Probleme Mitsubishi Outlander
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
Salut Razvan.
Personal nu am auzit de probleme la cutiile de viteze la Mitsubishi. Daca nu cumva au schimbat cutia pentru modelul 2.2, cred ca este totusi un defect rar intalnit si tine de ghinionul tau.
Ar trebui sa ceri masina de schimb. E de bun simt sa iti dea una.
In legatura cu turbina care fluiera: am doua masini Outlanderul cu 2.0 TDi (motor vw) si AR159 1.9 JTDM 150cp. Amadoua fluiera usor si ambele turbine sunt 100% ok. Nu sunt expert in motorul de 2.2 DiD, dar iti spun ca nu e cazul intri in panica pana nu iti confirma un mecanic mitsu acest lucru.
In alta ordine de idei, desi e un pic devreme sa declar inchisa problema mea, se pare ca de vina pentru limp mode era wastegate-ul. Baietii din expozitiei mi-au demontat turbina si am fost cu ea la un doctor in turbine unde am curatat-o. Spre surpirnderea mea, in ciuda binecunoscutului fum specific TDI, turbina era, citez, "practic noua" la 125.000km. Buba s-a dovedit a fi wastegate-ul care actioneaza turbina. Acesta a cam ruginit in interior (mi se pare stupid) si actionarea lui nu mai era chiar smooth. S-a curatat si gresat (ca nu poate fi deschis) si acum e totul ok, desi ma astept ca la un moment dat in viitor sa se repete tarasenia. Oricum, greu de identificat probleme de overboost (cazul meu) si dupa ce m-am documentat, in special cele de underboost la acest motor VAG.
Va voi mai tine la curent daca se mai schimba ceva. Daca are cineva probleme asemanatoare, dati-mi un PM pentru o recomandare de mester in turbine.
Personal nu am auzit de probleme la cutiile de viteze la Mitsubishi. Daca nu cumva au schimbat cutia pentru modelul 2.2, cred ca este totusi un defect rar intalnit si tine de ghinionul tau.
Ar trebui sa ceri masina de schimb. E de bun simt sa iti dea una.
In legatura cu turbina care fluiera: am doua masini Outlanderul cu 2.0 TDi (motor vw) si AR159 1.9 JTDM 150cp. Amadoua fluiera usor si ambele turbine sunt 100% ok. Nu sunt expert in motorul de 2.2 DiD, dar iti spun ca nu e cazul intri in panica pana nu iti confirma un mecanic mitsu acest lucru.
In alta ordine de idei, desi e un pic devreme sa declar inchisa problema mea, se pare ca de vina pentru limp mode era wastegate-ul. Baietii din expozitiei mi-au demontat turbina si am fost cu ea la un doctor in turbine unde am curatat-o. Spre surpirnderea mea, in ciuda binecunoscutului fum specific TDI, turbina era, citez, "practic noua" la 125.000km. Buba s-a dovedit a fi wastegate-ul care actioneaza turbina. Acesta a cam ruginit in interior (mi se pare stupid) si actionarea lui nu mai era chiar smooth. S-a curatat si gresat (ca nu poate fi deschis) si acum e totul ok, desi ma astept ca la un moment dat in viitor sa se repete tarasenia. Oricum, greu de identificat probleme de overboost (cazul meu) si dupa ce m-am documentat, in special cele de underboost la acest motor VAG.
Va voi mai tine la curent daca se mai schimba ceva. Daca are cineva probleme asemanatoare, dati-mi un PM pentru o recomandare de mester in turbine.
QUOTE (George1982 @ Apr 15 2015, 10:40 PM) Salut Razvan.
Personal nu am auzit de probleme la cutiile de viteze la Mitsubishi. Daca nu cumva au schimbat cutia pentru modelul 2.2, cred ca este totusi un defect rar intalnit si tine de ghinionul tau.
Ar trebui sa ceri masina de schimb. E de bun simt sa iti dea una.
In legatura cu turbina care fluiera: am doua masini Outlanderul cu 2.0 TDi (motor vw) si AR159 1.9 JTDM 150cp. Amadoua fluiera usor si ambele turbine sunt 100% ok. Nu sunt expert in motorul de 2.2 DiD, dar iti spun ca nu e cazul intri in panica pana nu iti confirma un mecanic mitsu acest lucru.
In alta ordine de idei, desi e un pic devreme sa declar inchisa problema mea, se pare ca de vina pentru limp mode era wastegate-ul. Baietii din expozitiei mi-au demontat turbina si am fost cu ea la un doctor in turbine unde am curatat-o. Spre surpirnderea mea, in ciuda binecunoscutului fum specific TDI, turbina era, citez, "practic noua" la 125.000km. Buba s-a dovedit a fi wastegate-ul care actioneaza turbina. Acesta a cam ruginit in interior (mi se pare stupid) si actionarea lui nu mai era chiar smooth. S-a curatat si gresat (ca nu poate fi deschis) si acum e totul ok, desi ma astept ca la un moment dat in viitor sa se repete tarasenia. Oricum, greu de identificat probleme de overboost (cazul meu) si dupa ce m-am documentat, in special cele de underboost la acest motor VAG.
Va voi mai tine la curent daca se mai schimba ceva. Daca are cineva probleme asemanatoare, dati-mi un PM pentru o recomandare de mester in turbine.
Salut George si mersi de incurajari si info. Cica din 2014 modelul Outlander este complet "nou" si au motoare proprii, adica au renuntat la cele de vw.Habar n-am daca este real sau doar o vrajeala pana pui banii pe masa. Sper ca turbina sa tina macar pana in 100000 km. Masina la schimb n-au avut, decat ceva de genul mitsu colt si le-am multumit pentru "oferta". In rest, inca astept pana marti sa vad daca se rezolva si apoi, o sa o iau zi de zi la mers sa "spuna" ce bube mai are, cat e in garantie.
Chestia cu "norocul" il puteam accepta la Dacii sau Oltcit, deci incep sa-mi pun intrebari pe unde le fabrica si daca sunt modele pentru Europa de Est? Spun asta, pentru ca am vrut initial sa iau masina de la nemti de noua, pentru ca avea accesorizare mai buna( vorbind de aceeasi gama si model), dar m-am gandit ca o sa am probleme cu ea la garantie in Romania. Deja am vazut ca sunt excluse de la garantie sistemul de ambreiaj, placutele de frana, amortizoarele si cam tot ce tine de trenul de rulare( la nemti garantie insemna full)
Deci, "tot inainte!" vorba pionierilor, sa vad ce figuri o mai face.
Salutari!
Razvan
Personal nu am auzit de probleme la cutiile de viteze la Mitsubishi. Daca nu cumva au schimbat cutia pentru modelul 2.2, cred ca este totusi un defect rar intalnit si tine de ghinionul tau.
Ar trebui sa ceri masina de schimb. E de bun simt sa iti dea una.
In legatura cu turbina care fluiera: am doua masini Outlanderul cu 2.0 TDi (motor vw) si AR159 1.9 JTDM 150cp. Amadoua fluiera usor si ambele turbine sunt 100% ok. Nu sunt expert in motorul de 2.2 DiD, dar iti spun ca nu e cazul intri in panica pana nu iti confirma un mecanic mitsu acest lucru.
In alta ordine de idei, desi e un pic devreme sa declar inchisa problema mea, se pare ca de vina pentru limp mode era wastegate-ul. Baietii din expozitiei mi-au demontat turbina si am fost cu ea la un doctor in turbine unde am curatat-o. Spre surpirnderea mea, in ciuda binecunoscutului fum specific TDI, turbina era, citez, "practic noua" la 125.000km. Buba s-a dovedit a fi wastegate-ul care actioneaza turbina. Acesta a cam ruginit in interior (mi se pare stupid) si actionarea lui nu mai era chiar smooth. S-a curatat si gresat (ca nu poate fi deschis) si acum e totul ok, desi ma astept ca la un moment dat in viitor sa se repete tarasenia. Oricum, greu de identificat probleme de overboost (cazul meu) si dupa ce m-am documentat, in special cele de underboost la acest motor VAG.
Va voi mai tine la curent daca se mai schimba ceva. Daca are cineva probleme asemanatoare, dati-mi un PM pentru o recomandare de mester in turbine.
Salut George si mersi de incurajari si info. Cica din 2014 modelul Outlander este complet "nou" si au motoare proprii, adica au renuntat la cele de vw.Habar n-am daca este real sau doar o vrajeala pana pui banii pe masa. Sper ca turbina sa tina macar pana in 100000 km. Masina la schimb n-au avut, decat ceva de genul mitsu colt si le-am multumit pentru "oferta". In rest, inca astept pana marti sa vad daca se rezolva si apoi, o sa o iau zi de zi la mers sa "spuna" ce bube mai are, cat e in garantie.
Chestia cu "norocul" il puteam accepta la Dacii sau Oltcit, deci incep sa-mi pun intrebari pe unde le fabrica si daca sunt modele pentru Europa de Est? Spun asta, pentru ca am vrut initial sa iau masina de la nemti de noua, pentru ca avea accesorizare mai buna( vorbind de aceeasi gama si model), dar m-am gandit ca o sa am probleme cu ea la garantie in Romania. Deja am vazut ca sunt excluse de la garantie sistemul de ambreiaj, placutele de frana, amortizoarele si cam tot ce tine de trenul de rulare( la nemti garantie insemna full)
Deci, "tot inainte!" vorba pionierilor, sa vad ce figuri o mai face.
Salutari!
Razvan
Am o problema la Outlanderul meu 2.0 tdi 2007de ceva vrema. Poate ma poate ajuta cineva. La turatii intra uneori in mod LOS. Pe diagnoza da codul P0234-Turbocharger/Supercharger 'A' Overboost Condition. Am fost de nenumarate ori la service, am schimbat si turbina, dar nu s-a rezolvat nimic. Cineva imi spune ca sa caut nu stiu ce senzor de presiune de la turbina si sa-l schimb dar nu stiu care e. Este cumva asta? http://www.klauscar.ro/renault/ESPACE_M ... ie_2257471
QUOTE (detergent @ Jul 29 2014, 10:15 PM) Buna seara din nou.
O noua problema: mi s-a aprins din nou martorul motor. De data aceasta alt cod: P0487. A aparut la pornirea masinii, motorul fiind cald ( o oprire de 10 min.). Stie cineva ce ar putea fi si cum se poate remedia?
Buna ziua tuturor.
Revin cu cele doua probleme ale mele: P0101 si P0487.
P0101 apare in continuare atunci cand intru brusc in frana de motor, fara a influienta vizibil modul de functionare al motorului. Apare relativ rar.
P0487 apare mai nou in fiecare zi. A aparut cand am repornit dupa alimetare dupa un drum lung de mai bine de 1000 km pe autostrada. Acum apare zilnic. Sterg eroarea, dar reapare. Intotdeauna la pornire. Dar nu la fiecare pornire.
Ce ar putea fi?
Se apropie ITP-ul si am emotii.
Poate ma ajuta cineva cu un sfat?
Multumesc anticipat.
Am uitat sa precizez: Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D din 2007, motorul VW cu Ralitronic (167 CP).
O noua problema: mi s-a aprins din nou martorul motor. De data aceasta alt cod: P0487. A aparut la pornirea masinii, motorul fiind cald ( o oprire de 10 min.). Stie cineva ce ar putea fi si cum se poate remedia?
Buna ziua tuturor.
Revin cu cele doua probleme ale mele: P0101 si P0487.
P0101 apare in continuare atunci cand intru brusc in frana de motor, fara a influienta vizibil modul de functionare al motorului. Apare relativ rar.
P0487 apare mai nou in fiecare zi. A aparut cand am repornit dupa alimetare dupa un drum lung de mai bine de 1000 km pe autostrada. Acum apare zilnic. Sterg eroarea, dar reapare. Intotdeauna la pornire. Dar nu la fiecare pornire.
Ce ar putea fi?
Se apropie ITP-ul si am emotii.
Poate ma ajuta cineva cu un sfat?
Multumesc anticipat.
Am uitat sa precizez: Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D din 2007, motorul VW cu Ralitronic (167 CP).
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
@anditof, din pacate problema ta nu are o rezolvare la fix. Pot fi mai multe cauze, de obicei, turbina e ultimul lucru care se schimba: verifica traseul de vacuum, vezi senzorul MAF, nu-sh ce solenoid, debitmetrul, waste-gate-ul de la turbina. Trebuie luata fiecare in parte.
@detergent: presupun ca vorbesti de motorul 2.0 DiD VW. Par sa fie coduri de senzor MAF respectiv EGR, dar nu as putea sa iti spun exact o cauza. Ca idee, la al meu, mi-a picat EGR-ul cu totul (partea electronica, nu cea mecanica) dintr-o data si nu a dat nicio eroare. Poate scapi cu o curatare de EGR...
@detergent: presupun ca vorbesti de motorul 2.0 DiD VW. Par sa fie coduri de senzor MAF respectiv EGR, dar nu as putea sa iti spun exact o cauza. Ca idee, la al meu, mi-a picat EGR-ul cu totul (partea electronica, nu cea mecanica) dintr-o data si nu a dat nicio eroare. Poate scapi cu o curatare de EGR...
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
Waste-gate-ul e acel actuator care actioneaza turbina. E ca o pompita cu o tija in capat.
Am dat pe EGR cam 700ron dupa ce am cautat pe internet (producator Pieburg). Pe original era 2200ron la reducere... am zis pas. Puteam sa il anulez din soft, dar am zis ca si asa e fumacios motorul, hai sa las treaba treaba.
Am dat pe EGR cam 700ron dupa ce am cautat pe internet (producator Pieburg). Pe original era 2200ron la reducere... am zis pas. Puteam sa il anulez din soft, dar am zis ca si asa e fumacios motorul, hai sa las treaba treaba.
Azi am luat la verificari masina dupa ce am sters codul dtc p0234. Am dibuit senzorul de presiune de la turbina(se afla pe furtunul de la intercooler sub spoiler, in partea stanga). I-am scos mufa sa vad ce se intimpla. La relanti nu se intimpla nimic, dar in sarcina nu tragea deloc. Cu senzorul cuplat pare ca turbina baga prea mare presiune ca fasaie prin toate incheieturile. Am decuplat apoi mufa de priza de la o cutie la care vin multe furtune inclusiv unul din wastegateul turbinei si am constatat ca merge mult mai bine motorul, nu mai fasaie turbina asa tare, dar nu prea trage. Ce credeti o fi senzorul de presiune de la turbina, sau aquatorul ei sau altceva?
- firekeeper
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 09, 2015 4:08 pm
Salut,
Sper ca postez unde trebuie,
Pe scurt am un outlander 2.2DID 170cp 09/2011 cutie automata - probleme cu el majore nu am avut bateria si bujiile incansescente insa mi se pare ca consuma mult indiferent ca e 2x4 sau 4x4 auto nu am reusit sa scot consum mai mic de 9.2 la drum intins la 110- 120 Km/h iar in oras cam 12-13%
Acuma nu ma astept sa consume 5% dar totusi mi se pare cam mult...
Mentionez ca am curatat admisia care nu era f mazgoasa, nu se aprinde nimic la bord care sa dea de banuit ceva...
Citisem undeva ca s-ar putea face o remapare/resoftare sa o aduca la 150cp de la 170 scazand astfel si consumul...
E cineva care a facut asa ceva? Ce fel se simte masina dupa e lenesa e greoaie cat a scazut practic consumul...
2. Trebuie schimbat uleiul la cv automata? Daca da cand la cati km (am acum 152000 km si schimba impecabil atat pe normal cat si sport)
Multumesc
Sper ca postez unde trebuie,
Pe scurt am un outlander 2.2DID 170cp 09/2011 cutie automata - probleme cu el majore nu am avut bateria si bujiile incansescente insa mi se pare ca consuma mult indiferent ca e 2x4 sau 4x4 auto nu am reusit sa scot consum mai mic de 9.2 la drum intins la 110- 120 Km/h iar in oras cam 12-13%
Acuma nu ma astept sa consume 5% dar totusi mi se pare cam mult...
Mentionez ca am curatat admisia care nu era f mazgoasa, nu se aprinde nimic la bord care sa dea de banuit ceva...
Citisem undeva ca s-ar putea face o remapare/resoftare sa o aduca la 150cp de la 170 scazand astfel si consumul...
E cineva care a facut asa ceva? Ce fel se simte masina dupa e lenesa e greoaie cat a scazut practic consumul...
2. Trebuie schimbat uleiul la cv automata? Daca da cand la cati km (am acum 152000 km si schimba impecabil atat pe normal cat si sport)
Multumesc
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator