Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Mar Noi 04, 2008 10:53 am

Vreau si eu, macar siglele ralliart in fata si in spate

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Mie Noi 05, 2008 5:52 am

aia de la top gear ce zic?

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Joi Noi 06, 2008 12:20 pm

Hai sa mai descretim fruntile un pic:

http://myspacetv.com/index.cfm?fuseacti ... d=43821364


Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Noi 06, 2008 1:25 pm

Am tot cautat astazi pe google chestia neoficiala pe care am citit-o si aici pe forum cum ca motorul diesel ar fi un pic modificat de Mitsu ( turbina diferita and stuff )... dar n-am gasit nimic... are cineva un link ceva? ( in afara de cel de pe 4tuning cu testul dyno ). Multumesc.

L.E. am mai gasit o ``chestie`` cum ca patentul motorului ar fi cumparat de la VW si facut in Japan ? bullshit no?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Noi 06, 2008 1:44 pm

Motorul e asa cum il face tata lui, VW. Daca o sa te uiti o sa vezi ca tot ce e scris pe el e scris in germana, iar textul e acelasi ca la passat.
Ar fi putut umbla la turbina sau la soft, dar din asta ar fi trebuit sa rezulte o inbunatatire. Macar putere ceva mai mare sau consum mai mic.
Ah, era sa uit; au schimbat totusi ceva: TDI in DI-D )

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Noi 06, 2008 1:56 pm

Deci ideea cum ca ar avea mai multi CP este o aberatie? un fel de telefonul fara fir ...

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Joi Noi 06, 2008 2:37 pm

QUOTE (Vibe)Deci ideea cum ca ar avea mai multi CP este o aberatie? un fel de telefonul fara fir ...

Man, e confirmata treaba. Turbina este garret GTB1749 care vine la vw, audi and company pe motorul de 170 de cai. Deci se putea lucra la soft din fabrica sa dea 162-163 de cai cat scoate pe dyno fara probleme. Turbina respectiva poate sustine puteri de 190-200 de cai, indicat ar fi 190 totusi maxim.

Iar chestia cu patentul vw si facut in japonia, asa zic astia de la mitsubishi, nu stiu cat de real este.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Noi 06, 2008 3:18 pm

OK ok... am inteles si stiam ca e confirmata treaba cu turbina... ai scris ca `` se putea lucra `` .... raspunsul pe care il tot caut eu astazi este daca s-a lucrat sau nu? adica scurt si la obiect : lancer 2.0 di-d are 162-163 CP sau NU ( adica are tot 140 ) ?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Noi 06, 2008 5:21 pm

Deci, pe hartie lancerul are 140 CP. Sa presupunem ca e adevarat, si ca are 163CP si nu ne-au zis ei despre asta.
Acum stau si ma gandesc ce se intampla daca iti cumperi kitul de putere ala de la mitsubishi care costa 1200eur si care iti duce masina la 167. Dai 1200eur pentru 4 cai, sau o duce la 190CP?
Am observat si eu ca ajunge la 100km/h cam in 9s.
Daca vrei sa stii neaparat cati cai ai pe masina, poti sa mergi sa o testezi si vei stii sigur.
Apropo, cam cat costa o testare pe dyno ?

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Joi Noi 06, 2008 5:28 pm

Un lucru stiu sigur...Passatul 2.0 tdi al unui prieten nu se poate tine dupa mine si consuma mai mult cu cel putin 1,5 litri.E posibil sa intervina si greutatea masinilor aici,dar parca nu imi vine sa cred ca e doar de acolo.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator