.
Masina e frumoasa si desteapta. Tre sa pun poze saptamana asta cred.
alex167, ce sa zic, am observat ca daca vreau sa consume 11,5 trebuie sa apas pedala de acceleratie cca 2 cm , adica s-o tin sub 2000 rpm, masina miscandu-se normal. Daca ma grabesc, si ii dau 3000+, e setoasa tare si ia vreo 13,5. Dar sincer, daca merg normal, nu e nevoie absolut deloc sa o turez, ca accelereaza f bine. Cateodata mai apare pe bord, mai ales dimineata cand motorul e rece: 15.4, 16.8, 25.6 si recordul de 38,7 azi chiar. asta nu la instant, ci la mediu, dar nu apare in fiecare zi asa de mare, si nici nu stiu cat e de adevarat. Cam asta-i. In afara mi-a luat 8.5 cand aveam cateva sute de km la bord, excelent as zice, nu am mai iesit din oras de atunci, am acum 3000 si ceva de km. Am fost pe drumuri f proaste, pline de noroi, masina se comporta bine, dar sincer i-ar trebui niste cauciucuri mai de iarna asa, cu striuri mai pronuntate, ca scutura de-ti sar dintii astea de 18 care le am eu. ideale ar fi de 17 , cum am la nissan goodyear si is excelente. Ma gandesc la niste jante albe mai mici, eventual pline sau cu gaurele mici+ cauciuce de off-road mediu.
am peste 6000 de km, masina este excelenta, i-am facut si test de demaraj 0-100, am scos 11 sec fix, nu am atins 6000rpm. In carte zice 10,8, deci e bine.Am bagat-o pe drumuri rele, am mers sportiv,am carat greutate f mare in portbagaj, pe portbagajul de deasupra am dus lucruri voluminoase, ce mai, am folosit masina ca pe un S.U.V. ce este.
Sunt foarte multumit de masina si nu as schimba-o cu nici o alta. Mai pun si poze weekendul asta. inca ceva: cutia CVT e geniala, in sensul ca daca mergi linistit, motorul sta la 1700-2200rpm aproape indiferent de conditiile de drum, iar daca ai piscat-o la 3500 doar o data, raspunsul acceleratiei va fi mult mai prompt data viioare cand accelerezi.Cand am facut testul de demaraj turatia nu s-a clintit din 5500rpm pana am atins suta.
Sunt foarte multumit de masina si nu as schimba-o cu nici o alta. Mai pun si poze weekendul asta. inca ceva: cutia CVT e geniala, in sensul ca daca mergi linistit, motorul sta la 1700-2200rpm aproape indiferent de conditiile de drum, iar daca ai piscat-o la 3500 doar o data, raspunsul acceleratiei va fi mult mai prompt data viioare cand accelerezi.Cand am facut testul de demaraj turatia nu s-a clintit din 5500rpm pana am atins suta.
Enervant e ca sistemul cu touchscreen se reseteaza cateodatadar nu am reusit sa imi dau seama care erau conditiile cand s-a resetat.
O alta chestie e cu partea de radio, care imi zice WAIT tocmai cand vreau sa dau pe alt post sa ascult ceva important.Cred ca are un buffer ceva, dar nu am gasit cum sa il dezactivez - HELP !
Chestia ciudata e in felul urmator, nu stiu daca e din cauza ca suspensiile sunt cu bara stabilizatoare: cand iau o curba mai strans si rotile prind o denivelare cat de mica, masina fuge in exterior ca si cum rotile nu ar mai avea timp sa atinga pamantul dupa ce au atins denivelarea respectiva, si am senzatia ca masina(roata dinspre exteriorul curbei) sta o fractiune de secunda in aer timp in care masina se deplaseaza brusc spre exterior. Am mai condus alte masini dar nu am avut aceasta experienta.
Si inca ceva: la denivelari pozitive(mai inaltate fata de carosabil,nu gropi/sau daca drumul e foarte creponat si am viteza) daca le iau cu ambele roti din fata suspensia fata reactioneaza destul de violent as putea spune de parca zici ca nu am amortizoare.Acest lucru nu se intampla daca brachez rotile astfel incat acestea sa intalneasca aproximativ pe rand respectivele denivelari.
Va rog daca stie cineva sa-mi spuna daca e un defect al masinii sau asa e gandit sistemul cu bara stabilizatoare.
In rest numai bine !
O alta chestie e cu partea de radio, care imi zice WAIT tocmai cand vreau sa dau pe alt post sa ascult ceva important.Cred ca are un buffer ceva, dar nu am gasit cum sa il dezactivez - HELP !
Chestia ciudata e in felul urmator, nu stiu daca e din cauza ca suspensiile sunt cu bara stabilizatoare: cand iau o curba mai strans si rotile prind o denivelare cat de mica, masina fuge in exterior ca si cum rotile nu ar mai avea timp sa atinga pamantul dupa ce au atins denivelarea respectiva, si am senzatia ca masina(roata dinspre exteriorul curbei) sta o fractiune de secunda in aer timp in care masina se deplaseaza brusc spre exterior. Am mai condus alte masini dar nu am avut aceasta experienta.
Si inca ceva: la denivelari pozitive(mai inaltate fata de carosabil,nu gropi/sau daca drumul e foarte creponat si am viteza) daca le iau cu ambele roti din fata suspensia fata reactioneaza destul de violent as putea spune de parca zici ca nu am amortizoare.Acest lucru nu se intampla daca brachez rotile astfel incat acestea sa intalneasca aproximativ pe rand respectivele denivelari.
Va rog daca stie cineva sa-mi spuna daca e un defect al masinii sau asa e gandit sistemul cu bara stabilizatoare.
In rest numai bine !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori