2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Mt Intense, Orient Red

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Apr 22, 2013 7:07 pm

eu la ulei am mers pe 5w30.
filtrele de asemenea mann, dar am avut si corteco de habitaclu si a fost foarte bun - cu caron activ, carbune, etc-
eu lichidul de frana l-am schimbat la 4 ani, poti sa il schimbi si tu avand in vedere ca masina este din 2009, dar nu acum, nu este o extrema urgenta, la fel si lichidul de racire, eu nu l-am schimbat la a mea si desi are 5 ani si 3 luni tine la -45 grade.
lichidul de frana daca este putin scazut dar in limite este normal sa fie asa, pt ca acest fapt se datoreaza tocirii placutelor.
eu cand am facut prima revizie ca pe la 12000 mi-au spus ca placutele mai au cam 3-4 mm si ar trebuie sa le schimb, dar au mai tinut pana la 27000 km.
sa o stapansti sanatos!

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Apr 23, 2013 9:27 am

QUOTE (nini @ Apr 22 2013, 07:07 PM) eu la ulei am mers pe 5w30.
filtrele de asemenea mann, dar am avut si corteco de habitaclu si a fost foarte bun - cu caron activ, carbune, etc-
eu lichidul de frana l-am schimbat la 4 ani, poti sa il schimbi si tu avand in vedere ca masina este din 2009, dar nu acum, nu este o extrema urgenta, la fel si lichidul de racire, eu nu l-am schimbat la a mea si desi are 5 ani si 3 luni tine la -45 grade.
lichidul de frana daca este putin scazut dar in limite este normal sa fie asa, pt ca acest fapt se datoreaza tocirii placutelor.
eu cand am facut prima revizie ca pe la 12000 mi-au spus ca placutele mai au cam 3-4 mm si ar trebuie sa le schimb, dar au mai tinut pana la 27000 km.
sa o stapansti sanatos!

Multumesc foarte mult!
Adevarul este ca abia astept masina

Uleiul va fi atunci 5W30, va trebui sa ma decid intre Castrol sau Mobil1.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Apr 23, 2013 11:16 am

Eu la prima revizie am mers pe Mobil super 3000 5w40 iar la cea de a 2a am pus Mobil 1ESP formula 5w30. Nu am observat mare diferenta decat la pret, ESpul fiind mai sump si cred eu mai bun.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Apr 23, 2013 11:38 am

QUOTE (Flipper @ Apr 23 2013, 11:16 AM) Eu la prima revizie am mers pe Mobil super 3000 5w40 iar la cea de a 2a am pus Mobil 1ESP formula 5w30. Nu am observat mare diferenta decat la pret, ESpul fiind mai sump si cred eu mai bun.

Flipper, spune-mi si mie, nu ai avut nicio problema in sensul ca dupa ce ai pus 5w30 sa consume ceva ulei? Am mai auzit cate ceva de genul asta si as vrea sa fiu sigur.

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Mar Apr 23, 2013 11:48 am

Eu am mobil 1 5w30 esp formula dar stiu ca acest esp formula este pentru motoarele cu filtru de particule. Una peste alta uleiul 5w30 este un ulei bun si ajuta si la consum. Am avut si uleiul lor mitsubishi dar imi facea probleme cu regenerarea. Pentru benzina eu unul as recomanda uleiurile Motul sunt uleiuri pentru motoare de turatie asa cum sunt si masinile noastre

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Apr 23, 2013 10:26 pm

eu am de 3 schimburi ulei 5w30, si primele trei schimburi a avut ulei 5w40, si nu imi consuma ulei.
la ultimul schimb am pus MOTUL 8100 Eco-nergy 5W-30, iar inainte 2 schimburi am pus motul x-clean 5w30. am mai avut mobil 3000 5w40, mai inainte alt mobil tot 5w40 nu mai stiu de care, iar din fabrica japonezii stiu ce i-au pus.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Apr 24, 2013 9:07 am

NU am avut probleme cu consumul de ulei.

@Deyutzu, Mobil 1 ESp formula 5w30 e un ulei pentru motoare diesel cu filtru de particule dar si pentru motoare pe benzina cu catalizor de ultima generatie, deci merge pe ambele tipuri de motoare.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Apr 24, 2013 9:55 am

Va multumesc la toti pentru sfaturile mai mult decat utile.
Ultimul update:

Am comandat cauciucuri: Toyo 215/45 R18 PROXES T1 SPORT XL 93Y, am gasit la cineva cu 650Ron bucata, noi, garantie 2 ani, aduse din US.
Am comandat ulei Castrol Magnatec 5w30 si filtre Mann.

Revizia o voi face la Litex Ploiesti pentru ca nu voi risca sa merg cu masina pana la Bucuresti.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Apr 24, 2013 11:54 am

Stie cineva specificatiile exacte pentru uleiul care se baga in acest motor? Cred ca in cartea masinii trebuie sa scrie exact specificatiile. Vreau sa compar cu ce scrie pe bidonul de Castrol 5w30.

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Mie Apr 24, 2013 12:24 pm

QUOTE (ursul_bipolar @ Apr 24 2013, 11:54 AM) Stie cineva specificatiile exacte pentru uleiul care se baga in acest motor? Cred ca in cartea masinii trebuie sa scrie exact specificatiile. Vreau sa compar cu ce scrie pe bidonul de Castrol 5w30.
nu cred ca se intampla nimic nici daca mergi pana la bucuresti pentru revizie, dar ce mai conteaza. sa o stapanesti sanatosi si milioane de mii de km fara evenimente. subscriu las ce spune deyutzu ,mergi pe mana celor din Metalurgiei sunt super ok, acolo merg si eu de 3 ani cu exceptia primei revizii pe care am facut-o in Otopeni. am avut probleme si cu tinichigeria si ceva schimbari pe garantie pe la partea electrica(casetofon, aeroterma) si nu am nici cea mai mica problema de reprosat, e unul din motivele pentru care voi merge in continuare la ei desi expira garantia in curand.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator