2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Feb 22, 2012 10:28 pm

DaniD25 o sa vad la final da se leaga si sa se lege si bine. Ca sa obtii un lucru mai intai trebuie sa ti-l doresti apoi sa te documentezi mai apoi incerci si la final vezi daca ai obtinut rezultatul scontat. Eu docamdata imi doresc mult posterior de ralliart si sunt in faza de documentare.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Feb 22, 2012 11:17 pm

De obicei nu fac recomandari, insa in cazul de fata am vazut pe viu cum se lucreaza si stiu despre ce este vorba.

Vezi ca mai gasesti pe la Bursa niste baieti care fac evacuari, merita vizitati daca intentionezi sa faci operatiunea in Bucuresti.

Bafta!

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Joi Feb 23, 2012 6:33 pm

Sunt si la noi "baieti" pentru care confectia metalica in inox nu mai are taine! Jos palaria! Am vazut niste lucraturi de exceptie de la stunjire (zaruri) la suduri pe circumferinte de spirale. Daca vei cauta (si in Bucuresti nu e greu) vei gasi cu siguranta meseriasi in sensul real al cuvantului.

Ai grija insa: in standardele de calitate in vigoare exista tipuri de inox (mai ieftine desigur) care ruginesc...nu oricum ci in anumite conditii de temp/pres/umiditate, adica anumitii compusi din otel, care il fac inox, se transforma in prezenta factorilor de mai sus si fac otelul oxidabil. Tu trebuie sa ai grija. Un search pe "goagal" te poate edifica.

Daca esti deja in faza de documentare e perfect. Mai ai un pic si e gata

Succes!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Feb 27, 2012 6:03 pm

Am reusit astazi sa ajung la stelco insa am plecat dezamagit. Omul de acolo a fsot foarte onest si cinstiti si mi-a zis ca nu are cum sa imi faca o finala cu un zgomot asemanator si nici sa o modifice pe cea OEM pt ca ar barai ca un scuter stricat. A zis ca poate sa imi faca daca vreau neaparat, dar acustic va suna ca dracu sau o alta varianta ar fi sa modifice teaza de la toba oem si sa mai puna o evacuare falsa dar o sa rada si curcile de mine iarna. A mai zis ca are tot interesul sa imi ia banul dar vrea sa fiu si eu multumit. La final a zis ca am o masina frumoasa si e pacat sa o stric cu impreovizatii. Cica la diesel e mult mai simplu ca la benzina.

Singura varianta care mi-a mai ramas e evacuarea finala OEM de ralliart dar nu inteleg de ce cei de la mitsubishi au zis ca nu se potriveste nici la prinderi si nici la diametrul flansei sau al tevii de imbinare. O sa ma mai duc si la un alt service mitsu din bucuresti sa vad poate reusesc astia sa imi zica mai exact ce anume nu se potriveste la evacuarea de ralliart sau poate imi zice cineva de pe forum daca stie.

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Lun Feb 27, 2012 6:51 pm

Prinderile de caroserie nu difera doar flansa.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Mar 01, 2012 10:27 am

Teoretic, forma si prinderile de la finala de Ralliart sunt la fel cu cele de la finala de Evo X (nu stiu daca chiar sunt sau nu la fel, am studiat doar in poze si de la distanta). Pot sa-ti dau detalii despre un astfel de caz, finala evo x pe lancer normal. Trebuie sa-ti spun ca nu se pupa nici cu diametrul coloanei de evacuare standard de lancer (de asta difera si flansa), prinderile asa si asa (ai mai multe prinderi fiind o finala dubla), iar un lucru de care trebuie sa tii cont - va trebui modificat portbagajul, in zona adanciturii in care sta acum roata de rezerva. Bineinteles, trebuie sa vezi daca mai tii roata de rezerva sau nu, iar daca o tii ce sistem de prindere ii gasesti. Daca pui o astfel de finala fara sa modifici portbagajul, va cam atarna foarte jos, lovesti cu ea de asfalt, plus ca vei avea o coloana de evacuare descendenta in finala, ceea ce nu cred ca iti vei dori... (pierzi back pressure - contrapresiune, foarte mult). In cazul de care vorbesc, pana la urma, s-a inlocuit toata coloana de evacuare cu cea de evo x, dar, o astfel de chestie este foarte complicata si lunga ca si durata de timp. (Schimba flansele de prindere in motor, schimba prinderile de pe traseu, modifica portbagaj, potriveste totul estetic la spate, schimba protectia termica de sub sasiu - cea standard nu acopera cum trebuie, plus restul de lucrusoare - soft, modificari alti parametri, etc. deoarece o astfel de schimbare poate sa faca masina sa mearga mai prost decat inainte)
Solutia simpla, pe care Stelco a facut-o de altfel la unele masini, este sa iti inlocuiasca finala cu doua tevi in Y. Insa zgomotul este destul de maricel, iar la un motor de 1.6 cum ai tu, s-ar putea sa iti ia din dinamica, nu iti va da nimic.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Mar 01, 2012 11:21 am

Finala de ralliart are acelasi diametru si flansa la intrare cu fianla de de lancer 1.6 117CP? Cei de la stelco au zis ca daca pun 2 tevi o sa fie foarte zgomotoasa. E cineva care si-a pus finala de ralli art pe lancerul benzina si daca da cu mse aude si daca e nevoie de ceva ajustari? Eu vreau ca in final evacuarea sa sune aproximativ la fel cu cea stok si nu vreau performante ale motorului imbunatatite. Eu as vrea sa ii pun bara de ralli art pt ca oricum am bara crapata si trebuei schimbata. Aceasta modificare doresc sa o fac daor pt aspectul exterior imbunatatiti nu ma intereseaza sa cresc performantele motorului schimband evacuare dar nici sa baraie ca un scuter. Daca nu gasesc nici o solutie viabila atunci ii voi pune tot bara normala.

Apple la tine ce diferenta acustica este intre evacuarea actuala cu 2 tevi si aveacuare stok pe care o aveai inainte?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Mar 01, 2012 5:54 pm

Am fost astazi la mitsu metalurgiei sama interesez de evacuare dubla de ralli art si mi s-a zis ca nu se potriveste si ca ei nu au mai pus o astfel de evacuare pe lancer benzina(1.5, 1.6, 1.8) si ca ei o comanda dar pe raspunderea mea. Adica daca nu se potriveste raman cu ea. A mia pus cineva evacuare finala de ralli art pe lancer benzina si daca da ce ajustari au trebuit facute?

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Vin Mar 02, 2012 9:12 am

ti-am spus in postul meu ce modificari trebuie facute. Din punct de vedere dimensiuni, prinderi, modificari, ai in postul meu tot ce intrebi. (cu specificatia ca raspunsurile mele au facut referire la cazul evacuare evo x pe lancer 1.8). S-a schimbat tot, nu doar finala, cum vrei sa faci tu.
Din cate stiu eu si Ralliart are kit de pana, nu roata de rezerva, deci cred ca si modificarea portbagajului se aplica. Iar diametrul evacuarii si a flanselor de prindere sunt sigur mai mari decat de la un lancer normal. (tu spui ca schimbi doar finala, de asta te anunt de lucrurile astea).

Pot sa-ti zic ca exista o diferenta acustica, insa eu nu am catalizator standard, deci s-ar putea sa am un zgomot cu 10% mai puternic, insa nu deranjant. In ture multe suna puternic, da. In ture normale nu suna molcom, dar nici la fel de intens ca la 6-7000 de ture. Depinde ce-ti doresti ca sunet. Eu consider ca suna destuld e rafinat, nu da impresia de tobe sparte. Insa exista cu siguranta o diferenta.
Vezi ca si intermediarele sunt importante... iar daca le scoti din ecuatie sunetul devine mai puternic, dar spre zona proasta de sunet.
Cred ca cel mai bine auzi si vezi cu urechile tale peste weekend sau cumva...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Mar 02, 2012 10:12 am

Eu vreau sa schimb doar finala si vreau sa sune aproximativ la fel cu cea stock. Aceasta modificare as vrea sa o fac doar din punc de vedere estetic daca tot trebuie sa schimb bara spate ca e crapata am zis sa incerc sa pun de ralli art. Cu bara am vorbit si se potriveste perfect nu e nici o problema insa problema mare e ca nu gasesc o solutie pentru toba finala asa cum vreau eu adica sunet aproximativ identic si 2 evacuari. Orice poate sa imi faca o evacuare dubla calumea numai ca toti imi zic ca diferenta acustica va fi destul de mare ceea ce nu prea imi place. In cazul in care nu gasesc ceva viabil o sa ii pun tot bara clasica dar nu e nici o graba.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori