Anvelope Iarna

Dimensiuni, tipuri, tire ratings, presiune in pneuri...
Scrie răspuns
Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mie Sep 24, 2008 8:34 am

QUOTE (goangaus)Intra traction control-ul, dar saracul nu are ce face daca cauciucurile nu au aderenta... sistemul taie turatia pana se opreste motorul, daca nu obtine aderenta necesara inaintarii.

LE: crezi ca masina din documentar avea cauciucuri de vara?

Nici nu imi inchipuiam ca ala avea cauciucuri de vara...insa e important ca si cu alea de iarna aluneca pe gheata si o lua la vale fara ASR (cum zicea colegu')...am inteles acum la ce te refereai cu cele de vara, insa cu cele de iarna ma astept sa am control in 100% din actiuni (inclusiv pe gheata).

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mie Sep 24, 2008 9:14 am

QUOTE (teo_paul)....., insa cu cele de iarna ma astept sa am control in 100% din actiuni (inclusiv pe gheata).

Nu poti avea control 100% nici cand esti pe propriile picioare asa ca nu te astepta ca o anvelopa de iarna sa faca minuni. Sunt cu mult mai bune decat cele de vara dar raman doar niste cauciucuri. La un moment dat pot pierde si ele aderenta. Depinde foarte mult de modul cum conduci pe timp de iarna ( mai ales pe gheata ) si intr-o mai mica masura de cauciucuri.

Avatar utilizator
lukas75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 20, 2008 5:33 pm

Mesaj de lukas75 » Mie Sep 24, 2008 10:20 am

QUOTE (Street_Chisinau)Ce anvelope sa punem la iarna pe Lancer ? Punem anvelope " PIZDETS " cu diametrul 205 pe 60.
Anvelopele "Pizdets" au o istorie " Pizdetz ".
Cu aceste anvelope nu se concureaza caci sunt " Pizdets ".
Anvelopele " Pizdetz" au o aderenta ahuititelinaia de ahuititelinaia de "pizdetz".
In istoria istoriei nu sa mai intilnit o asa o marca cu o asa o calitate de "Pizdetz".
Daca sint doritori de a procura asa tipuri de anvelope "pizdets" originale cu inscriptie "PIZDETS". Apoi ii pizdets. Marfa so termiant in limta stocului disponibil de pizdetz.


Totusi poluatorii pizdeti mamii lor din chishineu care intoxica forumu de 1 luna si ceva nu pot fi trimisi in coteț unde le e locul sa latre acolo ?

Avatar utilizator
adysss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2007 3:04 pm

Mesaj de adysss » Mie Sep 24, 2008 10:36 am

Subscriu si eu ! Rog curatenie !!! Ne-am saturat de "Pizdets" !!!!!

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mie Sep 24, 2008 1:30 pm

Baieti va rog vb frumos de or. Chisinau, luativa de user...
Putin respect! :shock:

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mie Sep 24, 2008 8:31 pm

Totusi, eu vreau sa merg pe anvelope japoneze, daca tot am masina japoneza Deci Bridgestone Blizzak LM 25

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Joi Sep 25, 2008 10:37 am

QUOTE (Sfinxul)QUOTE (teo_paul)....., insa cu cele de iarna ma astept sa am control in 100% din actiuni (inclusiv pe gheata).

Nu poti avea control 100% nici cand esti pe propriile picioare asa ca nu te astepta ca o anvelopa de iarna sa faca minuni. Sunt cu mult mai bune decat cele de vara dar raman doar niste cauciucuri. La un moment dat pot pierde si ele aderenta. Depinde foarte mult de modul cum conduci pe timp de iarna ( mai ales pe gheata ) si intr-o mai mica masura de cauciucuri.

Ma refer la un mers in control, la viteze care iti permit sa ai aderenta cu cauciucuri de iarna. Am avut pe masina precedenta Dunlop Wintersport M3 si am fost extrem de multumit, iarna trecuta am venit la serviciu pe nametii nametilor cu masina si a fost perfect. De asemenea, toata firma pune Dunlop M3 pe masinile de serviciu (cateva sute de masini) si nu a fost nici un incident.
E o varianta pe care o prefer si o recomand (totul e sa gasesc dimensiunile astea imbecile de R18).

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Joi Sep 25, 2008 1:32 pm

Am si eu o intrebare,cind pui anvelopele de iarna pe janta tre si echilibrata sau e suficient sa pui anvelopa si dupa ce treci iar de la iarna la vara se echilibreaza din nou janta?

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Joi Sep 25, 2008 1:35 pm

Credca imi iau si eu Dunlop Winter 3D sau ceva de la Kuhmo Tires...

Kumho KW15 205/60 R16 92H - din astea cred ca imi iau
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 78&dsco=39 - 368,30 RON/Buc

Dunlop SP WINTER SPORT 3D 205/60 R16 92H - daca doriti sa ramaneti la Dunlop Sport
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 95&dsco=39 - 382,40 RON/Buc

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Joi Sep 25, 2008 2:24 pm

QUOTE (Nahkri)Am si eu o intrebare,cind pui anvelopele de iarna pe janta tre si echilibrata sau e suficient sa pui anvelopa si dupa ce treci iar de la iarna la vara se echilibreaza din nou janta?

Trebuie sa reechilibrezi roata de fiecare data. Fiecare cauciuc e imperfect, unul e mai greu intr-o parte, alta in alta, janta trage si ea cateva grame intr-o directie. Nici un "gigel" de la vulcanizarea din colt nu sta sa ti le alinieze. Baga plumb la greu de fiecare data cand schimbi cauciucul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Jante si Anvelope”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori