Tremurat Pe O Anumita Plaja De Turatii

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
manu george
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 3:32 pm

Mesaj de manu george » Dum Noi 21, 2010 2:02 pm

am un mitsubishi model 2006 motor 2500 standard 115 cp , problema este urmatoarea: cand tin turatia constanta intre 1800-2100 masina incepe sa tremure si nu mai trage, dar daca acelerez peste turatia asta nu la mai are probleme, masina este standard nu are chip de putere, am fost la tester la service la mitsu la baneasa pe dn 1 si aia mi-au zis ca cica am probleme cu turbina? stie cineva ce se intamla sau cunoaste care va un service unde sa ma duc cu masina , pt ca nu am incredere in reprezentanta. help me.

Avatar utilizator
Arrivederci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 19, 2010 6:57 pm

Mesaj de Arrivederci » Lun Noi 22, 2010 9:55 pm

QUOTE (manu george @ Nov 21 2010, 02:02 PM) am un mitsubishi model 2006 motor 2500 standard 115 cp , problema este urmatoarea: cand tin turatia constanta intre 1800-2100 masina incepe sa tremure si nu mai trage, dar daca acelerez peste turatia asta nu la mai are probleme, masina este standard nu are chip de putere, am fost la tester la service la mitsu la baneasa pe dn 1 si aia mi-au zis ca cica am probleme cu turbina? stie cineva ce se intamla sau cunoaste care va un service unde sa ma duc cu masina , pt ca nu am incredere in reprezentanta. help me.



Ar trebui sa asculti de ei ca stiu ce fac, am facut service-ul la ei timp de 6 ani si nu a fost problema sa nu o reuseasca cu brio. Turbina intra dupa 2000 rpm sau chiar atunci si e posibil sa fie ea de vina cand isi intra in circuit, dar daca dupa ce trece de 2000 rpm iti trage nu ai de ce sa te ingrijorezi.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Noi 23, 2010 10:35 pm

Tot-odata, deasupra turbinei se afla un actuator care deschide sau inchide wastegate-ul turbinei, care are un reglaj pe tija filetata de 6 mm (intre actuator si parghia wastegate). La fel de usor, se poate regla din acea tija, incerca diferita "pozitii". Normal, ca cei de la service sa zica ca-i stricata turbina... N-au de lucru in perioada asta, astfel vand un produs la pret triplu si pe deasupra incarca si vreo 10 ore de manopera, cand de fapt se schimba in max 2 ore, un singur om.

Mai dute si la alt service, vezi ce zic si altii, faci sondaje...

Avatar utilizator
mariusutu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 25, 2011 9:22 pm

Mesaj de mariusutu » Mar Oct 30, 2012 5:56 pm

klez,am o problema si eu poate ma poti ajuta....cand pornesc motorul si e rece pana cand se incalzeste un pic ...merge intrerupt,daca il las cateodata se opreste!in momentul in care intrerupe scoate si un fum foarte dens pe toba,iar dupa ce se incalzeste merge perfect!e mitsu pajero sport din 1987 2.5 diesel,cu ce sfaturi ma poti ajuta??

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori