One Touch Turn Signal
Am fost aseara sa-mi montez asa ceva, sa nu mai stau cu degetul pe maneta de semnal cind schimb benzile de mers. Intrucit exista cel putin 2 modele de semnalizari (Opel si altele), diferenta intre ele fiind ca la Opel maneta plimba o masa si la altele plimba o faza, iar omu' de la care cumparam respectiva duda nu mai montase la Mitbuski, am intrebat la electricosii de la M Car, ce fel de semnalizare e pe Classic. Au ridicat din umeri, au zis ca habar au si ca nu si-au pus vreodata problema, dar, masurind la un L200, mi-au dat verdictul ca maneta plimba un 12v de colo colo. Comand eu tarasenia si-mi zice omul ca are una in Bucuresti, la cineva care si monteaza. Am ajuns ieri la 6 la om si de la 6 la 9 fara un sfert am desfacut juma' de bord, am scos toate mufele care se puteau scoate din partea inferioara stinga a bordului, am masurat orice se putea masura ca pina la urma sa ne dam seama ca toata chestia e din maneta de semnalizare. Evident ca maneta plimba un nul, nu o faza. Ma rog, daca m-as fi uitat in wiring diagram mi-as fi dat seama si singur, da' am zis sa-l intreb pe om, ca se pricepe. Acestea fiind spuse, m-am dus bou si m-am intors vaca, ca nu s-a pupat montajul respectiv cu ce aveam eu pe masina, cu montajul asta masina stind pe avarii tot timpul. A ramas sa ma duc duminica viitoare, ca-mi aduce un montaj gen "Opel".
O chestie rezultata in urma intregii demontari e ca farurile se sting acum la 1 secunda dupa ce opresti motorul, indiferent daca ai cheia in contact sau nu, nu se mai sting la o secunda dupa ce scoti cheia din contact, cum era inainte. Are cineva idee cum se poate reprograma functia asta? Nu e deranjanta, da' ma obisnuisem cu ea.
Si pentru ca stiu va plac pozele...
[attachment=14171:08032011075.jpg]
[attachment=14172:08032011074.jpg]
[attachment=14173:08032011073.jpg]
P.S.: Intrucit modificarea asta nu tine de nici una din categoriile de mai sus, am pus topicul in radacina. Poate ar fi o idee infiintarea unei categorii de tuning confort sau ceva de genul.
O chestie rezultata in urma intregii demontari e ca farurile se sting acum la 1 secunda dupa ce opresti motorul, indiferent daca ai cheia in contact sau nu, nu se mai sting la o secunda dupa ce scoti cheia din contact, cum era inainte. Are cineva idee cum se poate reprograma functia asta? Nu e deranjanta, da' ma obisnuisem cu ea.
Si pentru ca stiu va plac pozele...
[attachment=14171:08032011075.jpg]
[attachment=14172:08032011074.jpg]
[attachment=14173:08032011073.jpg]
P.S.: Intrucit modificarea asta nu tine de nici una din categoriile de mai sus, am pus topicul in radacina. Poate ar fi o idee infiintarea unei categorii de tuning confort sau ceva de genul.
- Fişiere ataşate
-
- 08032011073.jpg (497.3 KiB) Vizualizat de 7068 ori
-
- 08032011074.jpg (488.97 KiB) Vizualizat de 7065 ori
-
- 08032011075.jpg (471.14 KiB) Vizualizat de 7069 ori
N-auzi c-am scos toate mufele pe care le-am gasit p-acolo? In plus de asta, am tot plimbat alimentari prin diversi pini, sa aflam care-i ala la care trebuie sa ne legam. Evident ca pina nu am desfacut maneta de semnalizare DE TOT, n-am reusit sa aflam nimic, prin cei 10 pini ai mufei respective trecind o gramada de minuni, inclusiv stergatoarele.
Corectie: nu o singura data m-am surprins cam pe la 7500 rpm (daca nu si mai bine), in conditiile in care linia rosie e la 7000 rpm. Deci ar face sens. In plus de asta, poate vrei sa setezi tu o turatie limita la care sa ajunga CC-ul si sa n-o depaseasca, turatia de cuplu maxim in viteza superioara, spre exemplu. Repet, n-as putea sa-ti dau mai multe detalii, n-am aprofundat treaba, momentan sunt "sarac".
Nenea a zis ceva de 1000-1100 ron.
Nenea a zis ceva de 1000-1100 ron.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori