Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (DaniD25 @ Jan 16 2012, 06:52 PM) e interesant sa incerci intr-un sens giratoriu larg la o ora de trafic minim
Propun sa nu facem recomandari de genul acesta.
Distractia e ok, dar recomand totusi sa nu ne expunem la riscuri inutile, atat pe noi insine cat si pe ceilalti participanti la trafic!
Propun sa nu facem recomandari de genul acesta.
Distractia e ok, dar recomand totusi sa nu ne expunem la riscuri inutile, atat pe noi insine cat si pe ceilalti participanti la trafic!
QUOTE (nini @ Jan 16 2012, 06:13 PM) pai parca sistemul de control al tractiunii tocmai asta face: nu lasa masina sa patineze.
Exact, dar daca incerci sa pleci de pe o suprafata unde aderenta e foarte foarte scazuta, nu vei reusi cu TC pornit, pt ca iti va taia puterea intr-una. Asa ca mai bine sa invarti rotile in gol, dar sa prinzi un pic de aderenta, decat sa nu le invarti deloc.
Eu cum nu pot sa dezactivez TC, daca nu reusesc sa o tin din ambreiaj sa plec usor de tot, nu plec nicaieri. Trebuie sa o fortez tare de tot sa pot sa ies de pe un petic de gheata. Sau sa ma dau jos sa o imping un metru
Exact, dar daca incerci sa pleci de pe o suprafata unde aderenta e foarte foarte scazuta, nu vei reusi cu TC pornit, pt ca iti va taia puterea intr-una. Asa ca mai bine sa invarti rotile in gol, dar sa prinzi un pic de aderenta, decat sa nu le invarti deloc.
Eu cum nu pot sa dezactivez TC, daca nu reusesc sa o tin din ambreiaj sa plec usor de tot, nu plec nicaieri. Trebuie sa o fortez tare de tot sa pot sa ies de pe un petic de gheata. Sau sa ma dau jos sa o imping un metru
QUOTE (andrei @ Jan 16 2012, 06:57 PM) Propun sa nu facem recomandari de genul acesta.
Distractia e ok, dar recomand totusi sa nu ne expunem la riscuri inutile, atat pe noi insine cat si pe ceilalti participanti la trafic!
Scuze! Notata recomandarea! Dar stii cum e: incornoratul din noi da si el din coada din cand in cand...
Distractia e ok, dar recomand totusi sa nu ne expunem la riscuri inutile, atat pe noi insine cat si pe ceilalti participanti la trafic!
Scuze! Notata recomandarea! Dar stii cum e: incornoratul din noi da si el din coada din cand in cand...
cu controlul tractiunii activat am plecat de pe loc spre urcare din pante de 10% inclinatie, acoperite total de gheata, in timp ce alti soferi fara acest sistem nici nu indrazneau sa urce panta respectiva.
indradevar iti taie puterea, nu poti sa pleci in forta, dar pe de alta parte iti lasa suficianta putere cat sa plece de pe loc. pe gheata e sfant si niciodata nu s-a intamplat sa nu pot pleca de pe loc. face ca naiba cand intra in actiune, senzatia e apropiata ca la abs, dar cumva in sens invers.
pe zapada proaspata si noroi, intradevar patineaza chiar cu ct activat, si iesi mai bine din troine cu el dezactivat.
eu cu un peugeot 107 cand sunt inzapezit, plec de pe loc in felul urmator: acelerez, treapta a doua, incepe sa patineze, ma dau jos, o imping putin pana ies din troine, dupa care urc in masina si-mi continui drumul
indradevar iti taie puterea, nu poti sa pleci in forta, dar pe de alta parte iti lasa suficianta putere cat sa plece de pe loc. pe gheata e sfant si niciodata nu s-a intamplat sa nu pot pleca de pe loc. face ca naiba cand intra in actiune, senzatia e apropiata ca la abs, dar cumva in sens invers.
pe zapada proaspata si noroi, intradevar patineaza chiar cu ct activat, si iesi mai bine din troine cu el dezactivat.
eu cu un peugeot 107 cand sunt inzapezit, plec de pe loc in felul urmator: acelerez, treapta a doua, incepe sa patineze, ma dau jos, o imping putin pana ies din troine, dupa care urc in masina si-mi continui drumul
- goguvasile
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 18, 2011 4:06 pm
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
controlul tractiunii te poate impiedica sa pleci doar in unele cazuri unde ai foarte multa zapada.
in rest este de neinlocuit. - am testat treaba asta cat am avut colt-ul de nenumarate ori .
acum astept un pic de zapada sa pote verifica cum se comporta si la lancer.
detalii aici (dupa ce am vazut asta am spus ca masina trebuie sa aiba asa ceva )
http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc
controlul tractiunii te poate impiedica sa pleci doar in unele cazuri unde ai foarte multa zapada.
in rest este de neinlocuit. - am testat treaba asta cat am avut colt-ul de nenumarate ori .
acum astept un pic de zapada sa pote verifica cum se comporta si la lancer.
detalii aici (dupa ce am vazut asta am spus ca masina trebuie sa aiba asa ceva )
http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQhKuc
Controlul tractiunii la Lancer este superb. Crede-ma Andrei. Doua ierni m-am incapatanat sa merg cu gumele de vara Advan (si cu setul de lanturi Rud in portbagaj ).
Si am folosit lanturile doar de doua ori - odata cand am trecut peste o canalizare de apa calda si s-a suspendat masina pe un strat mai maricel de zapada si a doua oara sa urc un drum in panta, acoperit cu zapada afanata.
Acum am doua ierni de cand folosesc niste Ultragrip 7+. Se comporta extraordinar in combinatie cu ASC-ul, asta in limitele legilor fizicii. Zic asta ca inca n-a fost zapada in care sa raman suspendat sau sa fie nevoie sa fiu inpins sau tras.
Si am folosit lanturile doar de doua ori - odata cand am trecut peste o canalizare de apa calda si s-a suspendat masina pe un strat mai maricel de zapada si a doua oara sa urc un drum in panta, acoperit cu zapada afanata.
Acum am doua ierni de cand folosesc niste Ultragrip 7+. Se comporta extraordinar in combinatie cu ASC-ul, asta in limitele legilor fizicii. Zic asta ca inca n-a fost zapada in care sa raman suspendat sau sa fie nevoie sa fiu inpins sau tras.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori