2011 Mitsubishi Lancer Sport Sedan 1,8 Did Black Intense 150cp
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Ieri am schimbat cauciucurile de vara. Am optat pentru Michelin Super Sport 3 (215 45 R18) Diferenta mare fata de Dunlop-urile pe care le aveam inainte, la toate capitolele.
Din pacate am ramas momentan doar cu 4 prezoane pe fata, deoarece cand s-a dat roata din fata jos un prezon s-a rupt nemaiputand fi folosit...ati patit asa ceva?
Din pacate am ramas momentan doar cu 4 prezoane pe fata, deoarece cand s-a dat roata din fata jos un prezon s-a rupt nemaiputand fi folosit...ati patit asa ceva?
QUOTE (PaulAdrian @ Oct 19 2014, 07:12 PM) Ieri am schimbat cauciucurile de vara. Am optat pentru Michelin Super Sport 3 (215 45 R18) Diferenta mare fata de Dunlop-urile pe care le aveam inainte, la toate capitolele.
Din pacate am ramas momentan doar cu 4 prezoane pe fata, deoarece cand s-a dat roata din fata jos un prezon s-a rupt nemaiputand fi folosit...ati patit asa ceva?
Sunt de vara sau de iarna?
Din pacate am ramas momentan doar cu 4 prezoane pe fata, deoarece cand s-a dat roata din fata jos un prezon s-a rupt nemaiputand fi folosit...ati patit asa ceva?
Sunt de vara sau de iarna?
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
UPDATES:
- reglaj directie + schimbare prezon rupt la roata fata stanga - 150 lei
- cauciucuri de vara Michelin Sport Pilot 3 215/45/R18 - pretul e irelevant deoarece le-am luat printr-o firma de transport ce si-a comandat 120 cauciucuri (450lei bucata)
- revizie anuala 65.000km - Schimb ulei motor (Mitsubishi queen diesel), filtru ulei, filtru motorina - la reprezentanta (singurii din cluj cu tester) - 540 lei (filtrul de aer si de polen le schimb eu)
- schimbare baterie dupa cea originala a fost descarcata complet (in ciuda repetatelor incarcari nu si-a mai revenit) - Bosch S4 028 - 500 lei - RECOMAND!
(dupa schimbarea de bateria a ramas aprinsa in bord o alarma de motor, care a fost stearsa la reprezentanta din tester...pe gratis...da, pe gratis
Drumuri bune sa aveti!
- reglaj directie + schimbare prezon rupt la roata fata stanga - 150 lei
- cauciucuri de vara Michelin Sport Pilot 3 215/45/R18 - pretul e irelevant deoarece le-am luat printr-o firma de transport ce si-a comandat 120 cauciucuri (450lei bucata)
- revizie anuala 65.000km - Schimb ulei motor (Mitsubishi queen diesel), filtru ulei, filtru motorina - la reprezentanta (singurii din cluj cu tester) - 540 lei (filtrul de aer si de polen le schimb eu)
- schimbare baterie dupa cea originala a fost descarcata complet (in ciuda repetatelor incarcari nu si-a mai revenit) - Bosch S4 028 - 500 lei - RECOMAND!
(dupa schimbarea de bateria a ramas aprinsa in bord o alarma de motor, care a fost stearsa la reprezentanta din tester...pe gratis...da, pe gratis
Drumuri bune sa aveti!
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Salut,
Nu am mai scris de ceva vreme. In prezent mitsu are 89.000km cu 0 probleme. Acelasi sentiment placut la volan
Recent insa, cheia incepe sa faca figuri, in sensul ca nu mai deschide/inchide masina. Pare la prima vedere o problema cu bateria.
Intrebarea mea este daca bateria cheii se poate schimba in regim propriu si daca e necesara o reconfigurare/resincronizare a acesteia.
Drumuri bune!
Nu am mai scris de ceva vreme. In prezent mitsu are 89.000km cu 0 probleme. Acelasi sentiment placut la volan
Recent insa, cheia incepe sa faca figuri, in sensul ca nu mai deschide/inchide masina. Pare la prima vedere o problema cu bateria.
Intrebarea mea este daca bateria cheii se poate schimba in regim propriu si daca e necesara o reconfigurare/resincronizare a acesteia.
Drumuri bune!
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Am gresit eu, spinner are dreptate, este cr 1616 si nu cr 2016 cum am scris mai sus.
Uite aici un filmulet: https://www.youtube.com/watch?v=uTpO18xJbXY
Uite aici un filmulet: https://www.youtube.com/watch?v=uTpO18xJbXY
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Va multumesc domnilor!
Am vrut sa folosesc ieri cheia noua de rezerva, dar aceea nu mai avea baterie deloc.
Confirm si eu ca bateria e CR 1616. (Panasonic)
Cheia intr-adevar nu are nevoie de sincronizare.
Datorita constructiei cheii, mi se pare destul de facil schimbarea ei cu o cheie de tip briceag.
Ati incercat careva aceasta operatiune?
Am vrut sa folosesc ieri cheia noua de rezerva, dar aceea nu mai avea baterie deloc.
Confirm si eu ca bateria e CR 1616. (Panasonic)
Cheia intr-adevar nu are nevoie de sincronizare.
Datorita constructiei cheii, mi se pare destul de facil schimbarea ei cu o cheie de tip briceag.
Ati incercat careva aceasta operatiune?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori