Cum Sa Cureti Clapeta De Acceleratie
salut puteti sa m ai puneti niste poze cu toata operatiunea ?am si eu un smart forfour si tot la fel am probleme cu clapeta .am schimbato la mercedes si dupa 1 an exact dupa ce am pierdut garantie la nici o luna a inceput sa faca iar figuri .e posibil daca cureti clapeta sa nu mai mearga deloc?toti care a ti facut operatiunea asta va reusit.?
Salut, ce anume te intereseaza mai exact? Clapeta e usor de identificat si de scos.
Eu zic sa te duci la mercedes si sa vorbesti frumos cu ei, "problema" clapetei este bine cunoscuta. Explica-le ca te astepti la o clapeta noua sau o curatare gratuita a celei existente.
Totusi, un an e un interval foarte scurt, ar trebui sa mergi cel putin 2-3 ani fara probleme. Ce ulei folosesti?
Daca ai nevoie de ajutor sau de o clapeta curatata/probata da-mi de stire. Vad ca ai nr de Valcea, dar daca ai drum prin bucuresti sau prieteni pe aici care vin acasa de sarbatori, iti dau o clapeta curata, o inlocuiesti pe a ta si mi-o trimiti pe cea murdara inapoi.
Cand cureti clapeta sa cureti si senzorul MAP. In topic ai poze si cu acesta, uita-te peste toate, eventual coboara cu laptopul la masina asa ai pozele la indemana daca te impotmolesti undeva.
Ma poti si suna daca ai nevoie de ajutor, 0740069330.
Ajutorul si clapeta sunt oferite gratis, singurul lucru cerut in schimb e vechea clapeta pt a putea continua lantul
Eu zic sa te duci la mercedes si sa vorbesti frumos cu ei, "problema" clapetei este bine cunoscuta. Explica-le ca te astepti la o clapeta noua sau o curatare gratuita a celei existente.
Totusi, un an e un interval foarte scurt, ar trebui sa mergi cel putin 2-3 ani fara probleme. Ce ulei folosesti?
Daca ai nevoie de ajutor sau de o clapeta curatata/probata da-mi de stire. Vad ca ai nr de Valcea, dar daca ai drum prin bucuresti sau prieteni pe aici care vin acasa de sarbatori, iti dau o clapeta curata, o inlocuiesti pe a ta si mi-o trimiti pe cea murdara inapoi.
Cand cureti clapeta sa cureti si senzorul MAP. In topic ai poze si cu acesta, uita-te peste toate, eventual coboara cu laptopul la masina asa ai pozele la indemana daca te impotmolesti undeva.
Ma poti si suna daca ai nevoie de ajutor, 0740069330.
Ajutorul si clapeta sunt oferite gratis, singurul lucru cerut in schimb e vechea clapeta pt a putea continua lantul
- luckysherrif
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Mar 06, 2014 8:23 pm
Buna baieti, incepand de ieri sunt posesorul unui ForFour 1.1 benzina 2005. Datorita voua m-am scutit de o cheltuiala cu clapeta de acceleratie, curatand-o astazi. Acum masina sta putin turata cand o pornesc, dar din ce am citit p-aici isi va reveni. Problema este ca nu mi s-a stins martorul "check engine" din bord, iar ieri cand am pus-o pe tester, clapeta era singura problema... Vreau sa mai mai ajutati din experienta voastra: cand motorul este subturat sau are trepidatii, in general in curbe, se aude un zdranganit/zgomot sub ea de parca as avea legate conserve dupa mine...m-am uitat sub ea pe elevator si nu este desprins nimic, toba sta ok, protectia tobei la fel... Multumesc.
Salut
De obicei zornaie protectia termica de pe galeria de evacuare, sau scutul termic de la catalizator.
Becul check engine se stinge dupa 5 porniri succesive fara erori. Daca doar clapeta era responsabila de aprinderea becului, si ai curatat-o bine si pe ea si pe senzor, atunci se va stinge in curand. Daca ramane aprins, inseamna ca mai ai si alta problema. Pe ce tester ai pus-o? Doar staru-ul iti poate spune exact ce are masina, restul testerelor sunt generice, iti dau doar un simptom.
De obicei zornaie protectia termica de pe galeria de evacuare, sau scutul termic de la catalizator.
Becul check engine se stinge dupa 5 porniri succesive fara erori. Daca doar clapeta era responsabila de aprinderea becului, si ai curatat-o bine si pe ea si pe senzor, atunci se va stinge in curand. Daca ramane aprins, inseamna ca mai ai si alta problema. Pe ce tester ai pus-o? Doar staru-ul iti poate spune exact ce are masina, restul testerelor sunt generice, iti dau doar un simptom.
Am curatat si eu clapeta de acceleratie deoarece masina merge in suturi la 2000rpm si 3000rpm daca nu accelerez ferm. La plecarea de pe loc trebuie turata mai mult altfel se ineaca (nu pleaca de pe loc cu 1500rpm). Curatarea am facut-o cu bateria deconectata, senzorul MAP era ff murdar. Dupa curatare comprtamentul este acelasi dar in plus am ramas cu fluctuatii de turatii, astfel incat in momentul opririi la semafor se tureaza singura pana la 1500rpm si coboara lent in cateva secunde la 900. Nu are erori, am scanat-o acum 2 saptamana din cauza senzorului airbag aprins. Rog niste sfaturi.
QUOTE (bogdand1 @ May 1 2014, 12:00 PM) Am curatat si eu clapeta de acceleratie deoarece masina merge in suturi la 2000rpm si 3000rpm daca nu accelerez ferm. La plecarea de pe loc trebuie turata mai mult altfel se ineaca (nu pleaca de pe loc cu 1500rpm). Curatarea am facut-o cu bateria deconectata, senzorul MAP era ff murdar. Dupa curatare comprtamentul este acelasi dar in plus am ramas cu fluctuatii de turatii, astfel incat in momentul opririi la semafor se tureaza singura pana la 1500rpm si coboara lent in cateva secunde la 900. Nu are erori, am scanat-o acum 2 saptamana din cauza senzorului airbag aprins. Rog niste sfaturi.
Verificati conexiunea de la MAF (MAP).
Verificati conexiunea de la MAF (MAP).
Pai din constructie, motoarele diesel se accelereaza din injectie, nu din admisie... Are si el un soi de clapeta, dar e mai mult pt pornit/oprit, nu pt accelerat. Tu poti curata EGR-ul, tubulatura admisiei de ulei, se gasesc si la diesel chestii de curatat...
Problema cu clapeta murdara e doar la masinile pe benzina.
Problema cu clapeta murdara e doar la masinile pe benzina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator