Consum Lancer 2.0 Diesel

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Devik aka Alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am

Mesaj de Devik aka Alex » Joi Mar 05, 2009 9:41 pm

aaaa sa nu se inteleaga ca mi se pare un consum exagerat !
Din contra la stilul meu de condus e f bun, daca aveam 2.0 benzina eram la 15-16 % cred

Cum la 5000 ? ca la 4300-4500 nu prea mai trage si cere treapta sup.

Avatar utilizator
uly_acdc
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Feb 04, 2008 9:04 pm

Mesaj de uly_acdc » Vin Mar 06, 2009 9:15 am

QUOTE (Devik aka Alex @ Mar 5 2009, 09:41 PM) aaaa sa nu se inteleaga ca mi se pare un consum exagerat !
Din contra la stilul meu de condus e f bun, daca aveam 2.0 benzina eram la 15-16 % cred

Cum la 5000 ? ca la 4300-4500 nu prea mai trage si cere treapta sup.


Glumeam, mie personal 3500-4000 mi se pare prea mult, mai ales daca tinem cont si de nivelul zgomotului/vibratiilor din lancer. Mi-e frica sa nu se dezmembreze trompeta.

Da, schimb la 5000+, dar la motor nu la masina. Aia chiar cere turatii, ceea ce nu pot spune despre VW-ul lancerului.
Sincer, nu prea sunt incantat de 2.0DID, mai ales din cauza insonorizarii si vibratiilor + plajei de turatii specifce diesel, urmatoarea masina va fi un benzinar. Ma apuca dracii cand vad cat costa Ralliart in US.

Scuze de Offtopic.

Avatar utilizator
Devik aka Alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am

Mesaj de Devik aka Alex » Sâm Mar 07, 2009 2:46 pm

in us oricum preturile sunt jos fata de restul lumii. Acolo gasesti motoare mai mari, preturi mici, dotari oha, asta e americanu'.
Consumul o sa scada deoarece o sa ii fac resoftare, iar daca cix are consum mediu 7,3 la 25 de mii inseamna ca o sa fie mai bine....sa se aseze motoru si apoi.

P.S. un tovaras mi-a spus "cum o 'inveti' asa o ai ! "

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Mar 07, 2009 7:38 pm

QUOTE (Devik aka Alex @ Mar 7 2009, 02:46 PM) P.S. un tovaras mi-a spus "cum o 'inveti' asa o ai ! "



asa am auzit si eu , doar ca asta nu are carburator si nu se numaeste DACIE

Avatar utilizator
Devik aka Alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 04, 2008 2:49 am

Mesaj de Devik aka Alex » Dum Mar 08, 2009 1:31 am

culmea are o toyota rav 4.
In legatura cu consumul, am inteles ca o sa scada treptat cu trecerea miilor de km pe sub roata

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Dum Mar 08, 2009 2:11 am

La diesel intr-adevar motorul se lasa cam dupa 15.000 km. Pentru 2.0 diesel 140 CP nu mi se pare mult o medie undeva pe la 6% in afara si un 9% in Bucuresti.

Pot sa va spun ca la masina dinainte, un VW Polo 1.4, 70 CP, aveam un consum in afara undeva pe la 4,5% si in Bucuresti de cam 8%.

In concluzie, tinand cont de greutate, motor, transmisie, etc. eu zic ca e bine.

SI apropos, consumul de care vorbesc la Lancer il spun din proprie experienta dupa doar 1.300 km cat am facut cu ea in 10 zile, ma astept sa mai scada putin, cu aproximativ 1l la 100 km.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Lun Apr 13, 2009 12:31 pm

sal, am un lancer 2.0 diesel..in oras inspre si dinspre munca (st cel mare) consuma 9-10 in functie de cum conduci etc iar in afara 6-7 in functie de viteza. la 140 km/h imi ia cam 7.2. marea problema la diesel e zgomotul...parca e tractor si la un drum mai lung, devine enervant. in concluzie, dieselul consuma f ok dar zgomotul strica f mult.

Post mutat de cix de la Cat consuma noul Lancer 1.8 benzina real.
@balishag, atentie unde postezi. Nu e pentru prima oara cand postezi aiurea.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Iun 09, 2009 9:33 am

13000 KM - Consum mediu 7.5 .............. 70 % urban ( Ploiesti )

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Mar Iun 09, 2009 10:26 am

mie tractorasul in oras nu imi sare de 8.5 schimb undeva pe la 2500-3000 rpm, iar in exterior nu sare de 7 asta in cazul incare schimb undeva pe la 3500-4000 rpm
sunt multumit desi din cate vad am cel mai mare consum de pe aici

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mar Iun 09, 2009 5:22 pm

in afara , schimba si tu mai jos ( max 3500) si cred ca o sa scada consumul

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori