Ambreiaj Outlander
QUOTE (liviu_1 @ Feb 24 2010, 09:50 PM) AJJJJJJUTOOOORRRRRRR !!!!!!!!! Sunt posesorul unui Outlander 2008, 30000Km si a inceput sa miroasa ferodoul de la ambreiaj. (Precizez ca nu sunt ?ncepator si am destula experienta la volan.) poate cineva sa ma ajute cu un sfat...Am fost la service, pana sa se topeasca zapada, si mi/au spus ca... ca am fortat/o, au incercat sa/mi explice ... cum trebuie condus... chestii din acelea pe care le spui cand nu ai argumente...in ideea ca ambreiajul intra la consumabie și nu se repara pe garantie.... INSA si dupa topirea zapezii mirosul persista.....
A mai patit cineva asa ceva...???
Poate cineva sa/mi dea un sfat....
Salut,
Si eu am un otlander din 2008 si am patit la fel, dar eu am fortat-o, aveam cca 10000 Km, acum am 135000 si dupa incident nu am mai avut probleme.
In schimb dupa ce am schimbat uleiul in cutie iarna trecuta la 80000 a inceput sa intre greu in viteza 1 si 2 la rece. Ai sesizat asa ceva la tine?
Dumitru
Si, apropo:
Astia la service sunt foarte slab pregatiti, ei nu merg cu masinile ca noi cei ce le exploatam, isi dau si ei cu parerea ca sa scape de clienti si de garantie.
A mai patit cineva asa ceva...???
Poate cineva sa/mi dea un sfat....
Salut,
Si eu am un otlander din 2008 si am patit la fel, dar eu am fortat-o, aveam cca 10000 Km, acum am 135000 si dupa incident nu am mai avut probleme.
In schimb dupa ce am schimbat uleiul in cutie iarna trecuta la 80000 a inceput sa intre greu in viteza 1 si 2 la rece. Ai sesizat asa ceva la tine?
Dumitru
Si, apropo:
Astia la service sunt foarte slab pregatiti, ei nu merg cu masinile ca noi cei ce le exploatam, isi dau si ei cu parerea ca sa scape de clienti si de garantie.
QUOTE (mihaif @ Nov 24 2011, 09:01 AM) Problema la mine e ca face asta de fiecare data cand pornesc de pe loc (1-a, evident) doar dupa pornirea motorului. Daca ma opresc la semafor (cu motorul pornit) si pornesc, nu se mai aude zgomotul. Daca opresc motorul dupa care il pornesc si plec de pe loc, se aude. Am auzit pentru prima data zgomotul asta cand aveam vreo 20.000 si de atunci continua. Nu mi-a patinat niciodata ambreiajul.
Sigur nu e vreun autotest pt sistemele de siguranta? Si eu am zgomotul asta la prima plecare de pe loc de cand am pornit motorul, cand prind ~5km/h. Un sunet asa ca si cum ar intra ABS-ul dar mai finut. Desi n-ar fi avut cum sa apara deabia la 20.000km..
Sigur nu e vreun autotest pt sistemele de siguranta? Si eu am zgomotul asta la prima plecare de pe loc de cand am pornit motorul, cand prind ~5km/h. Un sunet asa ca si cum ar intra ABS-ul dar mai finut. Desi n-ar fi avut cum sa apara deabia la 20.000km..
QUOTE (mihaif @ Nov 8 2011, 05:45 PM) Am si eu problema asta la Outlander 2.0, motor VW, 2008. Am fost la reprezentanta din Cluj si mi-au spus foarte senini ca au mai auzit de problema dar ca habar nu au de cauza. Sunt extrem de curios sa cunosc cauza zgomotului. Daca afli ceva, to rog posteaza.
Salut,
Si eu am avut problema cu scartaitul, parca agata un arc, o tabla, dar de regula numai in primii km de la plecare(in general la rece), am un Out. 2.2 diesel
Dupa ce am fost de vreo 7 ori la service cu problema, au reusit sa o rezolve, dar nu stiu cum, oricum la Constanta.
Incercati un contact cu ei.
Dumitru
Salut,
Si eu am avut problema cu scartaitul, parca agata un arc, o tabla, dar de regula numai in primii km de la plecare(in general la rece), am un Out. 2.2 diesel
Dupa ce am fost de vreo 7 ori la service cu problema, au reusit sa o rezolve, dar nu stiu cum, oricum la Constanta.
Incercati un contact cu ei.
Dumitru
Outlander-ul meu pierde ulei pe la semering (are 30000 km), iar in service ne-au spus ca si discul de ambreiaj trebuie schimbat, dar nu intra in garantie. Ei sustin ca uleiul nu a ajuns si pe disc si e doar uzura dintr-o proasta exploatare. Totusi, sa fim seriosi, nu conduc de ieri de azi (am peste 20 de ani de condus), si nici nu am mai avut probleme cu ambreiajul la masinile pe care le-am avut.
Ati avut astfel de probleme? Care este cauza pana la urma? Acum stau si ma intreb, o sa schimb ambreiajul la fiecare 30000km? Si daca masina nu a fost solicitata si totusi discul e uzat, daca chiar ai o problema si soliciti ambreiajul a doua zi treb sa-l schimbi?
'Minunata' masina!!! Nu mi-am imaginat ca la 30000 km o sa gasesc ulei pe jos sub ea si ajung in service!
Ati avut astfel de probleme? Care este cauza pana la urma? Acum stau si ma intreb, o sa schimb ambreiajul la fiecare 30000km? Si daca masina nu a fost solicitata si totusi discul e uzat, daca chiar ai o problema si soliciti ambreiajul a doua zi treb sa-l schimbi?
'Minunata' masina!!! Nu mi-am imaginat ca la 30000 km o sa gasesc ulei pe jos sub ea si ajung in service!
QUOTE (Alex44 @ Dec 6 2011, 08:31 PM) Sigur nu e vreun autotest pt sistemele de siguranta? Si eu am zgomotul asta la prima plecare de pe loc de cand am pornit motorul, cand prind ~5km/h. Un sunet asa ca si cum ar intra ABS-ul dar mai finut. Desi n-ar fi avut cum sa apara deabia la 20.000km..
Exact asta am presupus si eu, ca vine de la ABS. Citind insa pe aici, incep sa cred ca e de la semeringul ala nenorocit, voi merge in service cum voi avea ceva timp liber.
Exact asta am presupus si eu, ca vine de la ABS. Citind insa pe aici, incep sa cred ca e de la semeringul ala nenorocit, voi merge in service cum voi avea ceva timp liber.
QUOTE (Dumitru @ Dec 6 2011, 08:23 PM) Salut,
Si eu am un otlander din 2008 si am patit la fel, dar eu am fortat-o, aveam cca 10000 Km, acum am 135000 si dupa incident nu am mai avut probleme.
In schimb dupa ce am schimbat uleiul in cutie iarna trecuta la 80000 a inceput sa intre greu in viteza 1 si 2 la rece. Ai sesizat asa ceva la tine?
Dumitru
Si, apropo:
Astia la service sunt foarte slab pregatiti, ei nu merg cu masinile ca noi cei ce le exploatam, isi dau si ei cu parerea ca sa scape de clienti si de garantie.
Eu la 90.000km am schimbat uleiul cutiei de viteze. In iarna urmatoare am avut probleme cu introducerea in treapa 1-a dimineata (o lasam noaptea pe liber)
Problema a aparut constant dar nu a fost un capat de tara. Apoi am inceput s-o las peste noapte in viteza a 1-a si problema s-a redus simtitor. An si un lancer nou si sunt tare curios sa vad cum trece prima iarna.
Si eu am un otlander din 2008 si am patit la fel, dar eu am fortat-o, aveam cca 10000 Km, acum am 135000 si dupa incident nu am mai avut probleme.
In schimb dupa ce am schimbat uleiul in cutie iarna trecuta la 80000 a inceput sa intre greu in viteza 1 si 2 la rece. Ai sesizat asa ceva la tine?
Dumitru
Si, apropo:
Astia la service sunt foarte slab pregatiti, ei nu merg cu masinile ca noi cei ce le exploatam, isi dau si ei cu parerea ca sa scape de clienti si de garantie.
Eu la 90.000km am schimbat uleiul cutiei de viteze. In iarna urmatoare am avut probleme cu introducerea in treapa 1-a dimineata (o lasam noaptea pe liber)
Problema a aparut constant dar nu a fost un capat de tara. Apoi am inceput s-o las peste noapte in viteza a 1-a si problema s-a redus simtitor. An si un lancer nou si sunt tare curios sa vad cum trece prima iarna.
La mine s-a lamurit treaba: nu a curs nici un simering (cel putin aparent), placa si discul arata relativ ok, usoare semne de patinat, dar volanta varza! Un joc urias, parca nu-mi vine sa cred. Are un joc de cativa mm la margine, pe directia arborelui cotit...
De la service mi-au zis ca e problema de exploatare (probabil ca asta e textul universal, ca sa nu dea garantia, pe care oricum nu o mai aveam
). Acu' nu stiu, ori eu conduc prost, ori ambreiajul/volanta la masina asta sunt proaste. Asta este, dar nu ma asteptam sa pice atat de rau, mai ales ca nu aveam nici un zgomot de la volanta.
Una peste alta schimbam tot, inclusiv simering.
Aviz amatorilor!
De la service mi-au zis ca e problema de exploatare (probabil ca asta e textul universal, ca sa nu dea garantia, pe care oricum nu o mai aveam

Una peste alta schimbam tot, inclusiv simering.
Aviz amatorilor!
Raman surprins: discul relativ ok si volanta varza...eu credeam in volanta apar uzuri cand discul e terminat si atunci tinea faza cu exploatrea aiurea.
Cred ca daca mai aveai garantie puteai sa ai o discutie tare dura cu ei...cel putin asa vad eu lucrurile. Daca totusi cineva stie altfel m-as bucura pentru cateva randuri de explicatii
Cred ca daca mai aveai garantie puteai sa ai o discutie tare dura cu ei...cel putin asa vad eu lucrurile. Daca totusi cineva stie altfel m-as bucura pentru cateva randuri de explicatii
Am citit manualul si cica e normal sa se auda "clanc-ul" metalic la pornire, e ABS-ul. Spune clar ca nu e o defectiune si chiar ca nu mai stiu ce sa cred.
Ce mi se pare insa ciudat e cand schimb intr-a 3-a, parca agata, in celelalte viteze intra mult mai usor. Poate isi da drumul in timp, nu am decat 4200 km...
Ce mi se pare insa ciudat e cand schimb intr-a 3-a, parca agata, in celelalte viteze intra mult mai usor. Poate isi da drumul in timp, nu am decat 4200 km...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator