Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Joi Iul 17, 2008 2:10 pm

QUOTE (Apple)Recomandabil ar fi, totusi, mai ales la jante de 18, sa incercam sa evitam cat de cat gropile.

As fi evitat-o daca as fi vazut-o ... Am avut si eu onoarea de a fi masina miresei la nunta, cu buchetul corespunzator pe capota... de-asta n-am vazut groapa. Oricum, tocmai ma chinuiam sa parchez, deci am aterizat in groapa cu viteza foarte mica, janta nu are nimic, cauciucul de asemenea, doar spoilerul a avut de suferit, dar s-a remediat... iar problema senzorului a inceput sa se manifeste abia dupa alti 500 Km. Desi nu exclud o legatura intre ele, nu exclud nici coincidenta... In plus, este vorba de un senzor din volan, totusi e ceva distanta intre volan si roata; volanul nu a avut nicio miscare brusca la momentul respectiv... doar daca senzorul din volan e alcatuit din mai multi senzori dintre care unul e la roata...

Avatar utilizator
Vertex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:12 pm

Mesaj de Vertex » Joi Iul 17, 2008 7:37 pm

a mai incercat cineva o rezolvare la problema cu greierasul din torpedo?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Iul 17, 2008 9:14 pm

Salutare natiune,

Probleme ASC-ului e trecuta si prin manualul de utilizare. Daca din varii motive apare o eroare pe sistem (adica una bucata soc de groapa :-D - o specie de defecte care traiesc si se inmultesc pe strazile noastre, spre disperarea noastra a soferilor, asta pana invatam sa le evitam) se recomanda oprirea masinii intr-un loc sigur si oprirea motorului pentru circa 1 minut - operatiile astea ar trebui sa puna sistemul pe picioare. Daca socul de groapa e mai mare e posibila sa fie necesara recalibrarea senzorului respectiv, la service.

Cristi,

Lasa goangele, ca doar nu schimbi antigelul si lichidul de frana la prima revizie. Evident ca daca faci ceva scufundari si bagi apa in lichidul de frana trebuie sa il schimbi - apa fierbe la doar 100 grade fata de un lichid de frana dot 4 care fierbe, atunci cand este curat la 230 grade celsius si la doar 180 cand este contaminat cu apa...Partea nashpa e ca lichidul de frana e higroscopic si de aceeea trebuie schimbat la 2 ani de zile (doua revizii). Daca are apa si franezi mai tare, dupa ce depaseste 180 in cilindri de frana adio frane .... :!:
Doar se verifica, si sa completeaza daca e cazul; in plus se mai verifica si lichid servo, electrolit din baterie, nivel ulei cutie viteze.

La bujii nu ai in principiu ce sa umbli...decat daca apar probleme de aprindere, altfel se schimba la 40 - 45.000 km cele normale sau 90 - 100.000 cele cu electrozi de iridiu, platina sau alte metale rare.

La benzinar nu ai treaba cu filtru de combustibil pana la 150.000 km, asta in conditiile in care nu bagi porcarii in rezervor.
La diesel depinde deasemenea de calitatea motorinei, deci depinde de locul unde alimentezi.

Bateriile de telecomanda dureaza in general cel putin doi ani, asta daca nu te joci cu ele de cateva ore pe zi cu ea sa inchizi - deschizi usile.

Restul operatiunile depind de ce se gaseste la masina cu ocazia reviziei.

Nu va mai ganditi la revizie in sine ci calculati costuri de exploatare pe km...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Iul 17, 2008 10:59 pm

Aha, deci lichidul de frana se schimba la 2 ani.
Bine de stiut.
Mai am niste intrebari, dar nu in topicul asta.

Legat de socurile de la gropi...la honda accord este un "intrerupator" sub bord care opreste motorul, taie corentu, la socuri puternice...canale, gropi, accident.
Asta mi s-a parut o "functionalitate" care m-a lasat cu gura cascata.
Noaptea, accordu' la vale, viteza, zdreanc o groapa, se opreste motorul, la revedere frane, directie...)

La lancer, ASC, tras pe dreapta sa-si revina masina din socul provocat de gropi... :shock:

Masinile astea sunt proiectate de extraterestri ?

Avatar utilizator
Varcolac
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 17, 2008 10:31 pm

Mesaj de Varcolac » Joi Iul 17, 2008 11:34 pm

referitor la zgomotul placajului din porbagaj:
am achizitionat cuva de porbagaj (plastic cauciucat) vreo 100euro (cu tva) si nu se aude nici un fel de zgomot de la porbagaj
de asemenea am observat ca se gasesc cuve de porbagaj si la "terti" pe net (cam la jumatate de pret...dar din nefericire netestate).

p.s. apropo... la achizitionare am cumparat si covorasele din cauciuc ... si sincer va spun ca masina NU face deloc ca un tractor (cum au spus anumiti "testeri" de Lancer.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Iul 18, 2008 12:49 am

Se zice "testeuri"... .

Ok, nu trebuie sa te ofensezi... termenul e imprumutat de la prietenii nostri "TDI frate"..
Si eu am pus cuva de portbagaj din doua motive: atenueaza din zdranganeala placajului, care fie vorba intre noi are un "sistem" de fixare :-D si doi - e mai usor de curatat si intretinut.

Daca ma intrebi prefer materialu' original...

Cristi,

Ca de obicei...la dispozitia dumneavoastra...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Iul 18, 2008 8:14 am

Pentru ca tot veni vorba din nou de placajul din portbagaj, va zic cum am rezolvat problema lui. Am lipit mocheta pe partea dinspre roata de rezerva. Pe langa faptul ca nu mai face zgomot se prinde si mult mai bine in clemele alea doua.
Dar zgomot in portbagaj mai e .. Lateralele portbagajului sunt facute din ceva material plastic acoperit cu un material textil care da impresia de mocheta. Mie mi se pare o idee destul de proasta. Ei bine, laterala aia de pe dreapta face la gropi ca toate alea. Zici ca mergi cu o "troaca de dacie".
Lateralele astea sunt prinse cu niste cleme de plastic pe suruburi de 6. O sa incerc sa le fixez mai bine si o sa revin cu detalii.
Daca mai are cineva problema asta .. sunt curios ..

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Iul 18, 2008 9:17 am

10X Bogdan.

Toate zgomotele astea din portbagaj se rezolva cu o toba Remus.

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Vin Iul 18, 2008 10:40 am

....si cu manelele la maxim......

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Vin Iul 18, 2008 11:13 am

QUOTE (Vertex)a mai incercat cineva o rezolvare la problema cu greierasul din torpedo?Am incercat o solutie la repezeala si vad ca tine. Am lipit cate o bucat de burete (forma paralelipipedica :-D ) in interiorul partii fixe a torpedoului, in cele doua goluri dreptunghiulare in care patrund clemele partii mobile (usa). In acest fel clemele se intepenesc in burete si nu mai ciocanesc muchiile locasului in care intra (care era sursa zgomotului).

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori