Pagina 2 din 2

Scris: Joi Iul 05, 2012 1:59 pm
de crystyy
AC-ul de pe masina oricum este modelu vechi fara automat s-au alceva, este clasicul spune-mi te rog de unde pot lua un service manual sa masor piesa?

Scris: Joi Iul 05, 2012 2:19 pm
de driverx
Uite un exemplu la Lancer Classic PRE-facelift

Scris: Joi Iul 05, 2012 2:41 pm
de crystyy
Ok, dar la mine nu gasesc service manual sa vad exact in ce valori trebuie sa fie.

Scris: Joi Iul 05, 2012 2:44 pm
de Flipper
Daca acea rezistenta e pozitionata pe evaporator ea are rolul de a comanda deconectarea compresorului cand temperatura pe evaporator se apropie de 0 grade celsius pentru a nu ingheta condensul si astfel sar optura trecerea fluxului de aer printre lamele acestuia.

Scris: Sâm Iul 07, 2012 12:49 am
de tyty
Acea rezistenta este de fapt un termistor, cel putin asa e la Lancer. Cred ca si la Pajero e la fel.
Diferenta intre termorezistenta si termistor, d.p.d.v. al functionarii este ca ii scade valoarea odata cu cresterea temp. si viceversa.
Ar trebui sa aiba valoarea de sub 1kohm (in jur de 100ohm).
Deci daca e intrerupt termistorul, sistemul detecteaza temperatura negativa si atunci opreste compresorul.
Sper sa nu vorbesc aiurea. Spor

Scris: Joi Iul 26, 2012 2:48 pm
de crystyy
Am rezolvat problema int-un final , de vina a fost filtrul acela din butelcuta de langa radiator filtru draier s-au ceva de genu.