Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
QUOTE (andrei6510)la Subaru Tribeca care nu cred ca a avut 1 an pe piata si apoi i s-a facut facelift serios.
Nu am stiut.
Atunci e ceva normal.
Oricum orice imbunatatire/modificare e binevenita.
Ma intrebam doar cum se va proceda...pentru ca una e imbunatatire si alta e modificare.
Dar parca ar mai conta.
Nu am stiut.
Atunci e ceva normal.
Oricum orice imbunatatire/modificare e binevenita.
Ma intrebam doar cum se va proceda...pentru ca una e imbunatatire si alta e modificare.
Dar parca ar mai conta.
e normal de-a lungul vietii unei masini sa se aduca mici modificari. Culori noi, "Trim"-uri noi, tapiterii etc. imi vine in minte chiar loganul, care a primit culori noi, cromuri, buton de deschis portbagaj etc dupa o perioada de timp. ieri citeam in ams un interviu cu unul din directorii renault care nu a dorit sa raspunda la intrebarea "s-a ajuns la jumatatea perioadei de viata a modelului. va fi un facelift?".
Si la masina nevestei au aparut la cateva luni dupa ce am cumparat-o culori noi.
cat despre faceliftul la subaru, un facelift dupa 2-3 ani mi se pare rezonabil. tribeca a fost lansat in 2005, chiar daca la noi a ajuns mai tarziu.
Si la masina nevestei au aparut la cateva luni dupa ce am cumparat-o culori noi.
cat despre faceliftul la subaru, un facelift dupa 2-3 ani mi se pare rezonabil. tribeca a fost lansat in 2005, chiar daca la noi a ajuns mai tarziu.
QUOTE (BUGHY)Nu va deranjeaza pozitionarea inversa fata de cea " standard " a cadranelor ?
Nu e cam incomod ?
Un exemplu mai uzitat, e si la fiat albea 2.
Cand mergi cu mai multe masini , esti putin derutat cand vrei sa te uiti la vitezometru si in locul lui dai de turometru.
Te obisnuiesti, nu zic, daca mergi numai cu ea.
Lancer Ralliart are cadranele standard. De ce oare?
Hahahhaha Ma crezi ca nu mi-am dat seama pana acum cand ai scris tu aici? Sincer, nici nu am bagat de seama si schimb des masina (masina de servici, a doua masina a familiei, ambele cu cadrane normale)
Nu e cam incomod ?
Un exemplu mai uzitat, e si la fiat albea 2.
Cand mergi cu mai multe masini , esti putin derutat cand vrei sa te uiti la vitezometru si in locul lui dai de turometru.
Te obisnuiesti, nu zic, daca mergi numai cu ea.
Lancer Ralliart are cadranele standard. De ce oare?
Hahahhaha Ma crezi ca nu mi-am dat seama pana acum cand ai scris tu aici? Sincer, nici nu am bagat de seama si schimb des masina (masina de servici, a doua masina a familiei, ambele cu cadrane normale)
QUOTE (Speedy)Hahahhaha Ma crezi ca nu mi-am dat seama pana acum cand ai scris tu aici? Sincer, nici nu am bagat de seama si schimb des masina (masina de servici, a doua masina a familiei, ambele cu cadrane normale)
Da, eu am remarcat repede tot din cauza masinilor de serviciu . Avem si fiat albea 1 ( star) si albea 2.
La albea 1 cadranele sunt normale, iar la albea 2 sunt total pe invers. pana si cel de benzina e total aiurea... ai impresia ca ai rezervorul plin, daca nu stii ce inseamna F ( full ) si L ( low ), asta facand comparatie intre cele 2 modele de fiat.
Crede-ma ca e derutanta chestia asta si pt un coleg , sofer bazat , de la mine de la serviciu, care le conduce zilnic pe amandoua. ( dar cum am zis , te obisnuiesti )
Cand am vazut ca si Lancer le are inversate, m-am intristat putin, pentru ca sunt obisnuit cu vitezometrul in dreapta, dar stiu ca am sa ma obisnuiesc cand voi reusi sa il cumpar intr-un final.
Cineva mai carcotas va spune ca la masinile sportive si cele pt raliu ( ex lancer ) se pune mare accent pe turatiile motorului, deci turometrul e piesa principala si in consecinta trebuie sa fie cat mai la vedere si in locul unde focalizezi cat mai des -- vitezometrul ; ( in cazul nostru turometrul ) .
Da, eu am remarcat repede tot din cauza masinilor de serviciu . Avem si fiat albea 1 ( star) si albea 2.
La albea 1 cadranele sunt normale, iar la albea 2 sunt total pe invers. pana si cel de benzina e total aiurea... ai impresia ca ai rezervorul plin, daca nu stii ce inseamna F ( full ) si L ( low ), asta facand comparatie intre cele 2 modele de fiat.
Crede-ma ca e derutanta chestia asta si pt un coleg , sofer bazat , de la mine de la serviciu, care le conduce zilnic pe amandoua. ( dar cum am zis , te obisnuiesti )
Cand am vazut ca si Lancer le are inversate, m-am intristat putin, pentru ca sunt obisnuit cu vitezometrul in dreapta, dar stiu ca am sa ma obisnuiesc cand voi reusi sa il cumpar intr-un final.
Cineva mai carcotas va spune ca la masinile sportive si cele pt raliu ( ex lancer ) se pune mare accent pe turatiile motorului, deci turometrul e piesa principala si in consecinta trebuie sa fie cat mai la vedere si in locul unde focalizezi cat mai des -- vitezometrul ; ( in cazul nostru turometrul ) .
[font=Arial Black:d3c5b40395] [/font:d3c5b40395]
BUGHY, vad ca ai din nou probleme ,de data asta cu vitezometrul si din cauza asta esti derutat...sincer daca as fi nevoit sa conduc un Mercedes Clk AMG,Brabus , etc. si ar avea pe parbriz sau ...n-ar avea deloc cadranele ...nu m-ar deranja deloc ...daca-ti place Lancer-ul ti-l iei asa cum e...din majoritatea posturilor de pe forum n-am auzit pe cineva sa se planga sau sa comenteze ceva legat de asta...
BUGHY, vad ca ai din nou probleme ,de data asta cu vitezometrul si din cauza asta esti derutat...sincer daca as fi nevoit sa conduc un Mercedes Clk AMG,Brabus , etc. si ar avea pe parbriz sau ...n-ar avea deloc cadranele ...nu m-ar deranja deloc ...daca-ti place Lancer-ul ti-l iei asa cum e...din majoritatea posturilor de pe forum n-am auzit pe cineva sa se planga sau sa comenteze ceva legat de asta...
Cum fiecare are ceva care il doare, revin si eu cu durerea mea...
Am factura proforma de la dealer cu care trebuie sa imi fac Casco in zilele urmatoare si am evident si seria sasiului, acel VIN - vehicle identification number.
Problema este ca pe toate site-urile pe care am introdus acest cod de identificare am primit raspunsul ca nu exista acel cod.
Codul meu este JMBSJCY8A8xxxxxxx (unde ultimele 6 sunt efectiv numarul masinii din anul respectiv, de la fabrica respectiva).
Imi poate confirma cineva care are deja Lancer-ul 2.0 diesel ca are aceleasi prime 11 caractere la seria masinii?
Multumesc anticipat.
Am factura proforma de la dealer cu care trebuie sa imi fac Casco in zilele urmatoare si am evident si seria sasiului, acel VIN - vehicle identification number.
Problema este ca pe toate site-urile pe care am introdus acest cod de identificare am primit raspunsul ca nu exista acel cod.
Codul meu este JMBSJCY8A8xxxxxxx (unde ultimele 6 sunt efectiv numarul masinii din anul respectiv, de la fabrica respectiva).
Imi poate confirma cineva care are deja Lancer-ul 2.0 diesel ca are aceleasi prime 11 caractere la seria masinii?
Multumesc anticipat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori