Anvelope Iarna
QUOTE (goangaus)Intra traction control-ul, dar saracul nu are ce face daca cauciucurile nu au aderenta... sistemul taie turatia pana se opreste motorul, daca nu obtine aderenta necesara inaintarii.
LE: crezi ca masina din documentar avea cauciucuri de vara?
Nici nu imi inchipuiam ca ala avea cauciucuri de vara...insa e important ca si cu alea de iarna aluneca pe gheata si o lua la vale fara ASR (cum zicea colegu')...am inteles acum la ce te refereai cu cele de vara, insa cu cele de iarna ma astept sa am control in 100% din actiuni (inclusiv pe gheata).
LE: crezi ca masina din documentar avea cauciucuri de vara?
Nici nu imi inchipuiam ca ala avea cauciucuri de vara...insa e important ca si cu alea de iarna aluneca pe gheata si o lua la vale fara ASR (cum zicea colegu')...am inteles acum la ce te refereai cu cele de vara, insa cu cele de iarna ma astept sa am control in 100% din actiuni (inclusiv pe gheata).
QUOTE (teo_paul)....., insa cu cele de iarna ma astept sa am control in 100% din actiuni (inclusiv pe gheata).
Nu poti avea control 100% nici cand esti pe propriile picioare asa ca nu te astepta ca o anvelopa de iarna sa faca minuni. Sunt cu mult mai bune decat cele de vara dar raman doar niste cauciucuri. La un moment dat pot pierde si ele aderenta. Depinde foarte mult de modul cum conduci pe timp de iarna ( mai ales pe gheata ) si intr-o mai mica masura de cauciucuri.
Nu poti avea control 100% nici cand esti pe propriile picioare asa ca nu te astepta ca o anvelopa de iarna sa faca minuni. Sunt cu mult mai bune decat cele de vara dar raman doar niste cauciucuri. La un moment dat pot pierde si ele aderenta. Depinde foarte mult de modul cum conduci pe timp de iarna ( mai ales pe gheata ) si intr-o mai mica masura de cauciucuri.
QUOTE (Street_Chisinau)Ce anvelope sa punem la iarna pe Lancer ? Punem anvelope " PIZDETS " cu diametrul 205 pe 60.
Anvelopele "Pizdets" au o istorie " Pizdetz ".
Cu aceste anvelope nu se concureaza caci sunt " Pizdets ".
Anvelopele " Pizdetz" au o aderenta ahuititelinaia de ahuititelinaia de "pizdetz".
In istoria istoriei nu sa mai intilnit o asa o marca cu o asa o calitate de "Pizdetz".
Daca sint doritori de a procura asa tipuri de anvelope "pizdets" originale cu inscriptie "PIZDETS". Apoi ii pizdets. Marfa so termiant in limta stocului disponibil de pizdetz.
Totusi poluatorii pizdeti mamii lor din chishineu care intoxica forumu de 1 luna si ceva nu pot fi trimisi in coteț unde le e locul sa latre acolo ?
Anvelopele "Pizdets" au o istorie " Pizdetz ".
Cu aceste anvelope nu se concureaza caci sunt " Pizdets ".
Anvelopele " Pizdetz" au o aderenta ahuititelinaia de ahuititelinaia de "pizdetz".
In istoria istoriei nu sa mai intilnit o asa o marca cu o asa o calitate de "Pizdetz".
Daca sint doritori de a procura asa tipuri de anvelope "pizdets" originale cu inscriptie "PIZDETS". Apoi ii pizdets. Marfa so termiant in limta stocului disponibil de pizdetz.
Totusi poluatorii pizdeti mamii lor din chishineu care intoxica forumu de 1 luna si ceva nu pot fi trimisi in coteț unde le e locul sa latre acolo ?
QUOTE (Sfinxul)QUOTE (teo_paul)....., insa cu cele de iarna ma astept sa am control in 100% din actiuni (inclusiv pe gheata).
Nu poti avea control 100% nici cand esti pe propriile picioare asa ca nu te astepta ca o anvelopa de iarna sa faca minuni. Sunt cu mult mai bune decat cele de vara dar raman doar niste cauciucuri. La un moment dat pot pierde si ele aderenta. Depinde foarte mult de modul cum conduci pe timp de iarna ( mai ales pe gheata ) si intr-o mai mica masura de cauciucuri.
Ma refer la un mers in control, la viteze care iti permit sa ai aderenta cu cauciucuri de iarna. Am avut pe masina precedenta Dunlop Wintersport M3 si am fost extrem de multumit, iarna trecuta am venit la serviciu pe nametii nametilor cu masina si a fost perfect. De asemenea, toata firma pune Dunlop M3 pe masinile de serviciu (cateva sute de masini) si nu a fost nici un incident.
E o varianta pe care o prefer si o recomand (totul e sa gasesc dimensiunile astea imbecile de R18).
Nu poti avea control 100% nici cand esti pe propriile picioare asa ca nu te astepta ca o anvelopa de iarna sa faca minuni. Sunt cu mult mai bune decat cele de vara dar raman doar niste cauciucuri. La un moment dat pot pierde si ele aderenta. Depinde foarte mult de modul cum conduci pe timp de iarna ( mai ales pe gheata ) si intr-o mai mica masura de cauciucuri.
Ma refer la un mers in control, la viteze care iti permit sa ai aderenta cu cauciucuri de iarna. Am avut pe masina precedenta Dunlop Wintersport M3 si am fost extrem de multumit, iarna trecuta am venit la serviciu pe nametii nametilor cu masina si a fost perfect. De asemenea, toata firma pune Dunlop M3 pe masinile de serviciu (cateva sute de masini) si nu a fost nici un incident.
E o varianta pe care o prefer si o recomand (totul e sa gasesc dimensiunile astea imbecile de R18).
Credca imi iau si eu Dunlop Winter 3D sau ceva de la Kuhmo Tires...
Kumho KW15 205/60 R16 92H - din astea cred ca imi iau
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 78&dsco=39 - 368,30 RON/Buc
Dunlop SP WINTER SPORT 3D 205/60 R16 92H - daca doriti sa ramaneti la Dunlop Sport
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 95&dsco=39 - 382,40 RON/Buc
Kumho KW15 205/60 R16 92H - din astea cred ca imi iau
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 78&dsco=39 - 368,30 RON/Buc
Dunlop SP WINTER SPORT 3D 205/60 R16 92H - daca doriti sa ramaneti la Dunlop Sport
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 95&dsco=39 - 382,40 RON/Buc
QUOTE (Nahkri)Am si eu o intrebare,cind pui anvelopele de iarna pe janta tre si echilibrata sau e suficient sa pui anvelopa si dupa ce treci iar de la iarna la vara se echilibreaza din nou janta?
Trebuie sa reechilibrezi roata de fiecare data. Fiecare cauciuc e imperfect, unul e mai greu intr-o parte, alta in alta, janta trage si ea cateva grame intr-o directie. Nici un "gigel" de la vulcanizarea din colt nu sta sa ti le alinieze. Baga plumb la greu de fiecare data cand schimbi cauciucul.
Trebuie sa reechilibrezi roata de fiecare data. Fiecare cauciuc e imperfect, unul e mai greu intr-o parte, alta in alta, janta trage si ea cateva grame intr-o directie. Nici un "gigel" de la vulcanizarea din colt nu sta sa ti le alinieze. Baga plumb la greu de fiecare data cand schimbi cauciucul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori