Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Pe voi posesori de 1,8 M/T nu va enerveaza cand schimbati din a 2 a in a 3 a?
Eu mor ca agata de parca as da in fier ....... tb sa o bibilesc spre dreapta pana sa nimeresc a 3 a ?
Ce dracu ca nici la logan nici la skoda nu am vazut asemenea „gaura„ si loc de joaca intre viteze ...........
p.s. nimeresc de obicei „gaurile„ da a dracu asta a 3 a daca dau de ea usor .....
Eu mor ca agata de parca as da in fier ....... tb sa o bibilesc spre dreapta pana sa nimeresc a 3 a ?
Ce dracu ca nici la logan nici la skoda nu am vazut asemenea „gaura„ si loc de joaca intre viteze ...........
p.s. nimeresc de obicei „gaurile„ da a dracu asta a 3 a daca dau de ea usor .....
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
Intr-adevar, e un pic mai in dreapta decat ar trebui, dar eu zic ca ar trebui sa te obisnuiesti de-acuma... eu mi-am format reflexul cand schimb din 2 in 3 sa nu imping drept inainte, ci un pic spre dreapta si nu le-am mai incurcat demult... am bagat a intaia de vreo 2 ori la inceput, dar m-am linistit.
Lasand gluma la o parte, depinde ce vrei de la franale respective - confort, performante de oprire, stabilitatea performantelor de franare in cazul franarilor lungi.
In principiu materialul de frictiune al placutei de frictiune e ceea ce se cheama un compozit - un material mai dur, cu coeficient de frecare mai mare intr-o matrice de material mai elastic cu temperatura de topire mai mica.
In functie de materialele de mai sus - compozitia amestecului difera - se ajunge pana la materiale de firctiune cu compusi ceramici in matrice metalica - cele de la avioane/formula 1 - alea care se se fac incandescente dar isi pastreaza performantele de franare chiar si in acele situatii. Evident ca un sistem de franare de genul ala nu prea e confortabil cu pasagerii - e obligatorie purtarea centurii de siguranta, daca nu vrei sa iesi fortat prin parbriz.
Pe dealata parte exista placutele cu materiale moi, care se uzeaza repede si ofera confort la franare, dar performante de franare mai slabe comparativ cu cele sport.
In principiu materialul de frictiune al placutei de frictiune e ceea ce se cheama un compozit - un material mai dur, cu coeficient de frecare mai mare intr-o matrice de material mai elastic cu temperatura de topire mai mica.
In functie de materialele de mai sus - compozitia amestecului difera - se ajunge pana la materiale de firctiune cu compusi ceramici in matrice metalica - cele de la avioane/formula 1 - alea care se se fac incandescente dar isi pastreaza performantele de franare chiar si in acele situatii. Evident ca un sistem de franare de genul ala nu prea e confortabil cu pasagerii - e obligatorie purtarea centurii de siguranta, daca nu vrei sa iesi fortat prin parbriz.
Pe dealata parte exista placutele cu materiale moi, care se uzeaza repede si ofera confort la franare, dar performante de franare mai slabe comparativ cu cele sport.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori