Pagina 4 din 4

Scris: Mar Apr 14, 2009 11:06 pm
de batranu
QUOTE (shadow2blade @ Apr 12 2009, 01:12 PM) .......Motorului diesel 2L 140 chiar nu-i poti reprosa absolut nimic. Dinamizeaza destul de mult Cee'd-ul, orice ai spune.N-o face racheta, da' e un motor cu care nu te faci de ras.

Da! am spus ca dieselurile de la ceed nu ma satisfac. Motorul de 2l si 140 cp este un motor cu performante de duzina:
- consum urban 9,7% (parca ar fi benzina nu diesel);
- acceleratie 0-100 km/h - 10,5 secunde, sau, cu alte cuvinte "il face" Coltul de 1,5 did.

...din pacate, este un motor cu care te cam faci de ras.

Scris: Mie Apr 15, 2009 8:07 am
de jules
COObra: ce sa-i fac. Imbatrinesc si eu. Si defecte mai multe decit inainte. Fii blind ca am sarit si eu acu de jumatatea sperantei de viata la romani.

Scris: Mie Apr 15, 2009 8:11 am
de COObra
pai ....asta te face sa fi pe la vro treij si ceva de ani? (sau e speranta de viata mai mare?)....daca e asa nu esti chiar batran ca tot pacolo-s si io

Scris: Joi Apr 16, 2009 5:45 pm
de Dudu
eu am un hyundai i30 1.6 benzina 120 cai.. doar aspectul difera fata de ceed, in rest aceeasi masina.da, servodirectia e foarte comfortabila, dar masina trage foarte prost pana in 3500-4000 de turatii. dupa, mananca pamantu.consumul e micut, dar ce ma deranjeaza pe mine in mod special e cuplul extraordinar de mic la turatii joase.poate sunt eu obijnuit cu diesel, dar am mai condus si benzina.in orice caz, la plecarea de pe loc e foarte sensibil, daca incerci sa pleci de la 1500 de ture da sa moara motorul.

coltul nu stiu cum se conduce, dar mie personal nu imi place spatele de la cel in 4 usi, si nici interiorul. incercati sa va uitati si la un i30..nu stiu care sunt preturile.

Scris: Vin Apr 17, 2009 9:35 am
de Sfinxul
QUOTE (Dudu @ Apr 16 2009, 05:45 PM) eu am un hyundai i30 1.6 benzina 120 cai.. doar aspectul difera fata de ceed, in rest aceeasi masina.da, servodirectia e foarte comfortabila, dar masina trage foarte prost pana in 3500-4000 de turatii. dupa, mananca pamantu.consumul e micut, dar ce ma deranjeaza pe mine in mod special e cuplul extraordinar de mic la turatii joase.poate sunt eu obijnuit cu diesel, dar am mai condus si benzina.in orice caz, la plecarea de pe loc e foarte sensibil, daca incerci sa pleci de la 1500 de ture da sa moara motorul.

Aceiasi impresie mi-a lasat-o si mie un ceed, e drept, varianta cu motor de 1,4. Motoarele Hyundai i30 & Ceed sunt motoare de turatie si atat cuplul cat si CP sunt foarte sus ....... pe la 5000 rpm respectiv 6000 rpm.
De pe la 3500 intra VVT-ul (distributia variabila, oarecum similara MIVEC-ului) si de aceea ai impresia ca trage mai bine.
Colt nici eu nu am condus si nu ma pot pronunta in privinta lui.

In schimb motoarele diesel sunt, cred, printre cele mai silentioase. Eu am in familie un Ceed cu motor de 1.6 la 90CP si vreau sa zic ca e o placere sa-l conduci la drum lung ....comparativ cu Lancerul meu. Directia asistata electric, asa cum ziceai si tu, e foarte confortabila mai ales la viteze mari. Si la capitolul stabilitate as putea spune ca sta mai bine fata de Lancerul Classic. I30 fiind pe aceiasi platforma, cred ca se comporta aproape la fel.