Revizie 100mii Cvt 1.8
A trecut ceva timp de cand n-am mai dat pe aici. Intre timp am facut si schimbarea la CVT. Neavand nici un fel de informatie oficiala, nici macar in cartea tehnica, am apelat la Mistubishi Europe, intrebandu-i la cat se schimba uleiul CVT. Raspunsul mai jos:
Dear ,
Thank you very much for your e-mail / letter and for choosing Mitsubishi
Motors.
You couldn't find the information of the oil change from the CVT
transmission in the owners manual and I have checked that, this is for us
also new and I like to thank you for that info.
We will take care that from the next introduced manual this information
will be available.
Hereby the information you requested.
The replacement of the CVT oil for the Lancer is every 100.000 Km
Hoping, that we have informed you sufficiently we remain,
Yours faithfully,
Customer Relations
Mitsubishi Motors Europe B.V.
E-mail: customerletters@mitsubishi-motors-euro.com
Acestea fiind lamurite, pe la 113.000 mi-am facut curaj si l-am schimbat, operatiune care a costat la M-Car Expozitiei in jur de 850 de lei, mult mai putin decat ma asteptam sau decat au estimat ei initial.
Bravo M-Car!
O mica nemaluriere a fost si cu ei, deoarece mi-au spus ca procedura e sa scoata uleiul din cutie, sa il inlocuiasca si apoi sa-l incazeasca pe cel nou. Daca dupa incalzire inca sunt impuritati ar fi trebuit schimbat din nou...procedura costisitoare din cauza pretului mare al uleiului. Eu unul nu am mai auzit de asa ceva si nici nu am fost de acord sa-l mai schimbe o data chiar daca ar fi fost murdar. Am incredere in Mitsubishi ca nu sunt atat de prosti incat sa proiecteze o masina cu asemenea costuri de intretinere.
De exemplu uleiul meu de motor, dupa 13000km de cand l-am schimbat, arata exceptional in timp ce doi colegi de-ai mei (cu un Ford Mondeo si un BMW) aveau un ulei negru dupa un nr mai mic de km.
In concluzie, pt cei cu CVT, schimbare la 100k si decideti voi daca vreti sau nu mai multe inlocuiri de ulei la o revizie.
Dear ,
Thank you very much for your e-mail / letter and for choosing Mitsubishi
Motors.
You couldn't find the information of the oil change from the CVT
transmission in the owners manual and I have checked that, this is for us
also new and I like to thank you for that info.
We will take care that from the next introduced manual this information
will be available.
Hereby the information you requested.
The replacement of the CVT oil for the Lancer is every 100.000 Km
Hoping, that we have informed you sufficiently we remain,
Yours faithfully,
Customer Relations
Mitsubishi Motors Europe B.V.
E-mail: customerletters@mitsubishi-motors-euro.com
Acestea fiind lamurite, pe la 113.000 mi-am facut curaj si l-am schimbat, operatiune care a costat la M-Car Expozitiei in jur de 850 de lei, mult mai putin decat ma asteptam sau decat au estimat ei initial.
Bravo M-Car!
O mica nemaluriere a fost si cu ei, deoarece mi-au spus ca procedura e sa scoata uleiul din cutie, sa il inlocuiasca si apoi sa-l incazeasca pe cel nou. Daca dupa incalzire inca sunt impuritati ar fi trebuit schimbat din nou...procedura costisitoare din cauza pretului mare al uleiului. Eu unul nu am mai auzit de asa ceva si nici nu am fost de acord sa-l mai schimbe o data chiar daca ar fi fost murdar. Am incredere in Mitsubishi ca nu sunt atat de prosti incat sa proiecteze o masina cu asemenea costuri de intretinere.
De exemplu uleiul meu de motor, dupa 13000km de cand l-am schimbat, arata exceptional in timp ce doi colegi de-ai mei (cu un Ford Mondeo si un BMW) aveau un ulei negru dupa un nr mai mic de km.
In concluzie, pt cei cu CVT, schimbare la 100k si decideti voi daca vreti sau nu mai multe inlocuiri de ulei la o revizie.
Aceasta cutie CVT are 2 filtre: unul in exterior, pe returul de la racitor spre cutie, si unul in interior, pentru care trebuie desfacuta baia de ulei a cutiei.
Oare pe care din ele il schimba ei? Eu cred ca in mod normal ar trebui inlocuite amandoua. Sa nu credeti ca e mare inginerie de desfacut acel capac al cutiei, este prevazut pentru a fi desfacut des, in vederea schimbarii filtrului de ulei. Iar filtrul de schimb vine si cu garnitura respectiva.
https://www.automaticchoice.com/uploads ... jf011e.pdf
Reperul 450 e filtrul exterior, 451 cel interior.
Oare pe care din ele il schimba ei? Eu cred ca in mod normal ar trebui inlocuite amandoua. Sa nu credeti ca e mare inginerie de desfacut acel capac al cutiei, este prevazut pentru a fi desfacut des, in vederea schimbarii filtrului de ulei. Iar filtrul de schimb vine si cu garnitura respectiva.
https://www.automaticchoice.com/uploads ... jf011e.pdf
Reperul 450 e filtrul exterior, 451 cel interior.
am facut schimbul de ulei la cutie. in total 1290 ron. 11 litri de ulei cu tot cu spalare.
gratuit s-a facut conform rechemarii si schimbarea curelei de accesorii si a rolelor intinzatoare aferente.
totul s-a facut la mcar expozitiei, foarte prompti, serviabili. nu am intampinat absolut nicio problema.
gratuit s-a facut conform rechemarii si schimbarea curelei de accesorii si a rolelor intinzatoare aferente.
totul s-a facut la mcar expozitiei, foarte prompti, serviabili. nu am intampinat absolut nicio problema.
E?ti norocos. Eu m-am plimbat pu?in la service-ul din Cluj pân? am reu?it s? schimb uleiul la CVT.
Eu ?tiam c? la a mea trebuie schimbat uleiul la CVT la 80.000 km. Drept urmare, când mi-am f?cut programarea le-am spus ?i de CVT. Bineîn?eles c? mai întâi au spus c? doar la 100.000 km trebuie schimbat, îns? dup? ce au introdus seria de motor în programul lor, mi-au dat dreptate: la mine se schimb? la 80.000 km.
M-au programat peste o s?pt?mân? la revizia de 80.000 km cu schimb ulei CVT.
La data fixat? m-am prezentat la prima or? în service ?i am l?sat ma?ina pt revizie. Dup? ce mi-au ?inut-o toat? ziua (eu gândeam în sinea mea c? dureaz? atât de mult tocmai pentru c? îi schimb? ?i uleiul la CVT), m-au sunat pe final de program s? merg s? iau ma?ina. Îns? mi-au spus c? nu au schimbat uleiul la CVT deoarece au uitat s? comande nu ?tiu ce filtru.
Drept urmare, m-au reprogramat peste înc? o s?pt?mân? ca s? definitiveze revizia.
?i uite a?a, m-am mai prezentat o dat? ca s? termine ceea ce, în mod normal, trebuia s? fi f?cut de prima oar? ?i în doar câteva ceasuri.
Eu ?tiam c? la a mea trebuie schimbat uleiul la CVT la 80.000 km. Drept urmare, când mi-am f?cut programarea le-am spus ?i de CVT. Bineîn?eles c? mai întâi au spus c? doar la 100.000 km trebuie schimbat, îns? dup? ce au introdus seria de motor în programul lor, mi-au dat dreptate: la mine se schimb? la 80.000 km.
M-au programat peste o s?pt?mân? la revizia de 80.000 km cu schimb ulei CVT.
La data fixat? m-am prezentat la prima or? în service ?i am l?sat ma?ina pt revizie. Dup? ce mi-au ?inut-o toat? ziua (eu gândeam în sinea mea c? dureaz? atât de mult tocmai pentru c? îi schimb? ?i uleiul la CVT), m-au sunat pe final de program s? merg s? iau ma?ina. Îns? mi-au spus c? nu au schimbat uleiul la CVT deoarece au uitat s? comande nu ?tiu ce filtru.
Drept urmare, m-au reprogramat peste înc? o s?pt?mân? ca s? definitiveze revizia.
?i uite a?a, m-am mai prezentat o dat? ca s? termine ceea ce, în mod normal, trebuia s? fi f?cut de prima oar? ?i în doar câteva ceasuri.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori