Hb4 Vs H4
- conchistadorul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am
- conchistadorul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am
cred ca ai vrut sa spui: "HB". . deci philips are ca si halogene si HB4 si H4, doar ca au:
HB4 bluevision :20% more light close to daylight
H4 Xtrem-power:80% more light.
Din cauza asta as dori sa pun H4 ca sunt mai puternice....deci tu zambet esti sigur ca nu se potrivesc? tu ti-ai pus xenoane pe HB4? am vazut ca pe forum se tot vand, dar h4,h7....
HB4 bluevision :20% more light close to daylight
H4 Xtrem-power:80% more light.
Din cauza asta as dori sa pun H4 ca sunt mai puternice....deci tu zambet esti sigur ca nu se potrivesc? tu ti-ai pus xenoane pe HB4? am vazut ca pe forum se tot vand, dar h4,h7....
- conchistadorul
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am
pai si ce sa fac??? cu tot cu transport ajung la 150 ron, 2 becuri HB4 bluevision si nici nu sunt nu mult mai puternice decat cele stock.....sa imi pun mai bine ceva xenon??mi-e frice si de instalatia electrica....astea Philips sunt undeva la 55-60W iar cele stock 40-45W. Pe langa asta presupun din moment ce sunt cu halogen ca se si incalzesc mai tare decat cele normale......oare exsita pericolul ca sa se topoeasca firele ce la curentul mai mare consumat sau in cel mai nefericit caz sa se albeasca/crape sticla de la far?
QUOTE (conchistadorul @ Sep 8 2009, 12:51 PM) cu tot cu transport ajung la 150 ron, 2 becuri HB4 bluevision si nici nu sunt nu mult mai puternice decat cele stock.....sa imi pun mai bine ceva xenon??
La banii astia mai pui 50ron si-ti iei instalatie xenon de 35W.
consum mai mic si luminozitate mai buna decat a becurilor conventionale.
QUOTE (conchistadorul @ Sep 8 2009, 12:51 PM) presupun din moment ce sunt cu halogen ca se si incalzesc mai tare decat cele normale......oare exsita pericolul ca sa se topoeasca firele ce la curentul mai mare consumat?
Pe langa suprasolicitarea instalatiei electrice, mai deranjeaza si pe ceilalti participanti la trafic.
mergi pe instalatia xenon. e singura alternativa.
La banii astia mai pui 50ron si-ti iei instalatie xenon de 35W.
consum mai mic si luminozitate mai buna decat a becurilor conventionale.
QUOTE (conchistadorul @ Sep 8 2009, 12:51 PM) presupun din moment ce sunt cu halogen ca se si incalzesc mai tare decat cele normale......oare exsita pericolul ca sa se topoeasca firele ce la curentul mai mare consumat?
Pe langa suprasolicitarea instalatiei electrice, mai deranjeaza si pe ceilalti participanti la trafic.
mergi pe instalatia xenon. e singura alternativa.
Diferenta intre HB4 si H4 este la soclu , cum spunea si Cix mai sus.
Din cate stiu eu , nu cred ca mai exista producator care sa puna becuri pe masina altele decat xenon si halogen. Becurile pe masini sunt de 55/60w , iar o instalatie xenon care sa nu deranjeze e ok la 35w. Dar mare grija , afara ( in UE ) xenonul fara lupa si autoreglaj este interzis . La noi legea e mai permisiva ...dar eu tot as da amenzi la cei cu xenon pus pe un far normal. Macar lupa ...fara e deranjant pentru participantii la trafic . Stiu ca sunt foarte multi care au xenon pe far normal , dar eu imi mentin parerea de mai sus
Daca optezi pentru xenon ( ) cauta ceva de 4200 sau 5000 , au o lumina foarte buna si este cea mai apropiata de lumina zilei . Cea de 6000 ( cea mai des intalnita ) este cu o tenta albastruie , si cu cat creste temperatura , scade luminoiztatea .
Din cate stiu eu , nu cred ca mai exista producator care sa puna becuri pe masina altele decat xenon si halogen. Becurile pe masini sunt de 55/60w , iar o instalatie xenon care sa nu deranjeze e ok la 35w. Dar mare grija , afara ( in UE ) xenonul fara lupa si autoreglaj este interzis . La noi legea e mai permisiva ...dar eu tot as da amenzi la cei cu xenon pus pe un far normal. Macar lupa ...fara e deranjant pentru participantii la trafic . Stiu ca sunt foarte multi care au xenon pe far normal , dar eu imi mentin parerea de mai sus
Daca optezi pentru xenon ( ) cauta ceva de 4200 sau 5000 , au o lumina foarte buna si este cea mai apropiata de lumina zilei . Cea de 6000 ( cea mai des intalnita ) este cu o tenta albastruie , si cu cat creste temperatura , scade luminoiztatea .
sunt de acord cu cristi la treaba cu lupa si cu xenonul in far normal, dar cum la noi sunt multi care se dau "ciumegi" nu isi mai pun si lupa la xenonul montat in far normal si, eventual, merg si cu proiectoarele aprinse si, daca se poate si cu faza lunga..........."da-i in **** , daca face vre-unu' gura, ii bag si faza lunga sa ii scot ochii"...asta e mentalitatea pe care o intalnim cel mai des.......no offence
L.E. Scuze de offtopic........m-a luat valul
L.E. Scuze de offtopic........m-a luat valul
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori