Anvelope Iarna
QUOTE (Prime)Deoarece nu facusem echilibrarea rotilor dupa ce am pus anvelopele, azi am fost la autosoft, pe calea dudesti. In urma inspectiei baietii au zis ca jantele trebuie intai indreptate si apoi echilibrate. AM inghitit in sec si am platit pt toata operatinea 300 de lei. Scump, dar sper sa nu mai am probleme. Oricum au aparate profesionale si au lucrat de calitate zic eu. La sfarsit aparatele nu mai indicau nici un dezechilibru, dar acum trebuie sa vad pe autostrada, acolo e testul final.
Ce naiba toate invite-urile vin cu genti strimbe?ca si nini a zis ca au trebuit indreptate jantele.Eu nu simt nimic la volan,vizual din nou nu se vede nimic,nu stiu ce sa fac,sa ma duc sa mi le verifice la un service?
Ce naiba toate invite-urile vin cu genti strimbe?ca si nini a zis ca au trebuit indreptate jantele.Eu nu simt nimic la volan,vizual din nou nu se vede nimic,nu stiu ce sa fac,sa ma duc sa mi le verifice la un service?
in primul rand felicitari celor care au realizat noua interfata grafica.
in legatura cu indreptatul jantelor, nu stiu ce sa zic, s-ar putea sa fie ori efectul placebo, ori cauciucurile de iarna, dar masina se comporta altfel, inainte sa le indrept simteam o mica trepidatatie in roata, dra am pus-o pe seama supensiei mai rigide a lancerului, pe care acum nu o mai simt. o sa vad la primavara cand o sa pun din nou dunlop-urile de vara cum se comporata.
vineri plec la pitesti si o sa vad pe autostrada si la viteze mai mari cum se comporta atat cauciucurile cat si jantele indreptate.
eu ma fost la autosoft cu un prieten cu megane care si-a mai indreptat jantele si toamna trecuta. intre timp cineva ii inoculase ideea ca are aliajul din jante foarte prost si era chiar hotarat sa le schimbe. acum baietii de la autosft, i-au raspuns la aceasta problema asa: din contra este un aliaj foarte bun pentru ca nu este casant, in schimb se stramba, se deformeaza dar nu se sparge, crapa, etc.
cu privire la aliajul de la jantele noastre nu au putut sa-si faca inca o parere intrucat nu le trecusera asa multe prin mana, dar daca erau deformate banuiesc ca la fel aliajul este mai moale dar nu este casant. la mine dupa indreptare s-au chinuit mult sa le echilibreze pt ca au spitele foarte groase si grele si au pus mult plumb pe partea interioara.
eu ma stat langa ei si cand le-au verificat si am vazut ca sunt deformate si cand le-au indreptat.
in legatura cu indreptatul jantelor, nu stiu ce sa zic, s-ar putea sa fie ori efectul placebo, ori cauciucurile de iarna, dar masina se comporta altfel, inainte sa le indrept simteam o mica trepidatatie in roata, dra am pus-o pe seama supensiei mai rigide a lancerului, pe care acum nu o mai simt. o sa vad la primavara cand o sa pun din nou dunlop-urile de vara cum se comporata.
vineri plec la pitesti si o sa vad pe autostrada si la viteze mai mari cum se comporta atat cauciucurile cat si jantele indreptate.
eu ma fost la autosoft cu un prieten cu megane care si-a mai indreptat jantele si toamna trecuta. intre timp cineva ii inoculase ideea ca are aliajul din jante foarte prost si era chiar hotarat sa le schimbe. acum baietii de la autosft, i-au raspuns la aceasta problema asa: din contra este un aliaj foarte bun pentru ca nu este casant, in schimb se stramba, se deformeaza dar nu se sparge, crapa, etc.
cu privire la aliajul de la jantele noastre nu au putut sa-si faca inca o parere intrucat nu le trecusera asa multe prin mana, dar daca erau deformate banuiesc ca la fel aliajul este mai moale dar nu este casant. la mine dupa indreptare s-au chinuit mult sa le echilibreze pt ca au spitele foarte groase si grele si au pus mult plumb pe partea interioara.
eu ma stat langa ei si cand le-au verificat si am vazut ca sunt deformate si cand le-au indreptat.
QUOTE (Prime @ Dec 11 2008, 10:59 AM) Eu am diferenta de -3.1% la diametru de la 205/60/r16 la 205/55/r16 dar nu am observat nici o problema
scuze ca nu am precizat, diferenta este de +2%.
daca e mai mic cu 3% nu cred ca ar trebui sa fie probleme, dar daca e mai mare? ar putea sa atinga pe undeva...?
ma poate si pe mine ajuta cineva cu o parere mai avizata...
sunt pe siteu de cauciucuri si vreau sa fac comanda dar am oarece ezitari...
multumesc.
scuze ca nu am precizat, diferenta este de +2%.
daca e mai mic cu 3% nu cred ca ar trebui sa fie probleme, dar daca e mai mare? ar putea sa atinga pe undeva...?
ma poate si pe mine ajuta cineva cu o parere mai avizata...
sunt pe siteu de cauciucuri si vreau sa fac comanda dar am oarece ezitari...
multumesc.
QUOTE (Vibe @ Dec 11 2008, 12:32 PM) Ce site? ce anvelope? ce bani? Mersi.
DELTI sau cauciucuridirect.
falken e marca, daca le iei pe firma (platitoare de TVA) se scade tva, mi-au iesit 1731.08 Lei noi 4 bucati.
Falken Eurowinter HS-437 225/40 R18 92V XL
revin, am fost si am intrebat un "vulcanizatorist" si zicea ca ar trebui sa se potriveasca, l-am intrebat si pe Vivi (cred) care vinde cauciucuri pe aici,si el mi-a confirmat ca se potrivesc fara probleme.
DELTI sau cauciucuridirect.
falken e marca, daca le iei pe firma (platitoare de TVA) se scade tva, mi-au iesit 1731.08 Lei noi 4 bucati.
Falken Eurowinter HS-437 225/40 R18 92V XL
revin, am fost si am intrebat un "vulcanizatorist" si zicea ca ar trebui sa se potriveasca, l-am intrebat si pe Vivi (cred) care vinde cauciucuri pe aici,si el mi-a confirmat ca se potrivesc fara probleme.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori