Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Vin Apr 25, 2008 3:02 pm

Revenind la impresii, pareri, obsesii si alte elucubratii...

Tocmai am ridicat masina de la M Car, Lancer 2.0 diesel Intense "argintiu misto", ca sa zic asa...

Prima impresie (sper sa nu imi dea nimeni in cap)...masina e mai putin zgomotoasa decat am remarcat eu la test drive...o bila mai alba decat era...
Baietii de la livrari masini (B-dul Expozitiei) extrem de rapizi si serviabili, cred ca in maxim 30 de min au spalat-o, am platit numerele, am semnat hartiile, am facut training si am plecat. Eu zic ca e foarte bine.
Sistemul audio e la fel de spectaculos ca la testele anterioare, dar posturile de radio de rahat isi spun cuvantul, trebuie sa testez cu niste originale...
In drum inapoi spre serviciu am trecut prin Pipera prin toate coclaurile posibile datorita drumurilor in lucru sau inchise. Nu pot sa spun ca mi-am rupt rinichii, ba chiar prin hartoape, la viteza mica, absoarbe bine socurile. Unde am fost aproape sa imi musc limba, a fost pe rahatul ala de bulevard pietruit care leaga Arcul de Triumf de piata Charles de Gaulle (piatra cubica ajunsa la stadiul de valurile Dunarii la fiecare metru) unde intr-adevar, la viteza mare simti fiecare denivelare.
La un prim plin de motorina au intrat 55 de litri fix, banuiesc ca cei de la Mitsubishi au pus fix 5 ceea ce explica totalul (masina avea 11km cand am luat-o).
Ce mi se pare aiurea la prima mie de km este ca nu trebuie sa depasesc 2500rpm...evident exact cand incepe masina sa traga serios, trebuie sa schimb viteza. Parca merg la relanti non stop...
Cam astea ar fi pe moment, trebuie sa ma mai obisnuiesc cu masina, este prima pe motorina pentru mine si sunt inca stresat.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Vin Apr 25, 2008 7:40 pm

sa o stapanesti 1000 de ani! Sper ca saptamana viitoare sa intru si eu in a mea - 2 diesel Instyle . Mai am putin si ma urc pe lampa !!!! :roll:

Avatar utilizator
twee
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 26, 2008 3:19 am

Mesaj de twee » Sâm Apr 26, 2008 3:23 am

si eu ar trebui sa intru miercuri in posesia diesel-ului meu

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Sâm Apr 26, 2008 9:03 am

Am reusit aseara sa fac 200km pe A2 (pana la Drajna si inapoi).
Bine zicea cine zicea aici pe forum ca se aude ingrozitor pe prima portiune de 30km de beton din autostrada. Cred ca nici cu caruta lui nea Ion nu se aude in halul asta.
Am mers pe cruise control la 2500 rpm in a 6-a, adica 135km/h. Zgomotul motorului este absolut normal si decent pe orice suprafata de rulare. Zgomotul de rulare insa, daca pe asfalt normal e ok (desi se aude jetul de aer la viteze mai mari de 100km/h), pe beton este desprins dintr-un film horror. Nu numai ca este un zumzait oribil si cu foarte multi decibeli, dar undeva pe la 120km/h in accelerare am avut impresia ca au inceput sa vibreze cam toate tablele de pe masina. Ca si cand s-a ajuns la o frecventa de rezonanta, ceva...Horror de-a dreptul...Mult sub posibilitatile masinii, sau ale producatorului.
Impresia lasata e clara, daca in oras totul e perfect, in afara, la viteze mari nu te poti bucura si relaxa din cauza zgomotului. Ba chiar si sistemul audio paleste in fata zgomotului.
Trebuie sa cer mai multe informatii despre antifonare, pentru ca din punctul meu de vedere, este clar primul pas care trebuie facut, oricat ar costa.
Revenind la lucruri placute, masinuta trage decent pana in 2500 rpm, mai mult nu incerc pana la 1000km. Sotia s-a adaptat foarte repede pe noua masina si la noua tractiune (aviz pentru cei ale caror sotii/prietene vor conduce Lancer-ul).
Evident, pe sosea, o multime de capete intoarse la trecerea Lancerului, design-ul isi spune cuvantul...

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Sâm Apr 26, 2008 2:30 pm

QUOTE (k12r0y)bai, nu fiti rautaciosi. e chiar spectaculos dealerul ala. 2 saptamani indiferent de culoare, echipare. imaginati-va ce stoc au aia!
asta suna ca sloganul lui henry ford: "Any customer can have a car painted any colour that he wants so long as it is black"
super tare frate!

Nu stiu de ce faci tu pe ironicul....
Ce rost avea sa minta dealer-ul ?
Mi-a spus asta inainte sa-i zic ca ii dau 12 000 euro avans, deci nu cred ca se ambala special pentru mine, nu?
Hai ma, vorbiti voi de pompe si alte alea ca nu am sa mai postez pe topicul asta cu " destepti " si " cunoscatori " de opinii si impresii lancer 2008....
Nu are rost sa raspund aici tuturor " tehnicienilor " care mai de care , pentru ca deranjez pe ceilalti care posteaza aici ca sa afle ceva , nu sa dea impresii de mari mecanici si tinichigi.
Bafta! Ne vedem pe " Masina mea si jurnalul de bord "

Avatar utilizator
Florin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 27, 2008 8:56 pm

Mesaj de Florin » Dum Apr 27, 2008 9:29 pm

OK... proaspat inregistrat, primul meu mesaj.
Am urmarit/citit cu mare atentie aproape toate post-urile de pe forum - mi-a luat cam doua zile, ca mai aveam si alta treaba :-) ... job, paste, etc...

Prezentare: actual posesor AUDI A4 1.9, 131 CP, black, decembrie 2001... viitor (sper :wink: ) posesor Mitsubishi Lancer.
Nu m-am hotarat inca asupra motorizarii, dar probabil va fi cea de 1.8, iar varianta... hm... in functie de cati bani iau pe actuala mea masina.
Trebuie sa recunosc faptul ca sunt un admirator al marcii japoneze de foarte mult timp, desi o buna parte din timp pentru mine a existat, ca exercitiu de admiratie, doar EVO - si performantele ei din raliuri.
Cam acum aproximativ doi ani, cand am achizitionat A4-ul, as fi putut sa iau varianta anterioara de Lancer (nou), dar... am cedat diferitelor "sfaturi" si "presiuni" venite din partea unor "specialisti".
Si acum ma intreb daca am procedat corect, dar... asta-i viata. Sa nu fiu inteles gresit, sunt foarte multumit de actuala mea masina, dar noul model de Lancer pur si simplu ma fascineaza. In plus, vreau sa verific - pe pielea mea - daca "mitul" japonez al fiabilitatii si sportivitatii (relativ la mitsubishi) se verifica.
Cam atat pentru primul meu post. Accept orice sfat si orice indrumare, sunt mai mult decat binevenite.

Avatar utilizator
catalin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 28, 2008 6:25 pm

Mesaj de catalin » Lun Apr 28, 2008 6:56 pm

Va salut dragi Lancerishti ! Sunt de 2 saptamani posesorul noului Lancer, Diesel 2.0, rosu, echipare Inform. Am facut 300 km cu el, a costat 19.017 euro cu totul si l-am platit cash. Imi doream initial sa iau o varianta cu cutie automata, insa ar fi trebuit sa astept cateva luni si nu mai aveam rabdare. Imi place cum trage masina, este foarte infipta si consumul mediu este minunat, sub 10 %, insa mi-a ramas gandul la cutia automata, care, pentru mine (o fire mai comoda) mi se pare cea mai buna solutie in traficul din Bucuresti. Sunt putin confuz si ma bate gandul sa o vand (nici nu am primit Cartea de Identitate a masinii) si sa astept una din variantele cu cutie automata. Pe de alta parte stiu ca nu as mai avea avantajul demarajului rapid si al consumului scazut. Va rog sa-mi spuneti parerea voastra,merita sa o vand si sa-mi iau cu cutie automata ? Va multumesc anticipat.

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Lun Apr 28, 2008 7:45 pm

Pai sa facem o socoteala.....
1.O vinzi si pierzi la ea ceva bani....
2.Consumul cu cutie automata creste cu cel putin 1L la suta...
3.Trebuie sa stai pe bara iar...pana vine cealalta....
Nu cred ca merita.....

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Apr 28, 2008 10:47 pm

Dupa ce ai facut 300 km cu masina, cred ca o revanzare ar fi foarte dezavantajoasa din p.d.v. financiar. In plus masina cu AT costa din start cu vreo 1000 euro mai mult. Nu cred ca merita...
Este adevarat ca in trafic aglomerat cutia automata este foarte comoda (nu faci scurta la picior, nu schimbi la discuri de ambreiaj), dar trebuia sa te decizi inainte daca asta doreai.
QUOTE Pe de alta parte stiu ca nu as mai avea avantajul demarajului rapid si al consumului scazut.De noua ani circul cu masini cu transmisie automata si sunt mereu primul care pleaca de la semafor. Pana ce altii gasesc viteza I (presupunand ca nu asteapta cu ambreiajul apasat), eu am deja o lungime de masina avans. Cand urmez dupa alte masini care pleaca de pe loc, mereu trebuie sa franez sa nu intru in ele, pentru ca in loc sa accelereze cum face cutia automata, ele incetinesc in timpul schimbarii vitezei.
Cam atat despre avantajul demarajului rapid...

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Apr 29, 2008 9:40 am

QUOTE (Lancerlot)De noua ani circul cu masini cu transmisie automata si sunt mereu primul care pleaca de la semafor. Pana ce altii gasesc viteza I (presupunand ca nu asteapta cu ambreiajul apasat), eu am deja o lungime de masina avans. Cand urmez dupa alte masini care pleaca de pe loc, mereu trebuie sa franez sa nu intru in ele, pentru ca in loc sa accelereze cum face cutia automata, ele incetinesc in timpul schimbarii vitezei.
Cam atat despre avantajul demarajului rapid...

Exagerezi putin si lumea o sa creada ca masinile cu cutie automata sunt mai rapide decat cele cu cutie manuala...si nu sunt.
Daca vrei sa faci o comparatie la capitolul demaraj, compara aceeasi masina (ex. Lancer 1.8) cu cutie automata si cu cea manuala. Daca te uiti si in specificatii, cea automata este mai lenesa.
Acum, ca tu tii apasata pedala cand pleci de pe loc si nu mai iei piciorul de acolo pana la 200km/h iar celalalt trebuie sa schimbe 6 viteze, e altceva, dar cutia automata tot mai lenesa o sa ramana.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori