2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Feb 20, 2012 1:08 pm

Poate sa imi spuna si mie cineva cum se scot acele cleme de plastic care tin captuseala de sub capota. Am descoperit 2 mici infundaturi ori de la pietre sarite ori bucatele de gheata cazute de prin copaci si as vrea sa vad daca pot sa le imping inapoi.

Am tras de 2 cleme dar se tin bine pe pozitie si mie sa nu le rup si ma gandesc ca poate nu se scot prin tragere.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Lun Feb 20, 2012 4:05 pm

Tragi cu grija de "axul" clemei ( cea pe care are o mica aripioara de plastic) - vezi ca nu va iesi de tot din locasul ei. Dupa manevra asta poti sa scoti tot elementul de fixare .Poti sa te ajuti cu o surubelnita mai lata in buza ca sa-i faci un pic de joc.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Feb 20, 2012 5:40 pm

Nu cumva trebuie si rotita clema in jurul axului pana in pozitia "zero" si dupa aia trasa?

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Lun Feb 20, 2012 8:21 pm

Ce ti-e si cu barbatii astia . Nici unul nu stie cum sa o scoata dar toti se pricep sa o bage.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Feb 20, 2012 9:16 pm

wall esti cel mai tare: a fost prima replica pe care am vrut s-o arunc dar m-am stapanit cu greu.

Dar dupa scos va veni si bagatul si atunci vom vedea care cum sta fiecare cu "simtul orientarii spre orificiu". Sper ca Flipper sa ne tina la curent!

Si apropo de asta: Outlanderul clasic model 2006 cu 2.0turbo NU are captuseala pe suprafata interioara a capotei, lucru mai rar intalnit in "zilele noastre".

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Feb 20, 2012 9:52 pm

Credca confundati clemele de la izolatia capotei cu altele di nalte zone. Clema asta nu are un ax care sa intre in centrul ei cum sunt cele de la tulumba de aspirare aer in motor de exemplu. Clemele astea care fixeaza izolatia capotei sunt dintr-o bucata cu capul foarte lat. Am tras de ele dar nu ies sau nustiu eu cum sa trag ca mie sa nu le rup. Daca le-a mai scos cineva il rog sa imi explice si mie cum.

wall totul se invata, prima data e mai greu

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Feb 22, 2012 8:00 pm

Astazi am fost la service si au zis ca imi pot aduce bara de ralliart pe spate dar ca evacuare nu se potriveste la motorul 1.6 (sistem prindere diferit, diametru teava diferit) si mi-au recomandat sa imi confectionez una aftermarket. Sper saptamana asta sa ajung pe la stelco sa vad ce solutie imi propun ei pt evacuare(vreau sa sune aproximativ la fel ca cea OEM si sa fumege ambele) si la ce pret apoi ma duc fuguta la asigurator pt a deschide dosarul.

Wish me luck!

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Feb 22, 2012 8:12 pm

Evacuarea e destul de scumpa, cred ca se invarte pe la 1000 Ron. Oricum, eu iti doresc succes!

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Feb 22, 2012 9:12 pm

Flipper,vad ca dai, dai din coada si se leaga!

SUCCES!!!

Avatar utilizator
dragosh_em
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm

Mesaj de dragosh_em » Mie Feb 22, 2012 9:39 pm

Sa ai succes !!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori