Mitsubishi Lancer X (tuning si modificari optice)
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
Am primit un raspuns in ceea ce priveste ecranul color... cica ar trebui schimbat tot bordul impreuna cu vitezometru si turometru :|
Am impresia ca am primit un raspuns rapid, cat de cat in necunostinta de cauza deoarece este o modificare recenta. In fine , nu am avut timp sa stau sa stiu sigur sigur daca trebuie schimbat tot bordul... o sa revin cu amanunte , dupa ce vorbesc cu persoana de la piese.
Am impresia ca am primit un raspuns rapid, cat de cat in necunostinta de cauza deoarece este o modificare recenta. In fine , nu am avut timp sa stau sa stiu sigur sigur daca trebuie schimbat tot bordul... o sa revin cu amanunte , dupa ce vorbesc cu persoana de la piese.
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Nu stiu sigur daca merge fara sa dai bara jos. Procedura normala e prin demontarea barei.
Totusi poti incerca:
- Sub bara e un scut de plastic pana la nivelul rotilor. Ala e prins cu cleme din-alea de plastic. Trebuie demontat pentru a avea acces pe sub bara, in spatele grilei.
- Dupa cum se vede si in poza pusa de tine, in partea de sus a grilei se vede acel fagure astupat. Acolo sunt doua capacele sub care sunt suruburi care prind grila si bara de o armatura metalica.
- Tot in partea de sus a grilei, dar pe dedesupt, sunt doua suruburi mici care prind grila de bara. Le gasesti prin pipaire de la suruburile mari mai spre proiectoarele de ceata.
- In rest grila e prinsa in bara prin niste cleme din bara care intra in grila. Poti incepe din partea de jos si sa impingi grila catre motor si o sa vezi ca iese.
Nu stiu exact cat loc se face dupa ce dai scutul jos, dar cred ca e suficient cat sa bagi mana pentru a desface suruburile alea de pe interior. Daca nu merge va trebui sa dai bara jos, dar nu e greu de dat jos (dureaza max. 15 min).
Totusi poti incerca:
- Sub bara e un scut de plastic pana la nivelul rotilor. Ala e prins cu cleme din-alea de plastic. Trebuie demontat pentru a avea acces pe sub bara, in spatele grilei.
- Dupa cum se vede si in poza pusa de tine, in partea de sus a grilei se vede acel fagure astupat. Acolo sunt doua capacele sub care sunt suruburi care prind grila si bara de o armatura metalica.
- Tot in partea de sus a grilei, dar pe dedesupt, sunt doua suruburi mici care prind grila de bara. Le gasesti prin pipaire de la suruburile mari mai spre proiectoarele de ceata.
- In rest grila e prinsa in bara prin niste cleme din bara care intra in grila. Poti incepe din partea de jos si sa impingi grila catre motor si o sa vezi ca iese.
Nu stiu exact cat loc se face dupa ce dai scutul jos, dar cred ca e suficient cat sa bagi mana pentru a desface suruburile alea de pe interior. Daca nu merge va trebui sa dai bara jos, dar nu e greu de dat jos (dureaza max. 15 min).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator