Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
QUOTE (Apple)Recomandabil ar fi, totusi, mai ales la jante de 18, sa incercam sa evitam cat de cat gropile.
As fi evitat-o daca as fi vazut-o ... Am avut si eu onoarea de a fi masina miresei la nunta, cu buchetul corespunzator pe capota... de-asta n-am vazut groapa. Oricum, tocmai ma chinuiam sa parchez, deci am aterizat in groapa cu viteza foarte mica, janta nu are nimic, cauciucul de asemenea, doar spoilerul a avut de suferit, dar s-a remediat... iar problema senzorului a inceput sa se manifeste abia dupa alti 500 Km. Desi nu exclud o legatura intre ele, nu exclud nici coincidenta... In plus, este vorba de un senzor din volan, totusi e ceva distanta intre volan si roata; volanul nu a avut nicio miscare brusca la momentul respectiv... doar daca senzorul din volan e alcatuit din mai multi senzori dintre care unul e la roata...
As fi evitat-o daca as fi vazut-o ... Am avut si eu onoarea de a fi masina miresei la nunta, cu buchetul corespunzator pe capota... de-asta n-am vazut groapa. Oricum, tocmai ma chinuiam sa parchez, deci am aterizat in groapa cu viteza foarte mica, janta nu are nimic, cauciucul de asemenea, doar spoilerul a avut de suferit, dar s-a remediat... iar problema senzorului a inceput sa se manifeste abia dupa alti 500 Km. Desi nu exclud o legatura intre ele, nu exclud nici coincidenta... In plus, este vorba de un senzor din volan, totusi e ceva distanta intre volan si roata; volanul nu a avut nicio miscare brusca la momentul respectiv... doar daca senzorul din volan e alcatuit din mai multi senzori dintre care unul e la roata...
Salutare natiune,
Probleme ASC-ului e trecuta si prin manualul de utilizare. Daca din varii motive apare o eroare pe sistem (adica una bucata soc de groapa :-D - o specie de defecte care traiesc si se inmultesc pe strazile noastre, spre disperarea noastra a soferilor, asta pana invatam sa le evitam) se recomanda oprirea masinii intr-un loc sigur si oprirea motorului pentru circa 1 minut - operatiile astea ar trebui sa puna sistemul pe picioare. Daca socul de groapa e mai mare e posibila sa fie necesara recalibrarea senzorului respectiv, la service.
Cristi,
Lasa goangele, ca doar nu schimbi antigelul si lichidul de frana la prima revizie. Evident ca daca faci ceva scufundari si bagi apa in lichidul de frana trebuie sa il schimbi - apa fierbe la doar 100 grade fata de un lichid de frana dot 4 care fierbe, atunci cand este curat la 230 grade celsius si la doar 180 cand este contaminat cu apa...Partea nashpa e ca lichidul de frana e higroscopic si de aceeea trebuie schimbat la 2 ani de zile (doua revizii). Daca are apa si franezi mai tare, dupa ce depaseste 180 in cilindri de frana adio frane .... :!:
Doar se verifica, si sa completeaza daca e cazul; in plus se mai verifica si lichid servo, electrolit din baterie, nivel ulei cutie viteze.
La bujii nu ai in principiu ce sa umbli...decat daca apar probleme de aprindere, altfel se schimba la 40 - 45.000 km cele normale sau 90 - 100.000 cele cu electrozi de iridiu, platina sau alte metale rare.
La benzinar nu ai treaba cu filtru de combustibil pana la 150.000 km, asta in conditiile in care nu bagi porcarii in rezervor.
La diesel depinde deasemenea de calitatea motorinei, deci depinde de locul unde alimentezi.
Bateriile de telecomanda dureaza in general cel putin doi ani, asta daca nu te joci cu ele de cateva ore pe zi cu ea sa inchizi - deschizi usile.
Restul operatiunile depind de ce se gaseste la masina cu ocazia reviziei.
Nu va mai ganditi la revizie in sine ci calculati costuri de exploatare pe km...
Probleme ASC-ului e trecuta si prin manualul de utilizare. Daca din varii motive apare o eroare pe sistem (adica una bucata soc de groapa :-D - o specie de defecte care traiesc si se inmultesc pe strazile noastre, spre disperarea noastra a soferilor, asta pana invatam sa le evitam) se recomanda oprirea masinii intr-un loc sigur si oprirea motorului pentru circa 1 minut - operatiile astea ar trebui sa puna sistemul pe picioare. Daca socul de groapa e mai mare e posibila sa fie necesara recalibrarea senzorului respectiv, la service.
Cristi,
Lasa goangele, ca doar nu schimbi antigelul si lichidul de frana la prima revizie. Evident ca daca faci ceva scufundari si bagi apa in lichidul de frana trebuie sa il schimbi - apa fierbe la doar 100 grade fata de un lichid de frana dot 4 care fierbe, atunci cand este curat la 230 grade celsius si la doar 180 cand este contaminat cu apa...Partea nashpa e ca lichidul de frana e higroscopic si de aceeea trebuie schimbat la 2 ani de zile (doua revizii). Daca are apa si franezi mai tare, dupa ce depaseste 180 in cilindri de frana adio frane .... :!:
Doar se verifica, si sa completeaza daca e cazul; in plus se mai verifica si lichid servo, electrolit din baterie, nivel ulei cutie viteze.
La bujii nu ai in principiu ce sa umbli...decat daca apar probleme de aprindere, altfel se schimba la 40 - 45.000 km cele normale sau 90 - 100.000 cele cu electrozi de iridiu, platina sau alte metale rare.
La benzinar nu ai treaba cu filtru de combustibil pana la 150.000 km, asta in conditiile in care nu bagi porcarii in rezervor.
La diesel depinde deasemenea de calitatea motorinei, deci depinde de locul unde alimentezi.
Bateriile de telecomanda dureaza in general cel putin doi ani, asta daca nu te joci cu ele de cateva ore pe zi cu ea sa inchizi - deschizi usile.
Restul operatiunile depind de ce se gaseste la masina cu ocazia reviziei.
Nu va mai ganditi la revizie in sine ci calculati costuri de exploatare pe km...
Aha, deci lichidul de frana se schimba la 2 ani.
Bine de stiut.
Mai am niste intrebari, dar nu in topicul asta.
Legat de socurile de la gropi...la honda accord este un "intrerupator" sub bord care opreste motorul, taie corentu, la socuri puternice...canale, gropi, accident.
Asta mi s-a parut o "functionalitate" care m-a lasat cu gura cascata.
Noaptea, accordu' la vale, viteza, zdreanc o groapa, se opreste motorul, la revedere frane, directie...)
La lancer, ASC, tras pe dreapta sa-si revina masina din socul provocat de gropi... :shock:
Masinile astea sunt proiectate de extraterestri ?
Bine de stiut.
Mai am niste intrebari, dar nu in topicul asta.
Legat de socurile de la gropi...la honda accord este un "intrerupator" sub bord care opreste motorul, taie corentu, la socuri puternice...canale, gropi, accident.
Asta mi s-a parut o "functionalitate" care m-a lasat cu gura cascata.
Noaptea, accordu' la vale, viteza, zdreanc o groapa, se opreste motorul, la revedere frane, directie...)
La lancer, ASC, tras pe dreapta sa-si revina masina din socul provocat de gropi... :shock:
Masinile astea sunt proiectate de extraterestri ?
referitor la zgomotul placajului din porbagaj:
am achizitionat cuva de porbagaj (plastic cauciucat) vreo 100euro (cu tva) si nu se aude nici un fel de zgomot de la porbagaj
de asemenea am observat ca se gasesc cuve de porbagaj si la "terti" pe net (cam la jumatate de pret...dar din nefericire netestate).
p.s. apropo... la achizitionare am cumparat si covorasele din cauciuc ... si sincer va spun ca masina NU face deloc ca un tractor (cum au spus anumiti "testeri" de Lancer.
am achizitionat cuva de porbagaj (plastic cauciucat) vreo 100euro (cu tva) si nu se aude nici un fel de zgomot de la porbagaj
de asemenea am observat ca se gasesc cuve de porbagaj si la "terti" pe net (cam la jumatate de pret...dar din nefericire netestate).
p.s. apropo... la achizitionare am cumparat si covorasele din cauciuc ... si sincer va spun ca masina NU face deloc ca un tractor (cum au spus anumiti "testeri" de Lancer.
Se zice "testeuri"... .
Ok, nu trebuie sa te ofensezi... termenul e imprumutat de la prietenii nostri "TDI frate"..
Si eu am pus cuva de portbagaj din doua motive: atenueaza din zdranganeala placajului, care fie vorba intre noi are un "sistem" de fixare :-D si doi - e mai usor de curatat si intretinut.
Daca ma intrebi prefer materialu' original...
Cristi,
Ca de obicei...la dispozitia dumneavoastra...
Ok, nu trebuie sa te ofensezi... termenul e imprumutat de la prietenii nostri "TDI frate"..
Si eu am pus cuva de portbagaj din doua motive: atenueaza din zdranganeala placajului, care fie vorba intre noi are un "sistem" de fixare :-D si doi - e mai usor de curatat si intretinut.
Daca ma intrebi prefer materialu' original...
Cristi,
Ca de obicei...la dispozitia dumneavoastra...
Pentru ca tot veni vorba din nou de placajul din portbagaj, va zic cum am rezolvat problema lui. Am lipit mocheta pe partea dinspre roata de rezerva. Pe langa faptul ca nu mai face zgomot se prinde si mult mai bine in clemele alea doua.
Dar zgomot in portbagaj mai e .. Lateralele portbagajului sunt facute din ceva material plastic acoperit cu un material textil care da impresia de mocheta. Mie mi se pare o idee destul de proasta. Ei bine, laterala aia de pe dreapta face la gropi ca toate alea. Zici ca mergi cu o "troaca de dacie".
Lateralele astea sunt prinse cu niste cleme de plastic pe suruburi de 6. O sa incerc sa le fixez mai bine si o sa revin cu detalii.
Daca mai are cineva problema asta .. sunt curios ..
Dar zgomot in portbagaj mai e .. Lateralele portbagajului sunt facute din ceva material plastic acoperit cu un material textil care da impresia de mocheta. Mie mi se pare o idee destul de proasta. Ei bine, laterala aia de pe dreapta face la gropi ca toate alea. Zici ca mergi cu o "troaca de dacie".
Lateralele astea sunt prinse cu niste cleme de plastic pe suruburi de 6. O sa incerc sa le fixez mai bine si o sa revin cu detalii.
Daca mai are cineva problema asta .. sunt curios ..
QUOTE (Vertex)a mai incercat cineva o rezolvare la problema cu greierasul din torpedo?Am incercat o solutie la repezeala si vad ca tine. Am lipit cate o bucat de burete (forma paralelipipedica :-D ) in interiorul partii fixe a torpedoului, in cele doua goluri dreptunghiulare in care patrund clemele partii mobile (usa). In acest fel clemele se intepenesc in burete si nu mai ciocanesc muchiile locasului in care intra (care era sursa zgomotului).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator