Problema Mitsubishi Pajero

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Montero, Pajero, Pajero Sport si Pajero Pinin
Avatar utilizator
johnybravo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 26, 2011 10:48 am

Mesaj de johnybravo » Vin Aug 26, 2011 10:55 am

an de fabricatie ->1991
Merg offroad cu ea si pe asfalt ,mai mult off road,abia am achizitionat-o si am o problema deja la ea . Nu stiu exact daca am facut eu ceva sau daca e cuplat ceva,dar sa va zic datele problemei:cand merge pe dreapta se aude ca si un vajait banuiesc ca de la roata dar nu stiu sigur. Asta se intampla numai cand accelerez.De altfel nu stiu nici cum s-a setez maneta aia de la 4x4 adica nu stiu cum s-a fac ca sa merg cel mai economic ,pt ca nu am mai avut un asemnea automobil pana acum.imi arata pe bord cateodata 4 roti adica sunt cuplate 4x4 ,cand misc maneta pe alta pozitie imi clipesc rotile de pe fata ,iar pe alta pozitie ,nu se aprinde niciun bec de la masinuta aia de acolo banuiesc ca asta e non-4x4.Are motor de 2.5 :

Ajutor va rog ?

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Sâm Aug 27, 2011 10:12 am

Nu am inteles exact care e problema ta, dar eu la un Pajero Sport (2005) am avut o problema asemanatoare, in sensul in care uneori pe drum si mai ales in viraj dreapta auzeam, simteam, un huruit pe fata cu maneta pe 2H! . Am cautat si am gasit un acuator, cel care cupleaza cardanul fata, neuns si care nu reusea sa decupleze complet fata si astfel pinioanele intrau putin in contact! Palpairea becului in bord cand treci maneta pe 4H sau 4L arata ca nu s-a realizat cuplarea si poate fi tot de acolo, sau o depresiune incorecta! Verifica furtunelele acelea albe ca de transfuzii daca sunt bine puse si creaza depresiune cand muti maneta pe 4x4! Poate un specialist te poate ajuta mai mult, dar eu empiric am rezolvat problema, mai ales ca cei de la service mi-au spus ca ne e nimic in neregula atunci cand am avut problema, si nu pot sa-i acuz chiar foarte tare pt ca nu se manifesta permanent! Bafta!

Avatar utilizator
johnybravo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 26, 2011 10:48 am

Mesaj de johnybravo » Sâm Aug 27, 2011 2:17 pm

cum creez depresiune ?
la mine cand accelerez in gol se aude tot timpul dar si cand merg si pe 4h si pe 2h si pe 4l pe toate pozitiile. Adica suntetul asta huruitul e constant nu se lasa niciodata. Multumesc pentru raspunsul anterior, ma poti ajuta si cu asta?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Aug 29, 2011 11:06 pm

Sa-mi trag palme, nu am inteles nimic...

Pai ori e vajait, ori e huruit? Ba se aude pe loc la accelerari in gol, ba in mers in sarcina.. ?!? Fii mai explicit te rog, altfel o sa primesti raspunsuri la fel de exacte ca si intrebarile. Pentru maneta de cuplare 4x4 da un search pe google si gasesti manuale de folosire cat cuprinde. Pot sa-ti si explic, dar dureaza mult pana scriu eu ceea ce au scris alte milioane de oameni inaintea mea.

Avatar utilizator
johnybravo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 26, 2011 10:48 am

Mesaj de johnybravo » Mar Aug 30, 2011 10:50 pm

cand accelerez pe drum se aude ca si cum ai accelera in gol , se aude un vajait.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Sep 01, 2011 12:16 am

Daca e vajait in cuplu, atunci mai mult ca sigur e turbina. Poate fi:
- Terminata de zile
- Esapament spart/fisurat si fasaie la presiune ( e pe partea dreapta a masinii, de unde auzeai tu zgomotul)
- Traseu intercooler spart si pierde presiune (scoate fum alb la accelerare in sarcina?)

Tot-odata, daca ti se pare ca se aude de sub tine, adica de sub centrul masinii, poate fi cutia de viteze sau cutia de transfer, care nu mai are ulei.

Avatar utilizator
johnybravo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 26, 2011 10:48 am

Mesaj de johnybravo » Vin Sep 02, 2011 12:02 am

mersi de ajutor
fumul e negru in sarcina

Avatar utilizator
shul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 03, 2011 9:46 pm

Mesaj de shul » Dum Noi 06, 2011 11:03 pm

Buna ziua,

Am si eu o problema cu un Misubishi Pajero Pinin 2.0 gdi si vreau sa cer ajutor.Saptamana trecuta am curatat bornele la acumulator si dupa ce am pus bornele la loc motorul nu m-ai sta la relanti,merge la relanti neregulat .Nu stiu ce s-a intamplat inainte sa iau bornele de la acumulator totul era ok.

Avatar utilizator
ttiinn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 28, 2013 11:29 pm

Mesaj de ttiinn » Lun Dec 09, 2013 9:16 pm

QUOTE (shul @ Nov 6 2011, 11:03 PM) Buna ziua,

Am si eu o problema cu un Misubishi Pajero Pinin 2.0 gdi si vreau sa cer ajutor.Saptamana trecuta am curatat bornele la acumulator si dupa ce am pus bornele la loc motorul nu m-ai sta la relanti,merge la relanti neregulat .Nu stiu ce s-a intamplat inainte sa iau bornele de la acumulator totul era ok.
Mno va salut!Pana la urma cum ati rezolvat problema?Am si eu aceeasi problema,dar la un pinin de 1.8GDI.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Montero & Pajero”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori