Ce lucrări erau de efectuat regăsim mai jos:
1. Revizia la 31.234 Km, mai exact schimb de ulei și înlocuit filtre de aer, polen, ulei.
2. Înlocuit roți de vară cu roți de iarnă
3. Verificare soft și update, inspecție mecanică, electrică și la caroserie.
La inspecția de caroserie s-a constatat că probabil o piatră mi-a lovit partea de protecție a acumulatorului de tracțiune provocând o zgârietură superficială a stratului de protecție (acesta fiind alcătuit dintr-un material cauciucat). Imediat s-a trecut la decontaminarea zonei cu un spray special conținând o soluție pe bază de alcool și apoi, cu ajutorul aerului comprimat, s-a uscat zona ce urma a fi reparată:


După câteva minute, mecanicul a refăcut zona afectată aplicând o pastă neagră pe bază de polimeri:

Fine tuning


Partea de reînvățare a senzorilor TPMS de pe roțile de iarnă a durat câteva minute și revizia, per total s-a efectuat în mai puțin de o oră, mai exact timpul necesar a savura două cafeluțe, a socializa cu mecanicii și totodată a admira noul L200 care este de excepție.


Tot din discuțiile purtate cu specialiștii din service am înțeles că la atingerea cifrei de 40.000 km trebuie să revin în service pentru înlocuirea uleiului de la cutia de viteze precum și cel de la un angrenaj de pe puntea spate.
Acest lucru preconizez că va avea loc în primăvară odată cu înlocuirea roților de iarnă cu cele de vară.
Am și o statistică a consumului de curent electric precum și a benzinei consumate în cei 15.000 km parcursi de la precedenta revizie și până acum însă am să o afișez când mă voi mai elibera din noianul de proiecte.