Consum Lancer 2.0 Diesel
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
QUOTE (Devik aka Alex @ Mar 5 2009, 09:41 PM) aaaa sa nu se inteleaga ca mi se pare un consum exagerat !
Din contra la stilul meu de condus e f bun, daca aveam 2.0 benzina eram la 15-16 % cred
Cum la 5000 ? ca la 4300-4500 nu prea mai trage si cere treapta sup.
Glumeam, mie personal 3500-4000 mi se pare prea mult, mai ales daca tinem cont si de nivelul zgomotului/vibratiilor din lancer. Mi-e frica sa nu se dezmembreze trompeta.
Da, schimb la 5000+, dar la motor nu la masina. Aia chiar cere turatii, ceea ce nu pot spune despre VW-ul lancerului.
Sincer, nu prea sunt incantat de 2.0DID, mai ales din cauza insonorizarii si vibratiilor + plajei de turatii specifce diesel, urmatoarea masina va fi un benzinar. Ma apuca dracii cand vad cat costa Ralliart in US.
Scuze de Offtopic.
Din contra la stilul meu de condus e f bun, daca aveam 2.0 benzina eram la 15-16 % cred
Cum la 5000 ? ca la 4300-4500 nu prea mai trage si cere treapta sup.
Glumeam, mie personal 3500-4000 mi se pare prea mult, mai ales daca tinem cont si de nivelul zgomotului/vibratiilor din lancer. Mi-e frica sa nu se dezmembreze trompeta.
Da, schimb la 5000+, dar la motor nu la masina. Aia chiar cere turatii, ceea ce nu pot spune despre VW-ul lancerului.
Sincer, nu prea sunt incantat de 2.0DID, mai ales din cauza insonorizarii si vibratiilor + plajei de turatii specifce diesel, urmatoarea masina va fi un benzinar. Ma apuca dracii cand vad cat costa Ralliart in US.
Scuze de Offtopic.
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
in us oricum preturile sunt jos fata de restul lumii. Acolo gasesti motoare mai mari, preturi mici, dotari oha, asta e americanu'.
Consumul o sa scada deoarece o sa ii fac resoftare, iar daca cix are consum mediu 7,3 la 25 de mii inseamna ca o sa fie mai bine....sa se aseze motoru si apoi.
P.S. un tovaras mi-a spus "cum o 'inveti' asa o ai ! "
Consumul o sa scada deoarece o sa ii fac resoftare, iar daca cix are consum mediu 7,3 la 25 de mii inseamna ca o sa fie mai bine....sa se aseze motoru si apoi.
P.S. un tovaras mi-a spus "cum o 'inveti' asa o ai ! "
- Devik aka Alex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
La diesel intr-adevar motorul se lasa cam dupa 15.000 km. Pentru 2.0 diesel 140 CP nu mi se pare mult o medie undeva pe la 6% in afara si un 9% in Bucuresti.
Pot sa va spun ca la masina dinainte, un VW Polo 1.4, 70 CP, aveam un consum in afara undeva pe la 4,5% si in Bucuresti de cam 8%.
In concluzie, tinand cont de greutate, motor, transmisie, etc. eu zic ca e bine.
SI apropos, consumul de care vorbesc la Lancer il spun din proprie experienta dupa doar 1.300 km cat am facut cu ea in 10 zile, ma astept sa mai scada putin, cu aproximativ 1l la 100 km.
Pot sa va spun ca la masina dinainte, un VW Polo 1.4, 70 CP, aveam un consum in afara undeva pe la 4,5% si in Bucuresti de cam 8%.
In concluzie, tinand cont de greutate, motor, transmisie, etc. eu zic ca e bine.
SI apropos, consumul de care vorbesc la Lancer il spun din proprie experienta dupa doar 1.300 km cat am facut cu ea in 10 zile, ma astept sa mai scada putin, cu aproximativ 1l la 100 km.
sal, am un lancer 2.0 diesel..in oras inspre si dinspre munca (st cel mare) consuma 9-10 in functie de cum conduci etc iar in afara 6-7 in functie de viteza. la 140 km/h imi ia cam 7.2. marea problema la diesel e zgomotul...parca e tractor si la un drum mai lung, devine enervant. in concluzie, dieselul consuma f ok dar zgomotul strica f mult.
Post mutat de cix de la Cat consuma noul Lancer 1.8 benzina real.
@balishag, atentie unde postezi. Nu e pentru prima oara cand postezi aiurea.
Post mutat de cix de la Cat consuma noul Lancer 1.8 benzina real.
@balishag, atentie unde postezi. Nu e pentru prima oara cand postezi aiurea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori