Imbinare Defectuoasa A Plasticelor
Si eu sunt in situatia voastra; ma exaspereaza...nu suport. Am facut aprox. 10.000 km in 6 luni, am avut mare grija unde si cum merg...dar degeaba. Am de ceva timp greierasi in dreapta in partea torpedoului. Daca tin torpedoul deschis nu se mai aud. Am umblat acolo la locul cu pricina, l-am desfacut, i-am desfacut acel amortizor de plastic...dar in zadar.
Are cineva solutia?
Are cineva solutia?
Cred ca degeaba schimbati torpedou. Daca are aceleasi solutii tehnice ca la Lancer Classic, nu o sa rezolvati mai nimic.
Si eu am problema asta. Zgomotele cred ca apar in zona inchiderii. Pur si simplu acolo e plastic pe plastic cu un arc intre ele. Daca deschid si inchid torpedoul, dintr-o data se face liniste .... pentru cateva ore.
Eu o sa il scot afara, desfac inchiderea, o curat si o ung usor. Nu mult, ca nu vreau sa adune praf.
Si eu am problema asta. Zgomotele cred ca apar in zona inchiderii. Pur si simplu acolo e plastic pe plastic cu un arc intre ele. Daca deschid si inchid torpedoul, dintr-o data se face liniste .... pentru cateva ore.
Eu o sa il scot afara, desfac inchiderea, o curat si o ung usor. Nu mult, ca nu vreau sa adune praf.
QUOTE Cred ca degeaba schimbati torpedou...Zgomotele cred ca apar in zona inchiderii
La fel si la mine mecanismul de inchidere pare sa fie cauza. Daca vrei sa desfaci torpedoul, vezi ca in partea de dedesubt masca e lipita de compartiment. Oricum desfacerea nu a rezolvat nimic, zgomotele au reaparut in dimineata urmatoare.
Spor.
La fel si la mine mecanismul de inchidere pare sa fie cauza. Daca vrei sa desfaci torpedoul, vezi ca in partea de dedesubt masca e lipita de compartiment. Oricum desfacerea nu a rezolvat nimic, zgomotele au reaparut in dimineata urmatoare.
Spor.
- iceblitz80
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm
Salut,
Are cineva idee daca se poate inlocui polita portbagajului de la ASX cu una tip jaluzea (cum e la Hyundai IX35)? Greierasi inca nu am in masina, insa cand trec peste denivelari se aude acea polita in spate de zici ca-s pe dacia din tinerete.
Initial am crezut ca e de la suspensie, insa intamplator am observat uitandu-ma in oglinda retrovizoare in timp ce treceam peste o denivelare ca acea polita are joc (tremura), iar imbinarile sunt din plastice (plastic pe plastic, in loc sa fie imbracate in cauciuc sau ceva asemanator). Am scos polita de tot (vorbesc de cea prinsa cu sforicele de hayon) si nu se mai aude nimic. O alta varianta a fost sa pun o carte mai grea pe polita si a mai redus din zgomot.
Daca stiti vreun site care comercializeaza polite tip jaluzea, va rog sa postati link-ul. Mie mi-ar fi de ajutor din 3 motive:
1. scap de zgomotele enervante (la Pollo-ul sotiei polita ramane fixa la inchiderea portbagajului care nu-i mai da voie sa se miste)
2. daca pun in portbagaj un troller mai mare, nu mai sunt nevoit sa scot polita ca sa intre troller-ul pe verticala, ci rulez polita tip jaluzea
3. pot sa conving sotia sa renunte la Pollo si sa treaca pe ASX, eu urmand sa-mi iau alta masina (momentan e deranjata de defectele de la Mitsu dintre care enumar doar trancanitul asta de la polita portbagaj si zgomotul acela RUSINOS de la aerul conditionat atunci cand e pornit - din 10 in 10 secunde se aude un CLANC de pe cealalta parte a strazii )
Ii e teama sa renunte la Pollo (care e o masina mai mult decat ok pentru Bucuresti, in care n-am bagat niciun ban suplimentar costurilor reviziei in 5 ani - masina a mers doar prin Bucuresti, avand 21.000 km la bord) si sa ramana cu ASX-ul de care nici eu nu mai sunt incantat ca acum o luna cand l-am cumparat.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Are cineva idee daca se poate inlocui polita portbagajului de la ASX cu una tip jaluzea (cum e la Hyundai IX35)? Greierasi inca nu am in masina, insa cand trec peste denivelari se aude acea polita in spate de zici ca-s pe dacia din tinerete.
Initial am crezut ca e de la suspensie, insa intamplator am observat uitandu-ma in oglinda retrovizoare in timp ce treceam peste o denivelare ca acea polita are joc (tremura), iar imbinarile sunt din plastice (plastic pe plastic, in loc sa fie imbracate in cauciuc sau ceva asemanator). Am scos polita de tot (vorbesc de cea prinsa cu sforicele de hayon) si nu se mai aude nimic. O alta varianta a fost sa pun o carte mai grea pe polita si a mai redus din zgomot.
Daca stiti vreun site care comercializeaza polite tip jaluzea, va rog sa postati link-ul. Mie mi-ar fi de ajutor din 3 motive:
1. scap de zgomotele enervante (la Pollo-ul sotiei polita ramane fixa la inchiderea portbagajului care nu-i mai da voie sa se miste)
2. daca pun in portbagaj un troller mai mare, nu mai sunt nevoit sa scot polita ca sa intre troller-ul pe verticala, ci rulez polita tip jaluzea
3. pot sa conving sotia sa renunte la Pollo si sa treaca pe ASX, eu urmand sa-mi iau alta masina (momentan e deranjata de defectele de la Mitsu dintre care enumar doar trancanitul asta de la polita portbagaj si zgomotul acela RUSINOS de la aerul conditionat atunci cand e pornit - din 10 in 10 secunde se aude un CLANC de pe cealalta parte a strazii )
Ii e teama sa renunte la Pollo (care e o masina mai mult decat ok pentru Bucuresti, in care n-am bagat niciun ban suplimentar costurilor reviziei in 5 ani - masina a mers doar prin Bucuresti, avand 21.000 km la bord) si sa ramana cu ASX-ul de care nici eu nu mai sunt incantat ca acum o luna cand l-am cumparat.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Oricum, din ce semnalati pe forum nu par nici pe departe probleme serioase ... Mai degraba mici inconveniente ...
@icebliz80 : daca VW Polo ( cu un singur "l") vi se pare ok la 20 k de km, nu stiu ce ati spune de Octavia (da, e Skoda nu VW - dar cam acelasi lucru oricum) la aproape 100 k de km, diesel, care croncane, troncane de vibreaza cu totul ... de nu s-ar mai auzi ca-i troncane nu stiu de prin torpedo ... Iar Polo la 20 de mii are oricum un rulaj mult prea mic pt a fi relevant ... any way, good luck with vw - mai ales la service
@icebliz80 : daca VW Polo ( cu un singur "l") vi se pare ok la 20 k de km, nu stiu ce ati spune de Octavia (da, e Skoda nu VW - dar cam acelasi lucru oricum) la aproape 100 k de km, diesel, care croncane, troncane de vibreaza cu totul ... de nu s-ar mai auzi ca-i troncane nu stiu de prin torpedo ... Iar Polo la 20 de mii are oricum un rulaj mult prea mic pt a fi relevant ... any way, good luck with vw - mai ales la service
- iceblitz80
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm
Am facut comparatia cu Polo (din graba am scris cu 2 de l, multumesc pentru corectare) pentru ca detin unul care in 5 ani mai mult sta decat merge si totusi nu bag bani in el.
Am mai avut un clio cu care am facut 23.000 km in 6 ani (asta pentru ca am si masina de la firma, coincidenta naibii - tot clio) dar in care am bagat bani cam de fiecare data cand ieseam cu ea in oras (ba pica valva EGR, ba pica servodirectia, etc.).
Am condus si un Logan benzina vreo 3 luni, motor 1,4l - groaznica experienta.
Cel mai ok a fost Audi-ul A4 la care am renuntat de curand pentru ca sotia vroia neaparat o masina in care sa se simta mai in siguranta (garda inalta, 7 airbag-uri, etc.). Si cum mie mi s-a parut bestiala fata agresiva a ASX-ului, am intrat in randul posesorilor de masini japoneze.
Ceea vreau sa subliniez insa este ca niciuna din masinile enumerate mai sus nu scoate acel zgomot metalic la cuplarea aerului conditionat (zgomot care se aude din 10 in 10 secunde la ASX) de isi coboara geamurile cei ce opresc la semafor pe langa mine sa asculte zgomotul crezand ca se aude la ei. Se aude si daca dau muzica mai tare... . Si niciuna din masinile enumerate de mine nu troncane cum troncane ASX-ul meu de nou. Si daca tot am vorbit de aceste mici inconveniente, ieri mi s-a aprins un martor in bord, la pornire si volanul a inghetat neavand nici pedala sa plec de pe loc. Am oprit motorul si la repornire a disparut martorul iar masina s-a comportat normal.
Costa totusi dublu fata de masinile enumerate mai sus (exceptand A4), iar daca intr-o luna (cat are masina) si 1.600 km incepe sa ma dezamageasca...oare ce voi scrie pe acest forum cand masina o implini 1-2 ani (eventual 5.000-6.000 km)?
Personal astept prima revizie dupa care voi decide daca aceste "maruntisuri" devin suficient de deranjante astfel incat sa o vand (la un pret decent sper).
Am mai avut un clio cu care am facut 23.000 km in 6 ani (asta pentru ca am si masina de la firma, coincidenta naibii - tot clio) dar in care am bagat bani cam de fiecare data cand ieseam cu ea in oras (ba pica valva EGR, ba pica servodirectia, etc.).
Am condus si un Logan benzina vreo 3 luni, motor 1,4l - groaznica experienta.
Cel mai ok a fost Audi-ul A4 la care am renuntat de curand pentru ca sotia vroia neaparat o masina in care sa se simta mai in siguranta (garda inalta, 7 airbag-uri, etc.). Si cum mie mi s-a parut bestiala fata agresiva a ASX-ului, am intrat in randul posesorilor de masini japoneze.
Ceea vreau sa subliniez insa este ca niciuna din masinile enumerate mai sus nu scoate acel zgomot metalic la cuplarea aerului conditionat (zgomot care se aude din 10 in 10 secunde la ASX) de isi coboara geamurile cei ce opresc la semafor pe langa mine sa asculte zgomotul crezand ca se aude la ei. Se aude si daca dau muzica mai tare... . Si niciuna din masinile enumerate de mine nu troncane cum troncane ASX-ul meu de nou. Si daca tot am vorbit de aceste mici inconveniente, ieri mi s-a aprins un martor in bord, la pornire si volanul a inghetat neavand nici pedala sa plec de pe loc. Am oprit motorul si la repornire a disparut martorul iar masina s-a comportat normal.
Costa totusi dublu fata de masinile enumerate mai sus (exceptand A4), iar daca intr-o luna (cat are masina) si 1.600 km incepe sa ma dezamageasca...oare ce voi scrie pe acest forum cand masina o implini 1-2 ani (eventual 5.000-6.000 km)?
Personal astept prima revizie dupa care voi decide daca aceste "maruntisuri" devin suficient de deranjante astfel incat sa o vand (la un pret decent sper).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori