Probleme incredibile la Mitsubishi Colt 1,3 SAM Safety!
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
iaca veni' si netul. in primul rand sa va salut pe toti. apoi o sa va spun o poveste de groaza. am luat micut colt de la m car acum o luna de zile. 1.3 sam. buuuun. plecam la drum si parca nu ne cunosteam. o mare diferenta intre masina de drive test care se presupune ca e omorata si de clienti si de angajati. nici o legatura intre cele doua masini. a mea pleaca greu de pe loc, nu prea trage si parca se gatuie. merg la m car la celebrul dealer dragos paunescu sa-i spun asta si inca una foarte buna, in speta discul de frana dreapta fata zgariat pe mijloc. omul se uita si conchide: aaaaaa, n-are domne' nimic. asa merge ea pana se lasa. iar cu discul nu e nici o problema. se mai intampla. omul respectiv pare foarte amabil cand vede ca vrei sa cumperi o masina. de mentionat faptul ca eu am cumparat doua masini de la el. dupa ce si-a luat comisionul, nici nu te mai baga in seama, se ascunde dupa stalpi. zis si facut plec in pipera la politie s-o inmatriculez, iar la intoarcere, ghinion de nesansa. intra in mine unul care a fortat la culoarea rosie. toata fata praf. tot baletul cu politia a durat de la 15.30 pana la 23.00. bun. a map foarte eficient. au trimis platforma care a stat dupa mine la politie in tot acest timp dupa care m-a dus la service l m car distribution. las masina in curte noaptea, ma intorc a doua zi. lumea adunata pe masina ca ce ghinion ai avut dar nu-i nimic se rezolva o facem ca noua. acum zic firma mare pomi in curte stiti vorba aia, doar e mitsubishi. increzator plec acasa si numar zilele, pana sa vin sa-mi iau masinuta. precizare, masina i-am facut-o cadou fiului meu de ziua lui. de la poarta masina parea ok, cosmarul a inceput cand m-am apropiat de ea si am vazut calitatea reparatiei. doua puncte.
grila radiator lipita cu silicon
ornamente parbriz montate cu clamele rupte asa sa le ia vantul pe la 30 la ora
masticul cu care a fost lipit parbrizul imprastiat pe vopsea
capota plina de nisip sub vopsea, iar pe margini se prelingea vopsea
ornamentele de la proiectoare gazate nu vopsite se vedea griul acela de sub vopsea
intr-un cuvant bataie de joc. la m car nu au vopsitorie, le duc undeva in bucurestii noi la niste samsari si cred ca le vopsesc in curte. de toata jena. ca sa nu mai zic ca masina avea vreo 30 de km in plus. i-am intrebat unde au fost facuti kilometrii si dadeau din umeri. inclusiv directorul. stim cu totii ca in romanica corb la corb nu-si scoate ochii, dar frate e mitsubishi. nici la dacia nu se mai fac reparatii de felul asta. in fine ma cert cu ei si imi zic ca o sa o faca din nou. ma intorc vopsitoria la fel doar ca au mai polishat capota aia. niste tigani. inainte de a veni sa imi iau masina ii zic domnului dragos paunescu ca nu mi-a dat presurile cand am achizitionat obiectul si ca le vreau. cand m-a vazut a facut stanga imprejur si a plecat din sediu. din cate stiu nu se procedeaza asa cu unul de la care ai incasat 2 comisioane. dar asta este relatia vanzator client la noi. musca si fugi. daca totusi nu puteti ocoli m car distribution de pe expozitiei, este acolo un OM pasionat de masini si care se poarta ca un gentlemen, chiar daca nu ti-a vandut el masina si nu a incasat comisionul. numele lui este ADRIAN LUNGU si vreau inca odata sa-i multumesc ca m-a asistat la trecerea mea prin acest cosmar, iar parshivelelui de dragos paunescu as vrea sa ii transmit sa umble la cutiuta cu relatii interumane. peace.
grila radiator lipita cu silicon
ornamente parbriz montate cu clamele rupte asa sa le ia vantul pe la 30 la ora
masticul cu care a fost lipit parbrizul imprastiat pe vopsea
capota plina de nisip sub vopsea, iar pe margini se prelingea vopsea
ornamentele de la proiectoare gazate nu vopsite se vedea griul acela de sub vopsea
intr-un cuvant bataie de joc. la m car nu au vopsitorie, le duc undeva in bucurestii noi la niste samsari si cred ca le vopsesc in curte. de toata jena. ca sa nu mai zic ca masina avea vreo 30 de km in plus. i-am intrebat unde au fost facuti kilometrii si dadeau din umeri. inclusiv directorul. stim cu totii ca in romanica corb la corb nu-si scoate ochii, dar frate e mitsubishi. nici la dacia nu se mai fac reparatii de felul asta. in fine ma cert cu ei si imi zic ca o sa o faca din nou. ma intorc vopsitoria la fel doar ca au mai polishat capota aia. niste tigani. inainte de a veni sa imi iau masina ii zic domnului dragos paunescu ca nu mi-a dat presurile cand am achizitionat obiectul si ca le vreau. cand m-a vazut a facut stanga imprejur si a plecat din sediu. din cate stiu nu se procedeaza asa cu unul de la care ai incasat 2 comisioane. dar asta este relatia vanzator client la noi. musca si fugi. daca totusi nu puteti ocoli m car distribution de pe expozitiei, este acolo un OM pasionat de masini si care se poarta ca un gentlemen, chiar daca nu ti-a vandut el masina si nu a incasat comisionul. numele lui este ADRIAN LUNGU si vreau inca odata sa-i multumesc ca m-a asistat la trecerea mea prin acest cosmar, iar parshivelelui de dragos paunescu as vrea sa ii transmit sa umble la cutiuta cu relatii interumane. peace.
- Mishulika79
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mai 18, 2008 9:29 am
QUOTE (Cristian Todea)iaca veni' si netul. in primul rand sa va salut pe toti. apoi o sa va spun o poveste de groaza. am luat micut colt de la m car acum o luna de zile. 1.3 sam. buuuun. plecam la drum si parca nu ne cunosteam. o mare diferenta intre masina de drive test care se presupune ca e omorata si de clienti si de angajati. nici o legatura intre cele doua masini. a mea pleaca greu de pe loc, nu prea trage si parca se gatuie. merg la m car la celebrul dealer dragos paunescu sa-i spun asta si inca una foarte buna, in speta discul de frana dreapta fata zgariat pe mijloc. omul se uita si conchide: aaaaaa, n-are domne' nimic. asa merge ea pana se lasa. iar cu discul nu e nici o problema. se mai intampla. omul respectiv pare foarte amabil cand vede ca vrei sa cumperi o masina. de mentionat faptul ca eu am cumparat doua masini de la el. dupa ce si-a luat comisionul, nici nu te mai baga in seama, se ascunde dupa stalpi. zis si facut plec in pipera la politie s-o inmatriculez, iar la intoarcere, ghinion de nesansa. intra in mine unul care a fortat la culoarea rosie. toata fata praf. tot baletul cu politia a durat de la 15.30 pana la 23.00. bun. a map foarte eficient. au trimis platforma care a stat dupa mine la politie in tot acest timp dupa care m-a dus la service l m car distribution. las masina in curte noaptea, ma intorc a doua zi. lumea adunata pe masina ca ce ghinion ai avut dar nu-i nimic se rezolva o facem ca noua. acum zic firma mare pomi in curte stiti vorba aia, doar e mitsubishi. increzator plec acasa si numar zilele, pana sa vin sa-mi iau masinuta. precizare, masina i-am facut-o cadou fiului meu de ziua lui. de la poarta masina parea ok, cosmarul a inceput cand m-am apropiat de ea si am vazut calitatea reparatiei. doua puncte.
grila radiator lipita cu silicon
ornamente parbriz montate cu clamele rupte asa sa le ia vantul pe la 30 la ora
masticul cu care a fost lipit parbrizul imprastiat pe vopsea
capota plina de nisip sub vopsea, iar pe margini se prelingea vopsea
ornamentele de la proiectoare gazate nu vopsite se vedea griul acela de sub vopsea
intr-un cuvant bataie de joc. la m car nu au vopsitorie, le duc undeva in bucurestii noi la niste samsari si cred ca le vopsesc in curte. de toata jena. ca sa nu mai zic ca masina avea vreo 30 de km in plus. i-am intrebat unde au fost facuti kilometrii si dadeau din umeri. inclusiv directorul. stim cu totii ca in romanica corb la corb nu-si scoate ochii, dar frate e mitsubishi. nici la dacia nu se mai fac reparatii de felul asta. in fine ma cert cu ei si imi zic ca o sa o faca din nou. ma intorc vopsitoria la fel doar ca au mai polishat capota aia. niste tigani. inainte de a veni sa imi iau masina ii zic domnului dragos paunescu ca nu mi-a dat presurile cand am achizitionat obiectul si ca le vreau. cand m-a vazut a facut stanga imprejur si a plecat din sediu. din cate stiu nu se procedeaza asa cu unul de la care ai incasat 2 comisioane. dar asta este relatia vanzator client la noi. musca si fugi. daca totusi nu puteti ocoli m car distribution de pe expozitiei, este acolo un OM pasionat de masini si care se poarta ca un gentlemen, chiar daca nu ti-a vandut el masina si nu a incasat comisionul. numele lui este ADRIAN LUNGU si vreau inca odata sa-i multumesc ca m-a asistat la trecerea mea prin acest cosmar, iar parshivelelui de dragos paunescu as vrea sa ii transmit sa umble la cutiuta cu relatii interumane. peace.
Domnule Cristian,
sincer si eu am aceleasi simptome la masina.
Nu stiu, voi incerca sa aflu de ce se comporta asa de ciudat si de la ceilalti de pe forum.
Eu am avut trei probleme:
- la ASR
- la ambreiaj
- la vopsea (a fost atinsa de vreun incepator in parcare)
Ideea e ca dupa ce a fost vopsita, masina avea exact 10 km in plus. era insa vopsita OK. Chiar prea OK.
Dar nici nu au vrut sa ii intereseze ASR-ul. La ambreiaj era scrum totul: placa de presiune, chiar si volanta era putin deformata.
Oricum, eu am sesizat o rigiditate extrema a acceleratie la inceput, si o moliciune a ambreiajului.
Dupa reparatie toate erau moi.
Asta e senzatia mea, la pedale.
Dar, la demaraj este lenta si exact ca si la masina Dvs., alta era cea de la test-drive. Eu unul sunt tare dezamagit de Mitsubishi. Nu am stiu ca sunt facute in Olanda. Poate ca e irelevanta, poate ca asa e masina. Am observat ca nu ii place mersul bara la bara sub 1000 rot/min. Pur si simplu moare motorul la 990 rot/min in treapta intai. Da niste semne de motor care se inneaca.
Am fost in Moeciu si pe serpentinele spre Predeal, masina pe pante de 10%, cu viteza intaia si cu acceleratia la podea, la 2000 rot/min, de-abia se misca!
Oricum, nu sunt mare sofer, sunt amator si nu ma pasioneaza motoarele, dar cred ca undeva este o mare problema. Spre exemplu, la plecarea din rampa: la inclinatii mari, nu pot sa plec de pe loc decat cu frana de mana, caci daca incerc cu pedala de frana si apoi prin celebrul tandem, masina o ia inapoi si dau in cel din spate. Nu mi se pare deloc normal, iar acest lucru ma alarmeaza.
Ambreiajul este foarte lent. Am observat ca in momentul in care este ambuteiaj, trebuie sa fie trasa la punctul mort cu cca. 50-60 m inainte de masina din fata, iar apoi doar din fran lucrat, caci risti sa iti moara motorul daca ajunge la 1200 rot/min in treapta a doua. Oricum, indiferent cum ai merge, la demarare e o problema: trebuie putin piscata acceleratia si apoi doar din ambreiaj lucrat. Dar chiar si asa, tot nu poti pleca din rampa, folosindu-te de frana de picior.
Nu stiu ce sa fac, poate ca masina nu este bine echilibrata. Eu am inteles ca acceleratie e pe senzor iar ambreiajul e hidraulic. E adevarat ca la Dacie era mai rezistent ambreiajul, dar de multe ori si schimbarea vitezelor e problematica, caci nu vrea sa intre intr-a treia si chiar a patra, uneori. o singura data nu a vrut sa intre intr-a-ntaia!
E aberant, caci stiu ca stiu sa conduc... asadar sa iti fie piesele de la ambreiaj distruse complet, doar dupa 700 km... !!! e aberant. A trebuit sa platesc 2500 ron pentru tot. Oricum, in zilele urmatoare voi pune poze. Dar ceea ce ma face sa fiu speriat e ca indiferent cum conduci, se incinge acel ambreiaj de zici ca fierbe. Parca ceva e prost potrivit acolo. Cred ca undeva s-a umblat la aceasta masina, la acest model.
Dar eu sigur nu voi mai lua vreo masina din aceasta marca.
grila radiator lipita cu silicon
ornamente parbriz montate cu clamele rupte asa sa le ia vantul pe la 30 la ora
masticul cu care a fost lipit parbrizul imprastiat pe vopsea
capota plina de nisip sub vopsea, iar pe margini se prelingea vopsea
ornamentele de la proiectoare gazate nu vopsite se vedea griul acela de sub vopsea
intr-un cuvant bataie de joc. la m car nu au vopsitorie, le duc undeva in bucurestii noi la niste samsari si cred ca le vopsesc in curte. de toata jena. ca sa nu mai zic ca masina avea vreo 30 de km in plus. i-am intrebat unde au fost facuti kilometrii si dadeau din umeri. inclusiv directorul. stim cu totii ca in romanica corb la corb nu-si scoate ochii, dar frate e mitsubishi. nici la dacia nu se mai fac reparatii de felul asta. in fine ma cert cu ei si imi zic ca o sa o faca din nou. ma intorc vopsitoria la fel doar ca au mai polishat capota aia. niste tigani. inainte de a veni sa imi iau masina ii zic domnului dragos paunescu ca nu mi-a dat presurile cand am achizitionat obiectul si ca le vreau. cand m-a vazut a facut stanga imprejur si a plecat din sediu. din cate stiu nu se procedeaza asa cu unul de la care ai incasat 2 comisioane. dar asta este relatia vanzator client la noi. musca si fugi. daca totusi nu puteti ocoli m car distribution de pe expozitiei, este acolo un OM pasionat de masini si care se poarta ca un gentlemen, chiar daca nu ti-a vandut el masina si nu a incasat comisionul. numele lui este ADRIAN LUNGU si vreau inca odata sa-i multumesc ca m-a asistat la trecerea mea prin acest cosmar, iar parshivelelui de dragos paunescu as vrea sa ii transmit sa umble la cutiuta cu relatii interumane. peace.
Domnule Cristian,
sincer si eu am aceleasi simptome la masina.
Nu stiu, voi incerca sa aflu de ce se comporta asa de ciudat si de la ceilalti de pe forum.
Eu am avut trei probleme:
- la ASR
- la ambreiaj
- la vopsea (a fost atinsa de vreun incepator in parcare)
Ideea e ca dupa ce a fost vopsita, masina avea exact 10 km in plus. era insa vopsita OK. Chiar prea OK.
Dar nici nu au vrut sa ii intereseze ASR-ul. La ambreiaj era scrum totul: placa de presiune, chiar si volanta era putin deformata.
Oricum, eu am sesizat o rigiditate extrema a acceleratie la inceput, si o moliciune a ambreiajului.
Dupa reparatie toate erau moi.
Asta e senzatia mea, la pedale.
Dar, la demaraj este lenta si exact ca si la masina Dvs., alta era cea de la test-drive. Eu unul sunt tare dezamagit de Mitsubishi. Nu am stiu ca sunt facute in Olanda. Poate ca e irelevanta, poate ca asa e masina. Am observat ca nu ii place mersul bara la bara sub 1000 rot/min. Pur si simplu moare motorul la 990 rot/min in treapta intai. Da niste semne de motor care se inneaca.
Am fost in Moeciu si pe serpentinele spre Predeal, masina pe pante de 10%, cu viteza intaia si cu acceleratia la podea, la 2000 rot/min, de-abia se misca!
Oricum, nu sunt mare sofer, sunt amator si nu ma pasioneaza motoarele, dar cred ca undeva este o mare problema. Spre exemplu, la plecarea din rampa: la inclinatii mari, nu pot sa plec de pe loc decat cu frana de mana, caci daca incerc cu pedala de frana si apoi prin celebrul tandem, masina o ia inapoi si dau in cel din spate. Nu mi se pare deloc normal, iar acest lucru ma alarmeaza.
Ambreiajul este foarte lent. Am observat ca in momentul in care este ambuteiaj, trebuie sa fie trasa la punctul mort cu cca. 50-60 m inainte de masina din fata, iar apoi doar din fran lucrat, caci risti sa iti moara motorul daca ajunge la 1200 rot/min in treapta a doua. Oricum, indiferent cum ai merge, la demarare e o problema: trebuie putin piscata acceleratia si apoi doar din ambreiaj lucrat. Dar chiar si asa, tot nu poti pleca din rampa, folosindu-te de frana de picior.
Nu stiu ce sa fac, poate ca masina nu este bine echilibrata. Eu am inteles ca acceleratie e pe senzor iar ambreiajul e hidraulic. E adevarat ca la Dacie era mai rezistent ambreiajul, dar de multe ori si schimbarea vitezelor e problematica, caci nu vrea sa intre intr-a treia si chiar a patra, uneori. o singura data nu a vrut sa intre intr-a-ntaia!
E aberant, caci stiu ca stiu sa conduc... asadar sa iti fie piesele de la ambreiaj distruse complet, doar dupa 700 km... !!! e aberant. A trebuit sa platesc 2500 ron pentru tot. Oricum, in zilele urmatoare voi pune poze. Dar ceea ce ma face sa fiu speriat e ca indiferent cum conduci, se incinge acel ambreiaj de zici ca fierbe. Parca ceva e prost potrivit acolo. Cred ca undeva s-a umblat la aceasta masina, la acest model.
Dar eu sigur nu voi mai lua vreo masina din aceasta marca.
Nu am avut inca in service ultimile modele de BMW seriile 1 si 3.Nu stiu mare lucru despre ele.Am avut insa vreo 3 masini seria 5 (ma refer la ultimul model ca de penultimele sunt satul).La ultimul seria 5 se remarca o electronica f sensibila(la unul de la o groapa i-a "murit" display-ul).Mai au niste bucse la suspensie care pica destul de usor , ...., am mai schimbat o fulie arbore cotit si.....cam atat.La modelele mai vechi(2000-2004) le-au cam picat turbinele(care le aveau) si celebrele probleme de suspensie.In rest.....nu mare lucru.
Aaaaaaaaaa
Inca ceva:nu recomand suspensie pe perna de aer. Pica repede si costa f mult.
Aaaaaaaaaa
Inca ceva:nu recomand suspensie pe perna de aer. Pica repede si costa f mult.
Ce as putea sa mai adaug la cele scrise in acest topic ?
Nimic...
Eu nu am nici pe departe aceste probleme la masina si trag concluzia ca pe masura ce un model se apropie de final (d.p.d.v. al productiei), calitatea incepe sa scada.
Asta pe de o parte, pe de alta parte nu inteleg cum se poate face scrum un ambreiaj in conditii de exploatare normala.
De asemenea nu inteleg "cu viteza intaia si cu acceleratia la podea, la 2000 rot/min, de-abia se misca"
In treapta I, daca apas acceleratia la blana, iese motorul prin capota, ajunge foarte repede pe rosu, scartaie din pneuri...dar in cazul in care nu se ridica piciorul complet de pe ambreiaj ? fie si 2 cmm insesizabili uneori ? ei bine atunci se poate duce un ambreiaj care cupleaza la limita superioara, cum e la unele CZ3-uri printre care si al meu.
Aici nu m-am referit la cazul tau Mishulika79!
Eu prefer sa te cred ca ai exploatat masina normal, dar e ciudat cum de o masina noua a putut iesi pe poarta fabricii in asa "hal".
Coltul are niste slabiciuni, cutie, ambreiaj, samd...dar de aici pana la cele de mai sus, e distanta de vrei cateva zeci de mii de km, daca nu mai mult.
Coltul nu avea nevoie de ASR, e distractiv asa cum e...
Oricum e un topic interesant de unde se pot trage niste concluzii.
Postul lui Cristian Todea de asemenea ma face sa cred ca experientele mele (mai vechi) avute cu service-ul nu sunt datorate unui ghinion proprietate personala.
Ce pot sa va spun e ca toate se rezolva pana la urma.
Va doresc multa bafta si sa va bucurati in cele din urma de masinile voastre, la maxim!
Sincer, cz3-ul meu vede rosu in fiecare zi, e prima masina personala pe care o exploatez fara sa ma gandesc ca ii dauneaza...bine, acum sa nu se inteleaga ca iau gropile la rand, dar oricum nu il tin decat pentru distractia personala. Din punctul asta de vedere, al distractie oferite, CZ3-ul si mai ales CZT-ul nu se compara cu modelel din clasele superioare. Sunt aproape 2 ani de cand am coltul si nu m-am saturat de el in conditiile in care i-am gasit o lista destul de lunga de minusuri. Indiferent ce masini voi mai avea in familie, de colt (acesta sau modelul urmator) nu ma voi lipsi!
PS. Cred ca topicul acesta ar trebui mutat in aria "Probleme tehnice, service-uri si dealeri".
Nimic...
Eu nu am nici pe departe aceste probleme la masina si trag concluzia ca pe masura ce un model se apropie de final (d.p.d.v. al productiei), calitatea incepe sa scada.
Asta pe de o parte, pe de alta parte nu inteleg cum se poate face scrum un ambreiaj in conditii de exploatare normala.
De asemenea nu inteleg "cu viteza intaia si cu acceleratia la podea, la 2000 rot/min, de-abia se misca"
In treapta I, daca apas acceleratia la blana, iese motorul prin capota, ajunge foarte repede pe rosu, scartaie din pneuri...dar in cazul in care nu se ridica piciorul complet de pe ambreiaj ? fie si 2 cmm insesizabili uneori ? ei bine atunci se poate duce un ambreiaj care cupleaza la limita superioara, cum e la unele CZ3-uri printre care si al meu.
Aici nu m-am referit la cazul tau Mishulika79!
Eu prefer sa te cred ca ai exploatat masina normal, dar e ciudat cum de o masina noua a putut iesi pe poarta fabricii in asa "hal".
Coltul are niste slabiciuni, cutie, ambreiaj, samd...dar de aici pana la cele de mai sus, e distanta de vrei cateva zeci de mii de km, daca nu mai mult.
Coltul nu avea nevoie de ASR, e distractiv asa cum e...
Oricum e un topic interesant de unde se pot trage niste concluzii.
Postul lui Cristian Todea de asemenea ma face sa cred ca experientele mele (mai vechi) avute cu service-ul nu sunt datorate unui ghinion proprietate personala.
Ce pot sa va spun e ca toate se rezolva pana la urma.
Va doresc multa bafta si sa va bucurati in cele din urma de masinile voastre, la maxim!
Sincer, cz3-ul meu vede rosu in fiecare zi, e prima masina personala pe care o exploatez fara sa ma gandesc ca ii dauneaza...bine, acum sa nu se inteleaga ca iau gropile la rand, dar oricum nu il tin decat pentru distractia personala. Din punctul asta de vedere, al distractie oferite, CZ3-ul si mai ales CZT-ul nu se compara cu modelel din clasele superioare. Sunt aproape 2 ani de cand am coltul si nu m-am saturat de el in conditiile in care i-am gasit o lista destul de lunga de minusuri. Indiferent ce masini voi mai avea in familie, de colt (acesta sau modelul urmator) nu ma voi lipsi!
PS. Cred ca topicul acesta ar trebui mutat in aria "Probleme tehnice, service-uri si dealeri".
salutare oameni buni!
mai domnilor care aveti probleme la masini (eu fiind trecut prin asta cu Outlanderu meu, iar momentan totul e OK), daca vedeti ca nu si nu se rezolva problemele pe cale pasnica, puteti apela cu incredere la Mitsubishi Europe sau la firma mama din Japan, cum au mai facut si altii. e adevarat ca plangerile se intorc la ai nostri, dar cel putin faceti putina publicitate unora care au fost si premiati pentru activitatea deosebita de vanzare a unor masini, dar care nu pot asigura si repararea lor.
totusi, inainte de solutia asta extrema, mai vizitati si alte service-uri, nu numai pe cel din Expozitie. am inteles de pe forum ca si pe la Ploiesti ar mai fi niste meseriasi buni.
numai de bine tuturor si sa se sfarseasca belelele cat mai repede!
mai domnilor care aveti probleme la masini (eu fiind trecut prin asta cu Outlanderu meu, iar momentan totul e OK), daca vedeti ca nu si nu se rezolva problemele pe cale pasnica, puteti apela cu incredere la Mitsubishi Europe sau la firma mama din Japan, cum au mai facut si altii. e adevarat ca plangerile se intorc la ai nostri, dar cel putin faceti putina publicitate unora care au fost si premiati pentru activitatea deosebita de vanzare a unor masini, dar care nu pot asigura si repararea lor.
totusi, inainte de solutia asta extrema, mai vizitati si alte service-uri, nu numai pe cel din Expozitie. am inteles de pe forum ca si pe la Ploiesti ar mai fi niste meseriasi buni.
numai de bine tuturor si sa se sfarseasca belelele cat mai repede!
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
la fix 1 ora dupa ce am trimis mail-ul in japonia, am primit raspuns de la la asistent gm customer relations. a forwardat mailul meu la mitsubishi europe care la randul ei l-a dat mai departe la m car trading, importatorul m car nu cei din expozitiei. la 24 de ore de la trimiterea mail-ului m-a sunat un domn din partea importatorului, care m-a invitat in service sa constate cele relatate de mine. nu stiu de ce am sentimente amestecate in legatura cu asta, stiti si voi cu ascundera gunoiului sub pres cum este pe la noi. eu oricum vreau sa declansez o ancheta cu o echipa de la mitsubishi, si am promisiunea de la un bun prieten care este directorul fabricii de motoare din detroit ca asta se va intampla in 2-3 saptamani. ideea este ca m-am saturat de nesimtirea din service-urile romanesti de felul in care esti tratat de mecanici si tinichigii, ca nu-si fac treaba si te trateaza de sus ca pe un sclav, de directorii ingamfati care stau cu cururile lor moi pe scaune de piele pe o gramada de bani, apropo platiti tot de noi fraierii care cumparam la preturi sky high totul, de sefi de service caratisti care in loc sa incerce cel puti sa vorbeasca cu tine incearca sa te intimideze, samd. eu scarbit si obosit de toate astea nu ma las si merg cu ei de gat pana la tokyo daca e nevoie. mai sunt si membri sae. rusine. sunt curios sa vad ce parere o sa aiba sae despre pardalnicii astia care si-au platit locurile si care fac de ras comunitatea asta. destul. ce aam mai constatat, cand am ajuns acasa cu masina dupa reparatiile mcar expozitiei:
aripa nu se mai aliniaza cu usa
pedala de frana tremura cand o calc
au polishat capota aia de a luat-o mama dracu dar tot nu le-a iesit
discul e tot zgariat
feriti-va de mcar distribution expozitiei ca dracu de tamaie.
in rest pace. sa va feriti de necazuri si sa nu loviti masinile ca nu mai ies la fata.
iar ce spuneati voi mai devreme, adevar este. masinile facute in europa se impart in doua. cele pentru vest si cele pentru cobaii din est. povestea estului nu se va termina niciodata iar noi o sa ramanem pe veci sclavii lor. istoria e ciclica. mesaj pentru europa...................beep....................beep.......................beep
aripa nu se mai aliniaza cu usa
pedala de frana tremura cand o calc
au polishat capota aia de a luat-o mama dracu dar tot nu le-a iesit
discul e tot zgariat
feriti-va de mcar distribution expozitiei ca dracu de tamaie.
in rest pace. sa va feriti de necazuri si sa nu loviti masinile ca nu mai ies la fata.
iar ce spuneati voi mai devreme, adevar este. masinile facute in europa se impart in doua. cele pentru vest si cele pentru cobaii din est. povestea estului nu se va termina niciodata iar noi o sa ramanem pe veci sclavii lor. istoria e ciclica. mesaj pentru europa...................beep....................beep.......................beep
Cristian Todea tine aproape cu vestile. La nevoie, nu cred ca sunt singurul dispus sa povestesc cuiva din aceasta firma experienta mea in serviceul lor jalnic. din pacate mcar trading are sediul exact in expozitiei unde te duci tu. sunt prea putini oameni de bun simt in compania aia. oricum la nivel european nu vei face nimic, compania apartine de compatriotul tiriac, influent al dracu de mult prin mercedes deci sansele de reusita dupa un scandal cu efecte asupra reprezentantei locale sunt minime.
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
o sa le vand ambele masini pentru a nu mai avea de a face cu indivizii respectivi. astazi am mai constatat o chestie care m-a dat rau peste cap. aripa dreapta fata are cel putin 2 suruburi lipsa. zdrangane de o gasesc toti dracii. incredibil. frate te apuca ganduri negre. nu e adevarat ce service de rahat. luni am intalnire cu cei de la m car trading la m car distribution. cred ca o sa merg cu avocatul. asa nu se mai poate. masina noua sa-si bata joc de ea in halul asta. pur si simplu incredibil. sunt curios sa vad ce are de zis acel domn director si seful de service karatist impreuna cu celebrul tinichigiu gabi............................................................................
...............................asta e naduf.
pace fratilor si aveti grija.
...............................asta e naduf.
pace fratilor si aveti grija.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori