2012 Mitsubishi Asx 1.8 did
Buna seara prieteni! Cum ar spune Minculescu
Am ajuns la 30500km.
Sarbatorim 2 ani de convietuire si drept cadou ii pregatesc
- una bucata rca
- una bucata rovignieta
- patru bucati gume iarna
Pt una bucata casco mai stau sa ma gandesc, desi vine iarna iar pe soselele Domnului multi "viteji " apasa pe acceleratie.
Pana acum fara probleme.
A mai carait un greiere la torpedou dar acum s-a ispravit.
Desi anterior ma gandeam s-o marit si sa trec la un outlander cu 7 locuri- motivat de spatiul mai mare- din ce in ce parca ne simtim mai bine impreuna
Am ajuns la 30500km.
Sarbatorim 2 ani de convietuire si drept cadou ii pregatesc
- una bucata rca
- una bucata rovignieta
- patru bucati gume iarna
Pt una bucata casco mai stau sa ma gandesc, desi vine iarna iar pe soselele Domnului multi "viteji " apasa pe acceleratie.
Pana acum fara probleme.
A mai carait un greiere la torpedou dar acum s-a ispravit.
Desi anterior ma gandeam s-o marit si sa trec la un outlander cu 7 locuri- motivat de spatiul mai mare- din ce in ce parca ne simtim mai bine impreuna
eth drumuri faine iti doresc.
Ca sa continui:
Rca -prospat- 465 ron si nu la firma recunoscuta cu probleme ( merg pe principiul potrivit caruia daca mie nu mi-ar placea sa primesc un rca de la un asigurator rau platnic pt o eventuala dauna, atunci nici eu sa nu fac astfel - mai bine sa nu fie nevoie)
Itp - 85 ron
Casco din cauciuc pana la antena fara fransiza - 806 la trimestru
Saptamana viitoare cotizez si pt asfaltarea soselelor patriei si platesc rovignieta.
Ca sa continui:
Rca -prospat- 465 ron si nu la firma recunoscuta cu probleme ( merg pe principiul potrivit caruia daca mie nu mi-ar placea sa primesc un rca de la un asigurator rau platnic pt o eventuala dauna, atunci nici eu sa nu fac astfel - mai bine sa nu fie nevoie)
Itp - 85 ron
Casco din cauciuc pana la antena fara fransiza - 806 la trimestru
Saptamana viitoare cotizez si pt asfaltarea soselelor patriei si platesc rovignieta.
drum intins de acum incolo!
eu unul am avut mai multe experiente cu reprezentantele mitsubishi si am ajuns la concluzia ca nu-ti ofera nimic. Garantia e ca sa fie,te certi cu ei ca sa schimbe ceva si daca vad ca mai e putin si expira te amana pana iese masina din garantie apoi iti cer sume de ti se da cardul peste cap pana face stop cardiac cipul:)),iar povestea cu consumabilele ca nu accepta e urmatoarea: mi s-a zis ca pun si piese aduse de noi de acasa dar ca ei nu garanteaza calitatea pieselor aduse de noi,ideea e ca daca aduci piese de acasa si vezi doamne crapa ceva la masina ei nu raspund pentru ca piesa nu e garantata de ei.
Eu garantez pentru profesionalismul celor de la BRASOV si pun la indoiala reprezentantele din baneasa si ploiesti.
Mitsa mea de 3 ani (doua la reprezentanta iar alte doua la un service de cartier) face reviziile cu piese comandate dupa seria de sasiu si vreau sa zic ca e sanatoasa tun si indura multe saraca;piesele comandate de mine sunt mult mai bune calitativ si dau pe ele bani mai putini decat la reprezentanta.
sfatul meu este urmatorul faceti revizia la un service profesionist unde va puteti increde in maiestria mecanicilor,nu conteaza sigla de pe service atat timp cat nu ne zgarcim la calitatea pieselor si stim ca ne putem baza pe un om ca face treaba buna. Reprezentantele in Romania au un singur scop de a stoarce bani de la clienti; eu desi sunt dezamagit de reprezentantele din tara voi fi fan 100% japoneze si le voi promova fiabilitatea cat voi putea,sunt masini extraordinare cu performante bune iar raportul calitate pret este unul bun.
DAR CEL MAI MULT MA INCANTA CA ATUNCI CAND MA UIT IN PARCARE NU-MI E GREU SA VAD UNDE E MASINA MEA. PRINTRE ZECILE DE MASINI DIN GRUPUL VAG VAD STRALUCIND O JAPONEZA DUPA CARE TOATA LUMEA INDIFERENT DE VARSTA INTOARCE CAPUL,ACOLO STIU CA E POSIBIL SA FIE MASINA MEA:))))).
eu unul am avut mai multe experiente cu reprezentantele mitsubishi si am ajuns la concluzia ca nu-ti ofera nimic. Garantia e ca sa fie,te certi cu ei ca sa schimbe ceva si daca vad ca mai e putin si expira te amana pana iese masina din garantie apoi iti cer sume de ti se da cardul peste cap pana face stop cardiac cipul:)),iar povestea cu consumabilele ca nu accepta e urmatoarea: mi s-a zis ca pun si piese aduse de noi de acasa dar ca ei nu garanteaza calitatea pieselor aduse de noi,ideea e ca daca aduci piese de acasa si vezi doamne crapa ceva la masina ei nu raspund pentru ca piesa nu e garantata de ei.
Eu garantez pentru profesionalismul celor de la BRASOV si pun la indoiala reprezentantele din baneasa si ploiesti.
Mitsa mea de 3 ani (doua la reprezentanta iar alte doua la un service de cartier) face reviziile cu piese comandate dupa seria de sasiu si vreau sa zic ca e sanatoasa tun si indura multe saraca;piesele comandate de mine sunt mult mai bune calitativ si dau pe ele bani mai putini decat la reprezentanta.
sfatul meu este urmatorul faceti revizia la un service profesionist unde va puteti increde in maiestria mecanicilor,nu conteaza sigla de pe service atat timp cat nu ne zgarcim la calitatea pieselor si stim ca ne putem baza pe un om ca face treaba buna. Reprezentantele in Romania au un singur scop de a stoarce bani de la clienti; eu desi sunt dezamagit de reprezentantele din tara voi fi fan 100% japoneze si le voi promova fiabilitatea cat voi putea,sunt masini extraordinare cu performante bune iar raportul calitate pret este unul bun.
DAR CEL MAI MULT MA INCANTA CA ATUNCI CAND MA UIT IN PARCARE NU-MI E GREU SA VAD UNDE E MASINA MEA. PRINTRE ZECILE DE MASINI DIN GRUPUL VAG VAD STRALUCIND O JAPONEZA DUPA CARE TOATA LUMEA INDIFERENT DE VARSTA INTOARCE CAPUL,ACOLO STIU CA E POSIBIL SA FIE MASINA MEA:))))).
Drumuri faine si fara incidente
Am ajuns la 35000km si ne intelegem bine. Fara probleme pe timp de iarna. E adevarat ca i-am si servit doar motorina MAX motion pana acum. Doar am schimbat stergatorul lunetei.
Am dotat masina si cu al doilea scaun auto pt bebe.
Ca o concluzie : cu 2 scaune auto pt copii pe locurile din spate mai ramane loc pt inca un adult ( mai subtirel cei drept) in spate a.i. bunicii trag pe rand la sorti care merge cu noi.
Am ajuns la 35000km si ne intelegem bine. Fara probleme pe timp de iarna. E adevarat ca i-am si servit doar motorina MAX motion pana acum. Doar am schimbat stergatorul lunetei.
Am dotat masina si cu al doilea scaun auto pt bebe.
Ca o concluzie : cu 2 scaune auto pt copii pe locurile din spate mai ramane loc pt inca un adult ( mai subtirel cei drept) in spate a.i. bunicii trag pe rand la sorti care merge cu noi.
Drumuri faine tuturor,
Mai de haz mai de necaz scriu la 40500km cu Misa si un concediu in Ungaria. De necaz scriu pentru ca nu avem autostrazi sau alea pe care le avem au fost facute cu multa economie la materiale de infrastrustura, dar probabil pe bani multi si sunt facute din bucati. Cand ti-e mai mare dragul sa mergi pe autostrada de la Sibiu spre Deva brusc apar lucrarile, gropile si altele asemenea.
Dar nu autostrazile sunt subiectul acestui topic, ci dna Misa cu urmatoarele dimensiuni : 1.8 , DID, 4x4 nepermanent - ce mai , DIVA in adevaratul sens al cuvantului sau cum ar spune o vedeta de la noi care nu stie sa numere : in doua cuvinte "imi place la nebunie"!
Desi legatura dintre cele doua MIsa si Autostrada (drumuri asfaltate sau nu, ulite, carari , partii sau drumuri in care a aparut asfaltul si a stricat gropile ) este una foarte strans.
Astfel nu pot spune ca am mers pe autostrada din cei aproape 1900km facuti in acest CO decat cei facuti in Ungaria si ceva de "pofta " intre Sibiu-Deva si-o bucata pe la Lugoj.
Detaliat traseul s-ar traduce astfel : Ploiesti- Predeal ( Paraul Rece) - Rasnov - Sibiu - Deva - Arad - Nadlag - Seged - Budapesta-Velence.
Dus - intors app 1900km. Am Plecat din Ploiesti cu rezervorul plin 3/4 si am alimentat in Nadlag ( plinul) la iesire din tara si ulterior am mai alimentat la intoarcere ( tot plinul) tot in Nadlag si am ajuns in Ploiesti cu rezervorul ceva mai mult de 1/4 dupa computerul de bord.
Am mers apropape tot timpul cu aerul conditionat deschis si atat in Romania pe autostrada, cat si in Ungaria viteza setata pe pilotul automat a fost de 140km /h.
Masina incarcata ochi cu bagaje ( asa este cu doi copii mici), 2 adulti si doi copii cu tot cu scaune auto pt ei.
Parcursul a fost fara incidente atat la dus cat si la intors dar tot vorbind de haz ca sa nu-mi fie necaz pe autostrada in Ungaria, la intoarcere cine credeti ca-mi face flesuri cand fiind pe banda a doua treceam pe langa un TIR ( la 140km/h ptv computer bord): un conational cu masina de OT. Eu nu prea ma enervez in trafic, dar mi se pare nu numai stupid, dar si periculos sa te apuci sa dai flesuri celui din fata cand acesta nu are unde sa se duca ( ganditi-va ca sunteti paralel cu un TIR, sau doua pe cealalta banda si vine unul din spate care flesuieste ; unde sa intri, sub rotile tirului ?. Nu are deloc rabdare sa termini depasirea si sa reintri la loc pe prima banda cum este normal. Si va asigur ca nu sunt un mic mormoloc care merg pe banda doi cu 50 la ora ca sa-i necajesc pe cei care vor sa circule cu viteza mai mare sau peste limita legala - pe barba lor bineinteles. Cat de mult pot folosesc prima banda cum este si normal).
Una peste alta Misa ca comportat exemplar. A mers ca unsa si nu i-am pus decat lichid de parbriz si motorina.
Ne-am impacat minunat. La 140km/h consumul mediu s-a invartit undeva la 6.4 % cu masina incarcata de bagaje plus 2 adulti si 2 copii cu scaune auto.
In rest chiar nu am urmarit consumul.
Cred in continuare ca inginerii japonezi ar fi putut avea o sclipire sa puna macar un senzor , un beculet , ceva care sa indice cand se face regenerarea sau ca in curand urmeaza regenerarea si sa mai mazgaleasca cu ceva sclipici butoanele de deschidere geamuri de pe usa soferului.
E adevarat, nu am prea multe de spus despre Misa pentru ca-si face treaba fara sa ridice prea mult din sprancene. Bineinteles ca le are si ea pe ale ei : ii apare din cand in cand un greiere anemic si nemancat si cred ca este de la inchizatoarul de la torpedou. Anterior a fost un greiere la ornamentul de la usa, dar la sugestia unui coleg de pe forum, cand am fost cu masina la revizie i-am rugat sa verifice si ornamentul si intra-adevar avea o clama desfacuta.
Nu ma deranjeaza prea tare si asta sa fie cea mai mare problema a masinii.
Ce sa zic : nimeni nu este perfect, dar cand exista chimie treci peste micile defecte si o accepti ( pe ea, masina ta) si cu bune si cu cele mai putin bune ( un greiere, o furnica sau alta insecta).
drumuri bune si faine in continuare si Respect in trafic
Mai de haz mai de necaz scriu la 40500km cu Misa si un concediu in Ungaria. De necaz scriu pentru ca nu avem autostrazi sau alea pe care le avem au fost facute cu multa economie la materiale de infrastrustura, dar probabil pe bani multi si sunt facute din bucati. Cand ti-e mai mare dragul sa mergi pe autostrada de la Sibiu spre Deva brusc apar lucrarile, gropile si altele asemenea.
Dar nu autostrazile sunt subiectul acestui topic, ci dna Misa cu urmatoarele dimensiuni : 1.8 , DID, 4x4 nepermanent - ce mai , DIVA in adevaratul sens al cuvantului sau cum ar spune o vedeta de la noi care nu stie sa numere : in doua cuvinte "imi place la nebunie"!
Desi legatura dintre cele doua MIsa si Autostrada (drumuri asfaltate sau nu, ulite, carari , partii sau drumuri in care a aparut asfaltul si a stricat gropile ) este una foarte strans.
Astfel nu pot spune ca am mers pe autostrada din cei aproape 1900km facuti in acest CO decat cei facuti in Ungaria si ceva de "pofta " intre Sibiu-Deva si-o bucata pe la Lugoj.
Detaliat traseul s-ar traduce astfel : Ploiesti- Predeal ( Paraul Rece) - Rasnov - Sibiu - Deva - Arad - Nadlag - Seged - Budapesta-Velence.
Dus - intors app 1900km. Am Plecat din Ploiesti cu rezervorul plin 3/4 si am alimentat in Nadlag ( plinul) la iesire din tara si ulterior am mai alimentat la intoarcere ( tot plinul) tot in Nadlag si am ajuns in Ploiesti cu rezervorul ceva mai mult de 1/4 dupa computerul de bord.
Am mers apropape tot timpul cu aerul conditionat deschis si atat in Romania pe autostrada, cat si in Ungaria viteza setata pe pilotul automat a fost de 140km /h.
Masina incarcata ochi cu bagaje ( asa este cu doi copii mici), 2 adulti si doi copii cu tot cu scaune auto pt ei.
Parcursul a fost fara incidente atat la dus cat si la intors dar tot vorbind de haz ca sa nu-mi fie necaz pe autostrada in Ungaria, la intoarcere cine credeti ca-mi face flesuri cand fiind pe banda a doua treceam pe langa un TIR ( la 140km/h ptv computer bord): un conational cu masina de OT. Eu nu prea ma enervez in trafic, dar mi se pare nu numai stupid, dar si periculos sa te apuci sa dai flesuri celui din fata cand acesta nu are unde sa se duca ( ganditi-va ca sunteti paralel cu un TIR, sau doua pe cealalta banda si vine unul din spate care flesuieste ; unde sa intri, sub rotile tirului ?. Nu are deloc rabdare sa termini depasirea si sa reintri la loc pe prima banda cum este normal. Si va asigur ca nu sunt un mic mormoloc care merg pe banda doi cu 50 la ora ca sa-i necajesc pe cei care vor sa circule cu viteza mai mare sau peste limita legala - pe barba lor bineinteles. Cat de mult pot folosesc prima banda cum este si normal).
Una peste alta Misa ca comportat exemplar. A mers ca unsa si nu i-am pus decat lichid de parbriz si motorina.
Ne-am impacat minunat. La 140km/h consumul mediu s-a invartit undeva la 6.4 % cu masina incarcata de bagaje plus 2 adulti si 2 copii cu scaune auto.
In rest chiar nu am urmarit consumul.
Cred in continuare ca inginerii japonezi ar fi putut avea o sclipire sa puna macar un senzor , un beculet , ceva care sa indice cand se face regenerarea sau ca in curand urmeaza regenerarea si sa mai mazgaleasca cu ceva sclipici butoanele de deschidere geamuri de pe usa soferului.
E adevarat, nu am prea multe de spus despre Misa pentru ca-si face treaba fara sa ridice prea mult din sprancene. Bineinteles ca le are si ea pe ale ei : ii apare din cand in cand un greiere anemic si nemancat si cred ca este de la inchizatoarul de la torpedou. Anterior a fost un greiere la ornamentul de la usa, dar la sugestia unui coleg de pe forum, cand am fost cu masina la revizie i-am rugat sa verifice si ornamentul si intra-adevar avea o clama desfacuta.
Nu ma deranjeaza prea tare si asta sa fie cea mai mare problema a masinii.
Ce sa zic : nimeni nu este perfect, dar cand exista chimie treci peste micile defecte si o accepti ( pe ea, masina ta) si cu bune si cu cele mai putin bune ( un greiere, o furnica sau alta insecta).
drumuri bune si faine in continuare si Respect in trafic
Bine v-am regasit
Cum ma pregatesc de revizie va cer sfatul pentru a nu mai "cotiza" nejustificat la service.
Ce marca de ulei sa achizitionez: in carte nu specifica decat parametrii acestui ulei
Ce alte consumabile as mai putea sa achizitionez fara sa pierd garantia?
Specific: revizie 3 ani aprox 42.000km
Multumesc
Cum ma pregatesc de revizie va cer sfatul pentru a nu mai "cotiza" nejustificat la service.
Ce marca de ulei sa achizitionez: in carte nu specifica decat parametrii acestui ulei
Ce alte consumabile as mai putea sa achizitionez fara sa pierd garantia?
Specific: revizie 3 ani aprox 42.000km
Multumesc
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Daca pana acum ai pus mobil pune tot asta, 5w30 pt dieseluri cu filtru de particule (foarte important).
Poti cumpara toate consumabilele ce sunt necesare pt revizie, uita-te in manulalul de service si vezi ce e marcat cu inlocuire pt revizia asta. Tine cont si de ce a zis colegul @ursul bipolar in legatura cu filtrul de ulei.
Poti cumpara toate consumabilele ce sunt necesare pt revizie, uita-te in manulalul de service si vezi ce e marcat cu inlocuire pt revizia asta. Tine cont si de ce a zis colegul @ursul bipolar in legatura cu filtrul de ulei.
Salut, nu stiu daca ai facut sau nu revizia, dar eu am facut-o pe 16 iulie, la nenumita reprezentanta din Ploiesti, la 28000km. Au schimbat uleiul si toate filtrele plus diverse alte verificari. Ulei Havoline Ultra V 5W30, tot de asta mi-au pus si inainte la celelalte revizii (prima a fost moka, eu le fac la an, ca nu am km, a doua a fost cam 950, ca atunci au completat lichid frana). A durat doua ore, facturat 2,5 ore, cu doi mecanici, e adevarat, nu asta cred ca e problema. Inainte de asta am intrebat la un service unde imi schimb eu rotile si sunt ok, uleiul si toate filtrele (Mobil si Mann) erau 600, manopera inclusa. Eu am inca asx-ul in garantie (luat in 2012) si am zis sa fac revizia la reprezentanta. Am platit 1200 si ceva.
La reprezentanta zic ca totusi e ok, nu dpdv preturi, desigur, am avut alte aventuri cu ei.
Despre filtre, vezi ce s-a mai zis, eu nu ma pricep asa de bine.
La reprezentanta zic ca totusi e ok, nu dpdv preturi, desigur, am avut alte aventuri cu ei.
Despre filtre, vezi ce s-a mai zis, eu nu ma pricep asa de bine.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori