2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic
Asta seara am fost pana la braila si la peste 120km/h imi vibreaza putin volanul dar nu asa tare cum zice marius_EVO. O sa ma duc sa le mai echilibrez odata. Imi e greu sa cred ca jantele au joc, am strans piulitele cat am putut de tare. O sa caut sa imi cumpar niste piulite speciale pt jante de tabla si trebuie sa cumpar si un set de capace ca arata oribil pe care sa le fixez cu coliere de palstic + ca imi e frica sa nu imi faca cineva vreo bucurie sa imi scoata siguranta de la bucutul rotii fata care fixeaza planetara.
Am gasit pe un site sa cumpar piulite noi pt jantele de tabla. Sunt 2 modele, eu leas lua pe alea mia ieftine dar nuistiu ce calitate au asa ca ii rog pe cunoscatori sa ma lumineze ce piulite sa aleg:
1. Piulite FEBI BILSTEIN la 4,07 RON/buc
sau
2. Piulite SWAG GERMANY la 6,05 RON/buc
Ambele piulite au descrierea: Nr. bucati necesare 16 pentru janta Otel Grosime 17,0 mm Filet interior M 12 x 1,5 mm Calitate 6 Deschidere 21 hexagon exterior Zincat Parte montare fata Partea spre spate Cuplu de ?ntindere 110 Nm Masa 0,021 kg.
Din ce am gasit pe net SWAG este parte din BLISTEIN GROUP.
Ma intereseaza calitatea adica sanu se strice filetul cand loe strang sau sa crape piulita sau mai stiu eu ce defect.
1. Piulite FEBI BILSTEIN la 4,07 RON/buc
sau
2. Piulite SWAG GERMANY la 6,05 RON/buc
Ambele piulite au descrierea: Nr. bucati necesare 16 pentru janta Otel Grosime 17,0 mm Filet interior M 12 x 1,5 mm Calitate 6 Deschidere 21 hexagon exterior Zincat Parte montare fata Partea spre spate Cuplu de ?ntindere 110 Nm Masa 0,021 kg.
Din ce am gasit pe net SWAG este parte din BLISTEIN GROUP.
Ma intereseaza calitatea adica sanu se strice filetul cand loe strang sau sa crape piulita sau mai stiu eu ce defect.
In urma indelungilor si profundelor gandiri am decis ca ar fi mai bine sa cumpar 4 jante noi RIAL pentru iarna, ieri au venit si azi le-am montat. Ce pot sa zic e ca arata super pe masina in comparatie cu cele de tabla insa am avut ceva surprize la montarea cauciucurilor pe ele. Adica la echilibrat a intat o gramada de plumb pe ele. Pe 3 din ele au intrat cel putin 50g de plumb numai pe o parte iar pe cealata parte a fost acceptabil(sub 20g), 2 din cauciucuri aveau bataie sus/jos exact ca si pe jantele de tabla. Cel de la vulcanizare a zis ca e normal ca trebuie sase asezze cauciucul dar eu ma indoiesc ca la fel mi-a zis si pe jantele de tabla si nu s-a mai asezat desi cauciucurile au aprox 5000km. Deci bataia care o vedeam pe jantele de talba defapt era de la cauciuc. Mi-au zis ca daca o sa vibreze sa revin pt inca un echilibrat(sper eu gratuit ca am luat bon) dar dupa ce parcurb minim 500km. Nu am avut timp dar sper cat mai curand sa fac un test la viteza mare i nafara orasului.
Un alt lucru care ma pus pe ganduri a fsot ca cel de la vulcanizare mi-a zis ca astea sunt jante lowcost si ca se ovalizeaza repede acum nustiu ce sa cred dar sper sa nu fie asa.
Una peste alta masina arata super cu noile jante poate chiar mai misto decat cu jantele OEM de aliaj.
PS: Pe jantele oem de aliaj scria China pe interior spitelor. Sper totusi sa fie de calitate buna. Pe astea rial scrie Germany.
Un alt lucru care ma pus pe ganduri a fsot ca cel de la vulcanizare mi-a zis ca astea sunt jante lowcost si ca se ovalizeaza repede acum nustiu ce sa cred dar sper sa nu fie asa.
Una peste alta masina arata super cu noile jante poate chiar mai misto decat cu jantele OEM de aliaj.
PS: Pe jantele oem de aliaj scria China pe interior spitelor. Sper totusi sa fie de calitate buna. Pe astea rial scrie Germany.
- danyel_Ferrari
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 05, 2011 5:13 pm
Salutare din nou!
Am reusit in cele din urma sa citesc integral jurnalul tau de bord.
Ca probleme asemanatoare, tin sa mentionez, ca o data la 20-30 de porniri, apare o pornire dupa 2/3 chei. Am sesizat pe forum ca mai au si alti colegi aceeasi problema. Din fericire, sper sa dispara in timp (mi-e greu sa cred ca ar putea fi din softul masinii ).
Cat despre trancanitul din spate, sesizat de tine la achizitia masinii, inca nu l am auzit ( sper sa nu l aud niciodata ).
Ne poti spune cat au costat cele 4 jenti de la rial? Ma bate si pe mine un gand, ca dupa ce se termina sezonul rece sa mi pun jenti din aliaj, desigur la un pret rezonabil. Cele din tabla mi se par bune doar in sezonul rece ,in eventualitatea protejarii celor de aliaj (daca le ai , desigur ). Oricum cele de la Iricad, au un pret enorm ( mi se pare in jur de 1000 de euro, fara piulite )
Stiu ca ai pomenit si de revizie. Daca ai facut-o, ne poti spune si la ce pret s-a ridicat?
Am reusit in cele din urma sa citesc integral jurnalul tau de bord.
Ca probleme asemanatoare, tin sa mentionez, ca o data la 20-30 de porniri, apare o pornire dupa 2/3 chei. Am sesizat pe forum ca mai au si alti colegi aceeasi problema. Din fericire, sper sa dispara in timp (mi-e greu sa cred ca ar putea fi din softul masinii ).
Cat despre trancanitul din spate, sesizat de tine la achizitia masinii, inca nu l am auzit ( sper sa nu l aud niciodata ).
Ne poti spune cat au costat cele 4 jenti de la rial? Ma bate si pe mine un gand, ca dupa ce se termina sezonul rece sa mi pun jenti din aliaj, desigur la un pret rezonabil. Cele din tabla mi se par bune doar in sezonul rece ,in eventualitatea protejarii celor de aliaj (daca le ai , desigur ). Oricum cele de la Iricad, au un pret enorm ( mi se pare in jur de 1000 de euro, fara piulite )
Stiu ca ai pomenit si de revizie. Daca ai facut-o, ne poti spune si la ce pret s-a ridicat?
Jantele au costat 355Ron bucata noi noute, au inclus inele de centrare, si piulite. Revizia a fost 350RON si am inlocuit uleiul Mobil super 3000 5w40 si filtrul de ulei, restul filtrelor nu au necesitat inlocuire. Uleiul la ei e mai ieftin decat in supermarket dar e ulei vrac la butoi. La iricad totul e nejustificat de scump si cam dau buleu daca nu stai cu ochii pe ei.
Astazi am cumparat folie autocolanta trasnparenta pentru a imbraca pragurile ca vine iarna si iar dau astia cu pietris pe strazi si asa sunt cam ciobite de iarna trecuta. Folia am decupato in fasii de 1m lungime si 11,5cm latime si urmeaza sa o lipesc pe toata lungimea pragurilor(incepand de sub aripafata si terminand unde este deja lipit autocolantul din fabrica) si pe toata latimea exterioara a acestora(incepand imediat sub portiere si terminad cam pe undeva pe la jumatatea partii de dedesupt a pragurilor, acolo sunt acele dopuri de plastic). Sper sa am timp saptamana asta sa fac operatiunea. Oricum inainte trebuie sa mai puctez cu putina vopsea multiplele ciobituri ale vopselei de la pietrele de pe drumurile patriei.
Folia ma costat 25RON aproximativ 1m patrat, aproximativ 1,1m X 0,8m
Imi pare rau ca nu am facut operatiunea asta imediat dupa ce am cumparat masina.
Folia ma costat 25RON aproximativ 1m patrat, aproximativ 1,1m X 0,8m
Imi pare rau ca nu am facut operatiunea asta imediat dupa ce am cumparat masina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori