Chiptuning benzina Mitsubishi Colt, Lancer, Pajero, Carisma
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (Jeff @ Jan 6 2009, 10:55 PM) Pentru orice motorizare, intai se recomanda a se face toate modificarile hardware, dupa care se scrie un soft customizat, care sa ia in calcul toate aceste modificari, astfel obtinandu-se maxim de randament cu minim de probleme in exploatare.
Jeff, ms frumos, am mai auzit asta, tocmai d'asta il intrebam pe dl cu oferta daca e capabil sa scrie un soft 'customizat'
Jeff, ms frumos, am mai auzit asta, tocmai d'asta il intrebam pe dl cu oferta daca e capabil sa scrie un soft 'customizat'
Softul custom se face numai pe dyno, chiar daca ai modificari hardware pe masina nu stii ce comportament are aceasta pana nu vezi ce face pe bancul dyno.
Modificarile normaleb de soft nu necesita obligatoriu upgrade hardware.
Am sa postez inca un grafic dyno cu noul Mitsubishi Lancer Evolution X modificat de noi:
[attachment=2612:evo_ori.jpg] [attachment=2613:evo_tunat.jpg]
S-au facut 2 masuratori pe bancul dyno.
1. prima masuratoare - masina originala 309CP si 382Nm (4150RPM);
2. a doua masuratoare - masina modificata Stage Normal 363CP si 451Nm (4000RPM);
Mai multe grafice dyno
Cu respect,
Doc
Modificarile normaleb de soft nu necesita obligatoriu upgrade hardware.
Am sa postez inca un grafic dyno cu noul Mitsubishi Lancer Evolution X modificat de noi:
[attachment=2612:evo_ori.jpg] [attachment=2613:evo_tunat.jpg]
S-au facut 2 masuratori pe bancul dyno.
1. prima masuratoare - masina originala 309CP si 382Nm (4150RPM);
2. a doua masuratoare - masina modificata Stage Normal 363CP si 451Nm (4000RPM);
Mai multe grafice dyno
Cu respect,
Doc
- Fişiere ataşate
-
- evo_tunat.jpg (14.41 KiB) Vizualizat de 2462 ori
-
- evo_ori.jpg (465.32 KiB) Vizualizat de 2461 ori
QUOTE (Vibe @ Jan 28 2009, 10:21 AM) Daca ii pui turbo ajungi si la 200 cu putin noroc
ok asta stiam dar ma intrebam daca este cineva autorizat sa monteze asa ceva fara a pierde garantia.
oare cu turbocompresor si intercooler consumul se va situa tot ca si pana acum? coltul are 8.6 urban, dar tinand cont de Lancerul este mai greu sa spunem ca s-ar duce la un 12?
Dunhill
ok asta stiam dar ma intrebam daca este cineva autorizat sa monteze asa ceva fara a pierde garantia.
oare cu turbocompresor si intercooler consumul se va situa tot ca si pana acum? coltul are 8.6 urban, dar tinand cont de Lancerul este mai greu sa spunem ca s-ar duce la un 12?
Dunhill
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori