My Mitsu
QUOTE (Vasea @ Apr 15 2018, 01:52 PM) Distributia la cat se schimba ?
Nu se schimba. Eventual se verifica lantul pe la 300000 km si atunci se intervine daca e cazul. /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
QUOTE (Vasea @ Apr 15 2018, 01:52 PM) Cat te ajunge un schimb de filtre+ulei+placute de frana? multumesc frumos !
Problema se pune asa: cand am luat-o, avea placutele noi, si nu am reusit sa uzez din ele mai nimic (asa merg eu si nu se consuma)
Cat despre ulei, eu ii pun Eneos Sustina 5W30 care nu e chiar asa de scump, dar calitatea japoneza se vede si se simte. Restul de filtre sunt "ieftine si bune", stiu ca nu am sarit peste 500 lei cu manopera si ciubuc la prietenul meu mecanic, dar voi vedea ce si cum cu preturile de anul acesta. Cand vine vorba de ulei nu ma uit la pret, prefer sa am motorul in stare cat se poate de buna.
In alta ordine de idei, cred ca ar fi bine sa dau o curatare si la clapeta de acceleratie si senzor, mai mult ca sa fiu sigur ca e OK. Pana acum nu sunt probleme mecanice de niciun fel, totul merge ca uns, sper sa ramana asa multa vreme si de acum incolo /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
P.S. Am dat "join" la fan grupul de pe facebook, sper sa fiu acceptat (^^)/ Multumesc!
Nu se schimba. Eventual se verifica lantul pe la 300000 km si atunci se intervine daca e cazul. /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
QUOTE (Vasea @ Apr 15 2018, 01:52 PM) Cat te ajunge un schimb de filtre+ulei+placute de frana? multumesc frumos !
Problema se pune asa: cand am luat-o, avea placutele noi, si nu am reusit sa uzez din ele mai nimic (asa merg eu si nu se consuma)
Cat despre ulei, eu ii pun Eneos Sustina 5W30 care nu e chiar asa de scump, dar calitatea japoneza se vede si se simte. Restul de filtre sunt "ieftine si bune", stiu ca nu am sarit peste 500 lei cu manopera si ciubuc la prietenul meu mecanic, dar voi vedea ce si cum cu preturile de anul acesta. Cand vine vorba de ulei nu ma uit la pret, prefer sa am motorul in stare cat se poate de buna.
In alta ordine de idei, cred ca ar fi bine sa dau o curatare si la clapeta de acceleratie si senzor, mai mult ca sa fiu sigur ca e OK. Pana acum nu sunt probleme mecanice de niciun fel, totul merge ca uns, sper sa ramana asa multa vreme si de acum incolo /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
P.S. Am dat "join" la fan grupul de pe facebook, sper sa fiu acceptat (^^)/ Multumesc!
Apropos, asa de mult as vrea sa imi pot permite si eu personalizarea masinii dupa preferintele mele. Cred ca ar arata cam asa GUMI itasha dar sunt mai mult ca sigur ca pe la noi nu ar rezista nici macar o jumatate de ora si ar fi vandalizata /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> /rolleyes.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":rolleyes:" border="0" alt="rolleyes.gif" />
ma astept sa fiu dat afara din pricina postului asta /tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":P" border="0" alt="tongue.gif" />
ma astept sa fiu dat afara din pricina postului asta /tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":P" border="0" alt="tongue.gif" />
Sensei. iti multumesc pentru informatia legata de distributie /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
am dat accept la mai multe persoane in ultimele zile, sper sa te numeri printre ei. arigato !
am dat accept la mai multe persoane in ultimele zile, sper sa te numeri printre ei. arigato !
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania
MITSUBISHI ASX CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/asxromania/
MITSUBISHI ASX CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/asxromania/
QUOTE (Vasea @ Apr 19 2018, 07:26 PM) Sensei. iti multumesc pentru informatia legata de distributie /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" />
am dat accept la mai multe persoane in ultimele zile, sper sa te numeri printre ei. arigato !
Da, sunt in grup ã‚ã‚ŠãŒã¨ã†ã”ã–ã„ã¾ã—ãŸï¼ /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
Unul din motivele principale pentru care am ales Mitsu a fost distributia pe lant (ca la Dacie!), mai putina bataie de cap /tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":P" border="0" alt="tongue.gif" /> /wink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=";)" border="0" alt="wink.gif" />
Ce ma supara insa este pretul combustibilului in crestere, stiu foarte bine ca asta aduce cu el si alte scumpiri, si de aceea, chiar daca mai am o luna pana la verificari si schimbari, incep sa caut de pe acum produsele necesare si sa verific ce ar mai trebui schimbat, pentru ca atunci cand ma prezint cu Mitsu la ITP sa nu aibe nimeni nicio obiectie /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
Apropos de schimbari frecvente, becurile de pe pozitiile spate sunt cea mai mare problema la masina asta, se intrerupe filamentul in ele dupa cateva luni. Motivele sunt evidente: masina "simte" cam tare denivelarile, iar becurile de proasta calitate nu rezista la vibratii. Pana acum nu am gasit o marca sa reziste, de aceea mi-am facut "stocul" cu cele care se pare ca rezista mai mult, si... nu mi-e greu sa intrerup calatoria sau daca descopar becul intrerupt inainte de a porni, sa desfac doua suruburi, o mufa si 6 cleme /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> Nu dureaza mai mult de 5 minute sa schimb un bec (cateodata nici nu mai desfac mufa, si atunci durata schimbarii e si mai mica)
am dat accept la mai multe persoane in ultimele zile, sper sa te numeri printre ei. arigato !
Da, sunt in grup ã‚ã‚ŠãŒã¨ã†ã”ã–ã„ã¾ã—ãŸï¼ /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
Unul din motivele principale pentru care am ales Mitsu a fost distributia pe lant (ca la Dacie!), mai putina bataie de cap /tongue.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":P" border="0" alt="tongue.gif" /> /wink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=";)" border="0" alt="wink.gif" />
Ce ma supara insa este pretul combustibilului in crestere, stiu foarte bine ca asta aduce cu el si alte scumpiri, si de aceea, chiar daca mai am o luna pana la verificari si schimbari, incep sa caut de pe acum produsele necesare si sa verific ce ar mai trebui schimbat, pentru ca atunci cand ma prezint cu Mitsu la ITP sa nu aibe nimeni nicio obiectie /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
Apropos de schimbari frecvente, becurile de pe pozitiile spate sunt cea mai mare problema la masina asta, se intrerupe filamentul in ele dupa cateva luni. Motivele sunt evidente: masina "simte" cam tare denivelarile, iar becurile de proasta calitate nu rezista la vibratii. Pana acum nu am gasit o marca sa reziste, de aceea mi-am facut "stocul" cu cele care se pare ca rezista mai mult, si... nu mi-e greu sa intrerup calatoria sau daca descopar becul intrerupt inainte de a porni, sa desfac doua suruburi, o mufa si 6 cleme /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> Nu dureaza mai mult de 5 minute sa schimb un bec (cateodata nici nu mai desfac mufa, si atunci durata schimbarii e si mai mica)
Ieri am ajuns in sfarsit sa imi schimb uleiul si filtrele masinii, si sa ii fac o inspectie la toate elementele, si i-am curatat cu ocazia asta si clapeta si senzorul. Nu erau ele prea murdare, dar ce e sigur e sigur.
Si normal, pentru a putea demonta in siguranta clapeta si senzorul, a trebuit sa deconectez bateria. Eram pregatit sa scot si unitatea audio din bord, sa ii fac poze la etichete, ca sa pot afla codul de la Mitsubishi Owners, dar am zis sa incerc o varianta pe care altcineva cu Mitsu a folosit-o. M-am asigurat ca geamurile sa fie ridicate, am deschis capota, am incuiat restu masinii, si numai dupa aceea am deconectat bateria. Mare surpriza, dupa montarea intregii admisii si schimbarea filtrelor si uleiului, am conectat bateria, am descuiat masina, am pus contactul si... a pornit si muzica! /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> Trebuie doar sa setez ora si sa reglez setarile de auditie, care s-au resetat la implicit. Tot cu aceasta ocazie am descoperit ca lichidul de racire trece si prin corpul clapetei de acceleratie, nu stiam!. Ca sa evit pierderea antigelului sau necesitatea de a goli instalatia, cand am scos furtunele clapetei le-am infundat rapid cu suruburi de 8, iar dupa remontare pe clapeta, racirea si-a facut autoaerisirea cu prima pornire fara probleme.
In rest, instalatia de franare se prezinta admirabil, iar placutele de frana sunt tot ca noi dupa apraope 20000 km de cand masina e la mine (se vede rezultatul conducerii ca la batrana Dacie haha), telescoapele sunt si ele in perfecta stare, si de asemenea toate bucsele. La aceasta revizie am descoperit cat de inspirat am fost sa montez scutul metalic, care prezinta cateva urme de frecare si lovire, ca urmare a drumurilor noastre de calitate, si fara care sigur as fi avariat baia de ulei!
Acum sa fiu doar atent la becuri, pozitiile de pe spate in special sa nu se intrerupa (nu sunt deloc dificil de schimbat in cazul in care se intrerup), dar sa am toate luminile functionale, mai ales cand ma voi duce sa imi fac ITP-ul care expira in 5 Iulie /cool.gif" style="vertical-align:middle" emoid="B)" border="0" alt="cool.gif" /> /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
Am uitat sa precizez, cand am scos uleiul din motor, comparativ cu data trecuta cand uleiul era cam afumat, de data asta uleiul era aproape la fel de limpede si de culoarea mierii! Acum nu stiu care sa fie motivul, dar ori uleiul cu care am cumparat masina era de proasta calitate, ori altceva, cert este ca randul acesta de ulei Eneos Sustina si-a facut treaba excelent, si tot acelasi tip l-am folosit pentru inlocuire. De asemenea, nu s-a consumat nimic vizibil, nivelul a fost cat se poate de constant (cred ca pierderile invizibile le-am cauzat eu prin verificare repetata la joja, cand stergeam tija ca sa imi arate nivelul corect /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> ) Pana acum... mai mult decat multumit de aceasta masina! Pana si mecanicul meu mi-a zis: "... sa am de lucru sa revizui si sa curat astfel de masini in fiecare zi as fi cel mai fericit om! Nu doar ca se prezinta excelent si functioneaza excelent, dar este si foarte usor si ieftin de intretinut!" /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
Si normal, pentru a putea demonta in siguranta clapeta si senzorul, a trebuit sa deconectez bateria. Eram pregatit sa scot si unitatea audio din bord, sa ii fac poze la etichete, ca sa pot afla codul de la Mitsubishi Owners, dar am zis sa incerc o varianta pe care altcineva cu Mitsu a folosit-o. M-am asigurat ca geamurile sa fie ridicate, am deschis capota, am incuiat restu masinii, si numai dupa aceea am deconectat bateria. Mare surpriza, dupa montarea intregii admisii si schimbarea filtrelor si uleiului, am conectat bateria, am descuiat masina, am pus contactul si... a pornit si muzica! /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> Trebuie doar sa setez ora si sa reglez setarile de auditie, care s-au resetat la implicit. Tot cu aceasta ocazie am descoperit ca lichidul de racire trece si prin corpul clapetei de acceleratie, nu stiam!. Ca sa evit pierderea antigelului sau necesitatea de a goli instalatia, cand am scos furtunele clapetei le-am infundat rapid cu suruburi de 8, iar dupa remontare pe clapeta, racirea si-a facut autoaerisirea cu prima pornire fara probleme.
In rest, instalatia de franare se prezinta admirabil, iar placutele de frana sunt tot ca noi dupa apraope 20000 km de cand masina e la mine (se vede rezultatul conducerii ca la batrana Dacie haha), telescoapele sunt si ele in perfecta stare, si de asemenea toate bucsele. La aceasta revizie am descoperit cat de inspirat am fost sa montez scutul metalic, care prezinta cateva urme de frecare si lovire, ca urmare a drumurilor noastre de calitate, si fara care sigur as fi avariat baia de ulei!
Acum sa fiu doar atent la becuri, pozitiile de pe spate in special sa nu se intrerupa (nu sunt deloc dificil de schimbat in cazul in care se intrerup), dar sa am toate luminile functionale, mai ales cand ma voi duce sa imi fac ITP-ul care expira in 5 Iulie /cool.gif" style="vertical-align:middle" emoid="B)" border="0" alt="cool.gif" /> /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gif" />
Am uitat sa precizez, cand am scos uleiul din motor, comparativ cu data trecuta cand uleiul era cam afumat, de data asta uleiul era aproape la fel de limpede si de culoarea mierii! Acum nu stiu care sa fie motivul, dar ori uleiul cu care am cumparat masina era de proasta calitate, ori altceva, cert este ca randul acesta de ulei Eneos Sustina si-a facut treaba excelent, si tot acelasi tip l-am folosit pentru inlocuire. De asemenea, nu s-a consumat nimic vizibil, nivelul a fost cat se poate de constant (cred ca pierderile invizibile le-am cauzat eu prin verificare repetata la joja, cand stergeam tija ca sa imi arate nivelul corect /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> ) Pana acum... mai mult decat multumit de aceasta masina! Pana si mecanicul meu mi-a zis: "... sa am de lucru sa revizui si sa curat astfel de masini in fiecare zi as fi cel mai fericit om! Nu doar ca se prezinta excelent si functioneaza excelent, dar este si foarte usor si ieftin de intretinut!" /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
QUOTE (neutrinoP @ Jun 20 2018, 07:41 AM) Am uitat sa precizez, cand am scos uleiul din motor, comparativ cu data trecuta cand uleiul era cam afumat, de data asta uleiul era aproape la fel de limpede si de culoarea mierii! Acum nu stiu care sa fie motivul, dar ori uleiul cu care am cumparat masina era de proasta calitate, ori altceva, cert este ca randul acesta de ulei Eneos Sustina si-a facut treaba excelent, si tot acelasi tip l-am folosit pentru inlocuire. De asemenea, nu s-a consumat nimic vizibil, nivelul a fost cat se poate de constant (cred ca pierderile invizibile le-am cauzat eu prin verificare repetata la joja, cand stergeam tija ca sa imi arate nivelul corect /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> )
Si eu am patiti ceva de genul asta anul trecut. M-a luat cu palpitatii cand am vazut cat de negru era uleiul. Dar mecanicii si Alex m-au linistit. Un motiv pentru care uleiul se poate inegri excesiv, e tocmai pentru ca are si proprietati de "curatare". De atunci si eu l-am verificat mai des, insa nu si-a mai schimbat culoarea.
Si eu am patiti ceva de genul asta anul trecut. M-a luat cu palpitatii cand am vazut cat de negru era uleiul. Dar mecanicii si Alex m-au linistit. Un motiv pentru care uleiul se poate inegri excesiv, e tocmai pentru ca are si proprietati de "curatare". De atunci si eu l-am verificat mai des, insa nu si-a mai schimbat culoarea.
Update: Am facut si ITP-ul cu o saptamana mai repede de expirare, si se pare ca mica mea Mitsu se prezinta mai mult decat agreabil, atat la nivelul de poluare (noxe, zgomot) care e sub nivelul scris in carte, ceea ce ma bucura enorm, cat si la aspect. Am testat si factorul de putere, cei 101CP nu au fost scrisi doar asa degeaba in carte /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> Franarea e excelenta, protectiile functioneaza toate, ce mai... Mitsu e in stare excelenta! /wub.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":wub:" border="0" alt="wub.gif" /> Acum daca si "piesa din fata volanului" se va repara, atunci va fi un "cuplu perfect" /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
Azi am descoperit ca oglinda pe partea soferului s-a slabit, cele doua suruburi care o tin pe usa nu mai au prindere, semn ca plasticul a cedat.
Singura optiune care o am ca sa evit sa arunc 500 lei pe geam este sa fac o "improvizatie de dacie": Merg la mecanicul meu, il rog sa taie o bucata de tabla de forma talpii de prindere, dam gauri si prind totul cu suruburi si protectii impotriva desfiletarii. Apoi ii tragem o vopsea neagra mata peste. /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> Cred si sper sa fie varianta cea mai buna si la Mitsu, de vreme ce la batrana mea Dacie a tinut smecheria peste 15 ani, pana la moartea ei, si nici nu se cunostea ca s-a improvizat /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
Singura optiune care o am ca sa evit sa arunc 500 lei pe geam este sa fac o "improvizatie de dacie": Merg la mecanicul meu, il rog sa taie o bucata de tabla de forma talpii de prindere, dam gauri si prind totul cu suruburi si protectii impotriva desfiletarii. Apoi ii tragem o vopsea neagra mata peste. /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> Cred si sper sa fie varianta cea mai buna si la Mitsu, de vreme ce la batrana mea Dacie a tinut smecheria peste 15 ani, pana la moartea ei, si nici nu se cunostea ca s-a improvizat /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" />
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori