Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
QUOTE (thor)Asta e masina la care te refereai Cristi cand spuneai ....negru mat? )
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=93376
Hehehe, sigur ca da!
Oricum un evo 9 asa cum l-am descris mai sus ar fi mai mult decat suficient...
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=93376
Hehehe, sigur ca da!
Oricum un evo 9 asa cum l-am descris mai sus ar fi mai mult decat suficient...
Cristi, mi-a placut "cioara vopsita in EVO", dar cred ca ai atins mai multi forumisti mandri de deghizarile facute zburatoarei proprietate personala!
In privinta gamei reduse de motorizari, mi se pare ca pierdeti din vedere ca Rallyartul si EVO sunt exact ceea ce reclamati ca lipseste. Ce aud, ca sunt mult mai scumpe? Poate credeti (impreuna cu Street Chisinau) ca pe 15000 euro se cuvine sa primiti ceva gen Mercedes clasa S?! Cei peste 200 CP se platesc si e foarte bine asa. Daca oricine ar avea acces la astfel de masini ar fi prapad pe sosele, cred ca sunteti de acord...
Multi criticati si motorizarea de 1.8 (unde-i progresul?) pentru ca va uitati numai la putere/cilindree. Nu tineti cont de incadrarea in norma Euro 4 la un consum onorabil. Poate nu stiati ce limitare drastica a performantlor cere incadrarea in aceasta norma de poluare.
Suntem la faza in care se sare calul de cealalta parte. Intai nu se mai contenea cu laudele exagerate, acum ne-am pus ochelarii negri.
Mitsubishi e o companie care cauta sa iasa dintr-o situatie grea si avea nevoie de un model accesibil, ieftin de fabricat, cu priza la public si care sa nu o faca chiar de ras. Cred ca a reusit.
Chiar daca admitem ca modelele Mitsu mai vechi sunt mai valoroase, totusi cumparam modelul nou. Mitsubishi stie (ca si noi) ca haina face pe om si caroseria face masina! Cel putin la nivelul superficial, care este in ton perfect cu societatea noastra.
In privinta gamei reduse de motorizari, mi se pare ca pierdeti din vedere ca Rallyartul si EVO sunt exact ceea ce reclamati ca lipseste. Ce aud, ca sunt mult mai scumpe? Poate credeti (impreuna cu Street Chisinau) ca pe 15000 euro se cuvine sa primiti ceva gen Mercedes clasa S?! Cei peste 200 CP se platesc si e foarte bine asa. Daca oricine ar avea acces la astfel de masini ar fi prapad pe sosele, cred ca sunteti de acord...
Multi criticati si motorizarea de 1.8 (unde-i progresul?) pentru ca va uitati numai la putere/cilindree. Nu tineti cont de incadrarea in norma Euro 4 la un consum onorabil. Poate nu stiati ce limitare drastica a performantlor cere incadrarea in aceasta norma de poluare.
Suntem la faza in care se sare calul de cealalta parte. Intai nu se mai contenea cu laudele exagerate, acum ne-am pus ochelarii negri.
Mitsubishi e o companie care cauta sa iasa dintr-o situatie grea si avea nevoie de un model accesibil, ieftin de fabricat, cu priza la public si care sa nu o faca chiar de ras. Cred ca a reusit.
Chiar daca admitem ca modelele Mitsu mai vechi sunt mai valoroase, totusi cumparam modelul nou. Mitsubishi stie (ca si noi) ca haina face pe om si caroseria face masina! Cel putin la nivelul superficial, care este in ton perfect cu societatea noastra.
QUOTE (Lancerlot)Cristi, mi-a placut "cioara vopsita in EVO", dar cred ca ai atins mai multi forumisti mandri de deghizarile facute zburatoarei proprietate personala!
Lancerlot, indiferent de exprimare, cam asa stau lucrurile...
Si eu daca as gasi un body kit interesant penru colt, probabil ca mi l-as pune pe masina, dar nu pentru a-l face sa semene cu altceva, ci pentru bucuria ochiului meu.
Eu am zis mai multe mai sus...ideea era alta, dar trebuie interpretat tot mesajul, nu pe bucati ca iese altceva... :-)
In rest:
Pana la ralliart si evo lipsesc motorizari si nu vreau sa incep cu alte exemple... preturi si performante, pentru ca au facut-o altii inaintea mea si sunt convins ca s-a inteles ideea, chiar daca, fie recunoastem, fie o dam in extreme cu "Mercedes clasa S", "15.000 de euro", "prapad pe sosele", samd. )
De la 143 CP, pana la 200 si cat vreti voi de cp mai mergeau niste motorizari, chiar si turbo si asa ar fi fost normal la un asemenea model...
Am dat un exemplu, tot de la mitsubishi, ca sa nu mai ating orgoliile anumitor fanilor, CZT 2004, 150CP turbo.
Dar poate vor apare!
Sau mai bine sa nu mai apara, e vorba si de siguranta noastra.
Sunt modele cu o traditie mai "batraneasca" si care au aceste motorizari in lista..170, 180, 200, ....de CP cu preturi corespunzatoare...nu zice nimeni ca trebuie sa fie gratis...
Daca ai citit ce am scris mai sus, am spus un interval de puteri si de preturi...si nu pentru ca asa vreau eu, ci pentru ca asa e normal, asa vad si la concurenta, asa ar fi fost normal la un model sport, asa cere piata.
Motorizarea de 1.8...e bine ca e si asta.
Norme mai au si altii, consumuri onorabil si limitari ... sunt valabile pentru toti producatorii...stiam si noi asta, ideea era alta.
1.8 e ok...mai trebuia adus si cel de 2 litri 150cp si un turbo asa de 180 - 200CP si apoi ralliart si evo.
EVO e din alta categorie de masini sport si nu ma refer numai la pret.
Pentru Evo trebuie, sa ai o experienta destul de mare, chiar o scoala de pilotaj daca vrei sa te bucuri de ea cu adevarat.
Evo nu il iei ca sa mergi cu el la servici, daca nu ai suficient timp liber atunci chiar ca e inutil si ar mai fi aspecte de luat in calcul la achizitionarea unei astfel de masini "de extrema"
Nu toti suntem piloti si din acest motiv producatorii au scos si modele sport, suficient de sport cat sa satisfaca pretentiile amatorilor, la preturi bune.
In fine...cred ca s-a inteles demult ideea dar...
Ralliartul il asteptam si vom vedea despre ce e vorba.
Laudele, criticile sunt ceva normal cand se discuta despre masini indiferent de ordinea in care apar.
Sigur ,daca ar fi numai laude ar fi perfect!
QUOTE (Lancerlot)Mitsubishi e o companie care cauta sa iasa dintr-o situatie grea si avea nevoie de un model accesibil, ieftin de fabricat, cu priza la public si care sa nu o faca chiar de ras. Cred ca a reusit.
Chiar daca admitem ca modelele Mitsu mai vechi sunt mai valoroase, totusi cumparam modelul nou. Mitsubishi stie (ca si noi) ca haina face pe om si caroseria face masina! Cel putin la nivelul superficial, care este in ton perfect cu societatea noastra.
Aici sunt de acord 100%.
PS. Oricum am vazut ca posesor sau nu, cine a vrut sa fie obiectiv, a fost!
Lancerlot, indiferent de exprimare, cam asa stau lucrurile...
Si eu daca as gasi un body kit interesant penru colt, probabil ca mi l-as pune pe masina, dar nu pentru a-l face sa semene cu altceva, ci pentru bucuria ochiului meu.
Eu am zis mai multe mai sus...ideea era alta, dar trebuie interpretat tot mesajul, nu pe bucati ca iese altceva... :-)
In rest:
Pana la ralliart si evo lipsesc motorizari si nu vreau sa incep cu alte exemple... preturi si performante, pentru ca au facut-o altii inaintea mea si sunt convins ca s-a inteles ideea, chiar daca, fie recunoastem, fie o dam in extreme cu "Mercedes clasa S", "15.000 de euro", "prapad pe sosele", samd. )
De la 143 CP, pana la 200 si cat vreti voi de cp mai mergeau niste motorizari, chiar si turbo si asa ar fi fost normal la un asemenea model...
Am dat un exemplu, tot de la mitsubishi, ca sa nu mai ating orgoliile anumitor fanilor, CZT 2004, 150CP turbo.
Dar poate vor apare!
Sau mai bine sa nu mai apara, e vorba si de siguranta noastra.
Sunt modele cu o traditie mai "batraneasca" si care au aceste motorizari in lista..170, 180, 200, ....de CP cu preturi corespunzatoare...nu zice nimeni ca trebuie sa fie gratis...
Daca ai citit ce am scris mai sus, am spus un interval de puteri si de preturi...si nu pentru ca asa vreau eu, ci pentru ca asa e normal, asa vad si la concurenta, asa ar fi fost normal la un model sport, asa cere piata.
Motorizarea de 1.8...e bine ca e si asta.
Norme mai au si altii, consumuri onorabil si limitari ... sunt valabile pentru toti producatorii...stiam si noi asta, ideea era alta.
1.8 e ok...mai trebuia adus si cel de 2 litri 150cp si un turbo asa de 180 - 200CP si apoi ralliart si evo.
EVO e din alta categorie de masini sport si nu ma refer numai la pret.
Pentru Evo trebuie, sa ai o experienta destul de mare, chiar o scoala de pilotaj daca vrei sa te bucuri de ea cu adevarat.
Evo nu il iei ca sa mergi cu el la servici, daca nu ai suficient timp liber atunci chiar ca e inutil si ar mai fi aspecte de luat in calcul la achizitionarea unei astfel de masini "de extrema"
Nu toti suntem piloti si din acest motiv producatorii au scos si modele sport, suficient de sport cat sa satisfaca pretentiile amatorilor, la preturi bune.
In fine...cred ca s-a inteles demult ideea dar...
Ralliartul il asteptam si vom vedea despre ce e vorba.
Laudele, criticile sunt ceva normal cand se discuta despre masini indiferent de ordinea in care apar.
Sigur ,daca ar fi numai laude ar fi perfect!
QUOTE (Lancerlot)Mitsubishi e o companie care cauta sa iasa dintr-o situatie grea si avea nevoie de un model accesibil, ieftin de fabricat, cu priza la public si care sa nu o faca chiar de ras. Cred ca a reusit.
Chiar daca admitem ca modelele Mitsu mai vechi sunt mai valoroase, totusi cumparam modelul nou. Mitsubishi stie (ca si noi) ca haina face pe om si caroseria face masina! Cel putin la nivelul superficial, care este in ton perfect cu societatea noastra.
Aici sunt de acord 100%.
PS. Oricum am vazut ca posesor sau nu, cine a vrut sa fie obiectiv, a fost!
QUOTE (2dor)Zau? Limitare drastica? Pai cred ca Renault Clio RS care are motor de 2000 cmc si 200 CP aspirati, sigur are si Euro 4. Deci se poate la alti "fraieri"care fac masini "varza si care nu sunt fiabile".
D-asta zic si eu...daca fraierii astia de la reno care fac masini varza si nefiabile, pot sa scoata o masina urata ce-i drept, dar cu o motorizare noua, sport si la un pret bun, mitsubishi, care are in curte suficiente motorizari sport de la modelele vechi, inclusiv CZT (max 200cp) de ce nu poate pentru un model sport din nastere?
Stiu, o intrebare tampita
Dar cred ca am discutat destul despre asta si nu e singurul aspect de luat in seama.
Mai sunt multe...si pozitive si negative.
Dar hai sa nu mai discutam despre cele negative, da?
Ce ? Noi suntem perfecti ? )
D-asta zic si eu...daca fraierii astia de la reno care fac masini varza si nefiabile, pot sa scoata o masina urata ce-i drept, dar cu o motorizare noua, sport si la un pret bun, mitsubishi, care are in curte suficiente motorizari sport de la modelele vechi, inclusiv CZT (max 200cp) de ce nu poate pentru un model sport din nastere?
Stiu, o intrebare tampita
Dar cred ca am discutat destul despre asta si nu e singurul aspect de luat in seama.
Mai sunt multe...si pozitive si negative.
Dar hai sa nu mai discutam despre cele negative, da?
Ce ? Noi suntem perfecti ? )
Atunci ar trebui sa le citesti ca e o lectura placuta.
In alta ordine de idei,Reno poate sa bage si motoare de 1.6 cu 400 de cai si consum 5% in oras ...e urata(foarte urata)si pe afara si pe dinauntru...ce folos ca pui 200 de cai pe o porcarie de masina?
Prefer Lancerul....cu zgomot de roti si de motor...cu plastice inauntru..etc,etc...dar care arata intr-un fel care Reno nici nu o sa viseze.
In alta ordine de idei,Reno poate sa bage si motoare de 1.6 cu 400 de cai si consum 5% in oras ...e urata(foarte urata)si pe afara si pe dinauntru...ce folos ca pui 200 de cai pe o porcarie de masina?
Prefer Lancerul....cu zgomot de roti si de motor...cu plastice inauntru..etc,etc...dar care arata intr-un fel care Reno nici nu o sa viseze.
Ma faceti sa rosesc!
Dar imi revin repede pentru ca sunt mai multi cei care ma injura.
Ma uitam aici http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Eclipse
:roll:
Dar imi revin repede pentru ca sunt mai multi cei care ma injura.
Ma uitam aici http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Eclipse
:roll:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori