CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Colt diesel chiptuning.
Poate ca pare simplu un motor de 1.5 turbo diesel... lumea crede ca se modifica usor. Cei care au acest model si care au incercat diverse forme de modificare ale lui au realizat ca nu e chiar asa si ca trebuiesc cunostinte solide pentru a obtine rezultate corecte.
O modificare optima ridica doar cu putin puterea la acest model, otim fiind intre 110hp si maxim 120hp.
Poate ca pare simplu un motor de 1.5 turbo diesel... lumea crede ca se modifica usor. Cei care au acest model si care au incercat diverse forme de modificare ale lui au realizat ca nu e chiar asa si ca trebuiesc cunostinte solide pentru a obtine rezultate corecte.
O modificare optima ridica doar cu putin puterea la acest model, otim fiind intre 110hp si maxim 120hp.
- Fişiere ataşate
-
- coltd.jpg (154.59 KiB) Vizualizat de 2984 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Lancer X 2.0DID chiptuning.
Se stie ca aceste modele echipate cu motor VW raspund foarte bine la modificari de soft. Majoritatea modelelor testate chiar stock au valori ale puterii ceva mai ridicate decat de serie.
Producatorul declara 140PS. In urma testarii au rezultat doar 145PS la acest exemplar unele avand chiar mai mult depasind 150PS.
O modificare optima la acest model ne permite sa ridicam pragul de putere in mod real nu pe hartie ci fizic undeva la 175PS. In functie de starea tehnica si de cum accepta modificarea valorile acesea pot fi depasite, insa noi ne vom opri la limita rezonabila a bunei functionari.
Se stie ca aceste modele echipate cu motor VW raspund foarte bine la modificari de soft. Majoritatea modelelor testate chiar stock au valori ale puterii ceva mai ridicate decat de serie.
Producatorul declara 140PS. In urma testarii au rezultat doar 145PS la acest exemplar unele avand chiar mai mult depasind 150PS.
O modificare optima la acest model ne permite sa ridicam pragul de putere in mod real nu pe hartie ci fizic undeva la 175PS. In functie de starea tehnica si de cum accepta modificarea valorile acesea pot fi depasite, insa noi ne vom opri la limita rezonabila a bunei functionari.
- Fişiere ataşate
-
- Lancer20did.jpg (160.43 KiB) Vizualizat de 2977 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Nu stiu daca este in regula sa postez preturi asa ca ai pretul in mesaj privat.
Daca am strange macar 3-4 masini similare intr-o zi am putea avansa preturi speciale.
Ce pot sa-ti spun este ca modelul tau se modifica foarte bine. Am sa incerc sa caut o fisa dyno sa o expun desi fiecare soft este custom adaptat pe particularitatile fiecarei masini in parte.
Daca am strange macar 3-4 masini similare intr-o zi am putea avansa preturi speciale.
Ce pot sa-ti spun este ca modelul tau se modifica foarte bine. Am sa incerc sa caut o fisa dyno sa o expun desi fiecare soft este custom adaptat pe particularitatile fiecarei masini in parte.
- Fişiere ataşate
-
- Out20did.jpg (157.91 KiB) Vizualizat de 2986 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Buna seara,
@ mani07
2.0l, 16v un motor care pare clasic si chiar este dar trebuie tinut cont ca se afla la baza lui EVO, chiar are matricea softului similara cu cea de EVO7.
Un plus de 15-17HP si cca. 20Nm.
@ Extremero
Da am mai facut modificari pe astfel de modele si se preteaza foarte bine la tuning.
Outlanderul cu motor Peugeot estimam un plus de 30cp si cca. 50Nm. Cuplul nu creste mult pentru ca nu- i permitem din considerente legate de ambreiaj.
Cheroke 2.8 CRD - estimam o crestere de cca. 30HP si 80Nm. Se poate mai mult dar asa ramanem in limita ambreilului stock.
Preturile pentru resoftare si dyno le voi trimite in mesaj privat.
@ mani07
2.0l, 16v un motor care pare clasic si chiar este dar trebuie tinut cont ca se afla la baza lui EVO, chiar are matricea softului similara cu cea de EVO7.
Un plus de 15-17HP si cca. 20Nm.
@ Extremero
Da am mai facut modificari pe astfel de modele si se preteaza foarte bine la tuning.
Outlanderul cu motor Peugeot estimam un plus de 30cp si cca. 50Nm. Cuplul nu creste mult pentru ca nu- i permitem din considerente legate de ambreiaj.
Cheroke 2.8 CRD - estimam o crestere de cca. 30HP si 80Nm. Se poate mai mult dar asa ramanem in limita ambreilului stock.
Preturile pentru resoftare si dyno le voi trimite in mesaj privat.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator