Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Mickemaus, saptamana trecuta am fost cu un coleg la un dealer Honda pentru a-si achizitiona o Honda Accord 2.0 i-VTEC Special Edition, full options la 20.682 Euro DDP.
M-a intrebat care ar fi cea mai buna alegere de pe piata, la momentul acesta, in maxim 21.000 DDP si asta a fost recomandarea mea.
Cat am asteptat prin forum, am studiat interior/exterior modelul Honda Civic Sedan 1,8 ES i-VTEC.
Cred ca isi merita banii din plin!
Nu am condus-o inca, dar datele tehnice arata bine, chiar un pic mai bine decat la lancer sport 1.8.
Cu toate acestea sunt convins ca nu sta mai bine pe strada decat lancerul si diferentele pot continua.
La interior...confortabila, comenzile imi veneau "la mana", calitate materiale, imbinari, finisaje, plastice...peste lancer si chiar si peste civic hatchback.
Cursa la ambreiaj foarte mica (~6cm), levierul viteze fara sa agate, destul de precis.
Usile se inchideau perfect, la cea mai usoara impingere/tragere, parca se lipeau de caroserie.
In afara de designul futurist al bordului care mie nu imi place, in rest nu am avut ce sa-i reprosez la o analiza "de showroom".
As mai putea sa mai adaug dar sunt mici detalii care nu stiu cat conteaza pentru tine.
Una peste alta, se vedea clar ca e o masina fabricata in Japonia.
O masina simpla, echipata ok, frumoasa, destul de stilata, originala, fara a fi transformata intr-un kitsch din dorinta de a atrage gura-casca, fara aere de masina sport dar suficient de potenta pentru situatii mai deosebite, performante rezonabile, pret corect.
M-a intrebat care ar fi cea mai buna alegere de pe piata, la momentul acesta, in maxim 21.000 DDP si asta a fost recomandarea mea.
Cat am asteptat prin forum, am studiat interior/exterior modelul Honda Civic Sedan 1,8 ES i-VTEC.
Cred ca isi merita banii din plin!
Nu am condus-o inca, dar datele tehnice arata bine, chiar un pic mai bine decat la lancer sport 1.8.
Cu toate acestea sunt convins ca nu sta mai bine pe strada decat lancerul si diferentele pot continua.
La interior...confortabila, comenzile imi veneau "la mana", calitate materiale, imbinari, finisaje, plastice...peste lancer si chiar si peste civic hatchback.
Cursa la ambreiaj foarte mica (~6cm), levierul viteze fara sa agate, destul de precis.
Usile se inchideau perfect, la cea mai usoara impingere/tragere, parca se lipeau de caroserie.
In afara de designul futurist al bordului care mie nu imi place, in rest nu am avut ce sa-i reprosez la o analiza "de showroom".
As mai putea sa mai adaug dar sunt mici detalii care nu stiu cat conteaza pentru tine.
Una peste alta, se vedea clar ca e o masina fabricata in Japonia.
O masina simpla, echipata ok, frumoasa, destul de stilata, originala, fara a fi transformata intr-un kitsch din dorinta de a atrage gura-casca, fara aere de masina sport dar suficient de potenta pentru situatii mai deosebite, performante rezonabile, pret corect.
QUOTE (BUGHY)Rog pe cei care au mai multe informatii despre eventualul facelift lancer 2008 sa ne furnizeze cat mai multe detalii.
te referi oare la varianta hatch?
LE: offtopic: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3362586 :shock:
te referi oare la varianta hatch?
LE: offtopic: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3362586 :shock:
QUOTE (Cristi)Mickemaus, saptamana trecuta am fost cu un coleg la un dealer Honda pentru a-si achizitiona o Honda Accord 2.0 i-VTEC Special Edition, full options la 20.682 Euro DDP.
M-a intrebat care ar fi cea mai buna alegere de pe piata, la momentul acesta, in maxim 21.000 DDP si asta a fost recomandarea mea.
Cat am asteptat prin forum, am studiat interior/exterior modelul Honda Civic Sedan 1,8 ES i-VTEC.
Cred ca isi merita banii din plin!
Nu am condus-o inca, dar datele tehnice arata bine, chiar un pic mai bine decat la lancer sport 1.8.
Cu toate acestea sunt convins ca nu sta mai bine pe strada decat lancerul si diferentele pot continua.
La interior...confortabila, comenzile imi veneau "la mana", calitate materiale, imbinari, finisaje, plastice...peste lancer si chiar si peste civic hatchback.
Cursa la ambreiaj foarte mica (~6cm), levierul viteze fara sa agate, destul de precis.
Usile se inchideau perfect, la cea mai usoara impingere/tragere, parca se lipeau de caroserie.
In afara de designul futurist al bordului care mie nu imi place, in rest nu am avut ce sa-i reprosez la o analiza "de showroom".
As mai putea sa mai adaug dar sunt mici detalii care nu stiu cat conteaza pentru tine.
Una peste alta, se vedea clar ca e o masina fabricata in Japonia.
O masina simpla, echipata ok, frumoasa, destul de stilata, originala, fara a fi transformata intr-un kitsch din dorinta de a atrage gura-casca, fara aere de masina sport dar suficient de potenta pentru situatii mai deosebite, performante rezonabile, pret corect.
Mercic Cristi pentru impresiile scrise despre Civic. Eu n-am apucat inca sa merg la showroom sa o vad pe viu. Un coleg de-al meu m-a auzit ca ma orientasem spre mitsu si cunoscandu-i p-aia de la honda l-a rugat pe 1 sa-i dea un pret bun la modelul asta(18700E, pt mai bine i-a zis ca poate sa vb cu mai marii de acolo,ca ar mai putea scoate vreo 100-200). Apropo de bordul ala ce sa zic, prea avion, d-asta nu mi-au placut nici C-urile de la citronel cum ii zic eu . Parca dau mai bine in locul ala ceasurile. Dar daca o sa mearga treaba bine poate m-as obisnui cine stie . Multumesc inca o data
M-a intrebat care ar fi cea mai buna alegere de pe piata, la momentul acesta, in maxim 21.000 DDP si asta a fost recomandarea mea.
Cat am asteptat prin forum, am studiat interior/exterior modelul Honda Civic Sedan 1,8 ES i-VTEC.
Cred ca isi merita banii din plin!
Nu am condus-o inca, dar datele tehnice arata bine, chiar un pic mai bine decat la lancer sport 1.8.
Cu toate acestea sunt convins ca nu sta mai bine pe strada decat lancerul si diferentele pot continua.
La interior...confortabila, comenzile imi veneau "la mana", calitate materiale, imbinari, finisaje, plastice...peste lancer si chiar si peste civic hatchback.
Cursa la ambreiaj foarte mica (~6cm), levierul viteze fara sa agate, destul de precis.
Usile se inchideau perfect, la cea mai usoara impingere/tragere, parca se lipeau de caroserie.
In afara de designul futurist al bordului care mie nu imi place, in rest nu am avut ce sa-i reprosez la o analiza "de showroom".
As mai putea sa mai adaug dar sunt mici detalii care nu stiu cat conteaza pentru tine.
Una peste alta, se vedea clar ca e o masina fabricata in Japonia.
O masina simpla, echipata ok, frumoasa, destul de stilata, originala, fara a fi transformata intr-un kitsch din dorinta de a atrage gura-casca, fara aere de masina sport dar suficient de potenta pentru situatii mai deosebite, performante rezonabile, pret corect.
Mercic Cristi pentru impresiile scrise despre Civic. Eu n-am apucat inca sa merg la showroom sa o vad pe viu. Un coleg de-al meu m-a auzit ca ma orientasem spre mitsu si cunoscandu-i p-aia de la honda l-a rugat pe 1 sa-i dea un pret bun la modelul asta(18700E, pt mai bine i-a zis ca poate sa vb cu mai marii de acolo,ca ar mai putea scoate vreo 100-200). Apropo de bordul ala ce sa zic, prea avion, d-asta nu mi-au placut nici C-urile de la citronel cum ii zic eu . Parca dau mai bine in locul ala ceasurile. Dar daca o sa mearga treaba bine poate m-as obisnui cine stie . Multumesc inca o data
QUOTE (BUGHY)Rog pe cei care au mai multe informatii despre eventualul facelift lancer 2008 sa ne furnizeze cat mai multe detalii.
Va fi anul acesta ?
Va avea alt pret ?
Se va practica pe toate nivelele de echipare?
...Nu te supara , dar vad ca insisti cu facelift-ul ...tu stii de fapt ce e un facelift? daca nu , lasa-ne sa ne vedem in continuare d-ale noastre cu testele de pe motoarele pe benzina ,motorina, impresii, s.a.m.d...poate ai vazut sau auzit de vreun model lansat prin Asia...sunt total diferite fata de cele pt.Europa...iti spun din experienta...asa ca ,daca ai alte nelamuriri legate de Lancer,sigur vei afla raspuns aici...bafta in continuare la achizitionarea Lancerului...
Va fi anul acesta ?
Va avea alt pret ?
Se va practica pe toate nivelele de echipare?
...Nu te supara , dar vad ca insisti cu facelift-ul ...tu stii de fapt ce e un facelift? daca nu , lasa-ne sa ne vedem in continuare d-ale noastre cu testele de pe motoarele pe benzina ,motorina, impresii, s.a.m.d...poate ai vazut sau auzit de vreun model lansat prin Asia...sunt total diferite fata de cele pt.Europa...iti spun din experienta...asa ca ,daca ai alte nelamuriri legate de Lancer,sigur vei afla raspuns aici...bafta in continuare la achizitionarea Lancerului...
QUOTE (Speedy)Am mai aflat ca va aparea abia la sf verii/inceputul toamnei. Nu pot da detalii pentru ca articolul nu a putut iesii din firma. Din spusele lui in fuga mi-a zis de acele insertii cromate in jurul panoului de aer conditionat, si a panoului central care se continua pana intre scaune(aici vor mai aparea si insertii de lemn in functie de configuratie). Va aparea o usita acolo in spatiul gol de dupa bricheta/scrumiera si se va rezolva problema cu portbagajul, acea placa tampita. In rest nu am mai aflat nimic, nici nu stiu daca va fi ceva la exterior.
Daca ramane doar atat nici nu-mi pare rau ca nu l-am prins. Poate doar pt placa din portbagaj. mie nu-mi plac nici benzile cromate de sub geamuri, in exterior. le-am vazut si la avensis :-&. no chrome for me.
cam extrapolat totusi termenul de facelift.
Daca ramane doar atat nici nu-mi pare rau ca nu l-am prins. Poate doar pt placa din portbagaj. mie nu-mi plac nici benzile cromate de sub geamuri, in exterior. le-am vazut si la avensis :-&. no chrome for me.
cam extrapolat totusi termenul de facelift.
Asta cu faceliftu' alta chestie ciudata pe langa aia cu surplusul de 20CP depistati pe dyno, samd.
E pentru prima data cand aud lucruri de genul asta la adresa unui model nou.
Probabil ca datorita feedback-ului negativ la adresa unor elemente ale masinii, s-au gandit sa aduca niste modificari....
OK, asta e bine!
Acum ca e vorba de doar de interior, portbagaj si/sau altceva...nu avem de unde sti, insa daca e sa fie o chestie reala, sunt curios cum or sa procedeze cu modelele vandute pana acum.
Au doua variante:
1. Numesc aceste imbunatatiri, facelift si atunci posesorii actuali nu or sa mai aiba ce sa comenteze, nu or sa mai poata emite pretentii.
2. Nu zic nimic, scot o varianta noua spre premium (cu insertii de lemn, samd) modificata substantial la interior, dar la bani mai multi si iarasi nu poate sa mai comenteze nimeni nimic...dar in schimb modelele actuale vor suferi "remedierile" de rigoare, la aceiasi bani...chestie care nu e chiar fair pentru posesorii actuali.
3. Actualii posesori sunt chemati in service pentru placa aia din portbagaj si ce o mai fi...
LE. Apropo, chestia cu puterea la lancer diesel se poate lamuri rapid scriind un email Mitsubishi Motors Europe cu toate detaliile, grafice teste dyno, etc.
Cu siguranta vor raspunde.
"Reclamatie exces de putere" )
E pentru prima data cand aud lucruri de genul asta la adresa unui model nou.
Probabil ca datorita feedback-ului negativ la adresa unor elemente ale masinii, s-au gandit sa aduca niste modificari....
OK, asta e bine!
Acum ca e vorba de doar de interior, portbagaj si/sau altceva...nu avem de unde sti, insa daca e sa fie o chestie reala, sunt curios cum or sa procedeze cu modelele vandute pana acum.
Au doua variante:
1. Numesc aceste imbunatatiri, facelift si atunci posesorii actuali nu or sa mai aiba ce sa comenteze, nu or sa mai poata emite pretentii.
2. Nu zic nimic, scot o varianta noua spre premium (cu insertii de lemn, samd) modificata substantial la interior, dar la bani mai multi si iarasi nu poate sa mai comenteze nimeni nimic...dar in schimb modelele actuale vor suferi "remedierile" de rigoare, la aceiasi bani...chestie care nu e chiar fair pentru posesorii actuali.
3. Actualii posesori sunt chemati in service pentru placa aia din portbagaj si ce o mai fi...
LE. Apropo, chestia cu puterea la lancer diesel se poate lamuri rapid scriind un email Mitsubishi Motors Europe cu toate detaliile, grafice teste dyno, etc.
Cu siguranta vor raspunde.
"Reclamatie exces de putere" )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori