Consum Outlander 2
Shit! Oare ar fi trebuit sa-mi ascult primul impuls si sa iau un Lamborghini ?
Stai linistit, motoarele astea diesel nu-s chiar atat de sensibile la turari. Sunt alte greseli in conducerea lor, cu consecinte mai grave. Recomand tuturor topicul acesta:
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=318529
Oricum, motoarele de azi sunt printre cele mai fiabile componente ale masinilor, merg linistit 250-300 mii km. Pana atunci, sunt multe alte piese si sisteme care cad (unele, chiar de mai multe ori).
Ca sa nu mai vorbim ca, totusi, conducem pe drumuri romanesti, pe care greierii se reproduc cu mare spor! Si, de la un moment dat, iti canta in cor: VIIIIINDE_MAAAAA !!!
Stai linistit, motoarele astea diesel nu-s chiar atat de sensibile la turari. Sunt alte greseli in conducerea lor, cu consecinte mai grave. Recomand tuturor topicul acesta:
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=318529
Oricum, motoarele de azi sunt printre cele mai fiabile componente ale masinilor, merg linistit 250-300 mii km. Pana atunci, sunt multe alte piese si sisteme care cad (unele, chiar de mai multe ori).
Ca sa nu mai vorbim ca, totusi, conducem pe drumuri romanesti, pe care greierii se reproduc cu mare spor! Si, de la un moment dat, iti canta in cor: VIIIIINDE_MAAAAA !!!
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
Sunt foarte de acord cu tine. Dar!
Uite ce e: am citit ceea ce ai pus tu acolo si nu mi se pare ca ar contrazice in niciun fel ceea ce ziceam eu. Adica oricine care-mi spune ca uzura motorului nu e direct proportionala cu modul si regimul de exploatare are o gandire magica de tip "Harry Potter", ca sa o zic elegant. Adica "acolo e zona rosie si daca merg 300k km cu 4500 ture e ok"... Adica omul zice ca POATE fi turat, nu ca trebuie sa faci asta tot timpul.
Bineinteles ca daca mi-as lua EVO X (!) l-as tura pana la 6000 si cand l-as scoate din parcare . E tentant, dar ma gandesc cu groaza la consum )
PS: Singura chestia cu adevarat noua pe are am aflat-o e de ce e bine sa schimbi des filtrul de aer.
Uite ce e: am citit ceea ce ai pus tu acolo si nu mi se pare ca ar contrazice in niciun fel ceea ce ziceam eu. Adica oricine care-mi spune ca uzura motorului nu e direct proportionala cu modul si regimul de exploatare are o gandire magica de tip "Harry Potter", ca sa o zic elegant. Adica "acolo e zona rosie si daca merg 300k km cu 4500 ture e ok"... Adica omul zice ca POATE fi turat, nu ca trebuie sa faci asta tot timpul.
Bineinteles ca daca mi-as lua EVO X (!) l-as tura pana la 6000 si cand l-as scoate din parcare . E tentant, dar ma gandesc cu groaza la consum )
PS: Singura chestia cu adevarat noua pe are am aflat-o e de ce e bine sa schimbi des filtrul de aer.
QUOTE (andreiderme @ Feb 8 2009, 01:39 AM) Bineinteles ca daca mi-as lua EVO X (!) l-as tura pana la 6000 si cand l-as scoate din parcare
Sa stii ca si la EVO X se strica motorul daca-l turezi prea tare
QUOTE (rcostin @ Feb 8 2009, 01:39 AM) Stiu ca o sa para greu de crezut dar de la Constanta la Bucuresti am avut consum mediu de 5.9 la suta de km. Cu motorul de 2l diesel. Adevarat, am venit cu 90km/h, caci am asistat telefonic 3 ore pe cineva (probleme de serviciu).
Asta din cauza ca nu l-ai bagat in seama! Si cafeaua fierbe mai repede daca nu te uiti la ea
E bun consumul tau, dar nu prea poti sa mergi asa tot timpul. Si eu am reusit un 6.7% Ploiesti-Bucuresti cu motorul de 2.2, pe trafic nu prea aglomerat si respectand perfect regulile (ca asa aveam chef atunci), adica 70 in localitati si 90-100 afara. De obicei, pe acelasi traseu, fac 8.2-8.4.
Sa stii ca si la EVO X se strica motorul daca-l turezi prea tare
QUOTE (rcostin @ Feb 8 2009, 01:39 AM) Stiu ca o sa para greu de crezut dar de la Constanta la Bucuresti am avut consum mediu de 5.9 la suta de km. Cu motorul de 2l diesel. Adevarat, am venit cu 90km/h, caci am asistat telefonic 3 ore pe cineva (probleme de serviciu).
Asta din cauza ca nu l-ai bagat in seama! Si cafeaua fierbe mai repede daca nu te uiti la ea
E bun consumul tau, dar nu prea poti sa mergi asa tot timpul. Si eu am reusit un 6.7% Ploiesti-Bucuresti cu motorul de 2.2, pe trafic nu prea aglomerat si respectand perfect regulile (ca asa aveam chef atunci), adica 70 in localitati si 90-100 afara. De obicei, pe acelasi traseu, fac 8.2-8.4.
QUOTE Asta din cauza ca nu l-ai bagat in seama! Si cafeaua fierbe mai repede daca nu te uiti la ea
E bun consumul tau, dar nu prea poti sa mergi asa tot timpul. Si eu am reusit un 6.7% Ploiesti-Bucuresti cu motorul de 2.2, pe trafic nu prea aglomerat si respectand perfect regulile (ca asa aveam chef atunci), adica 70 in localitati si 90-100 afara. De obicei, pe acelasi traseu, fac 8.2-8.4.
Chiar daca il bagam in seama, tot asa consuma !
Am facut vreo cateva poze de pe calculatorul de bord, ca nici mie nu imi venea sa cred, parca mersesem in 3 cilindri.
Aveti atasate 2 grafice si nivelul rezervorului in Bucuresti dupa plin facut in CT, la Petromul de la iesire (pe partea dreapta),
S-auzim de bine
E bun consumul tau, dar nu prea poti sa mergi asa tot timpul. Si eu am reusit un 6.7% Ploiesti-Bucuresti cu motorul de 2.2, pe trafic nu prea aglomerat si respectand perfect regulile (ca asa aveam chef atunci), adica 70 in localitati si 90-100 afara. De obicei, pe acelasi traseu, fac 8.2-8.4.
Chiar daca il bagam in seama, tot asa consuma !
Am facut vreo cateva poze de pe calculatorul de bord, ca nici mie nu imi venea sa cred, parca mersesem in 3 cilindri.
Aveti atasate 2 grafice si nivelul rezervorului in Bucuresti dupa plin facut in CT, la Petromul de la iesire (pe partea dreapta),
S-auzim de bine
- Fişiere ataşate
-
- DSC00510_resize.jpg (66 KiB) Vizualizat de 3307 ori
-
- DSC00508_resize.jpg (160.62 KiB) Vizualizat de 3289 ori
-
- DSC00507_resize.jpg (159.23 KiB) Vizualizat de 3321 ori
- mirceaking
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
- Contact:
- crisstiann
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 14, 2008 5:40 pm
Masina din semnatura Outlander 2.0 TDi fara chip (original sau nu), dara alte modificari:
Consum mediu pe 8500 de km incepand de pe la 2000 (deci rodajul nu chiar complet facut) 7,5%. Cam 1500-2000 in Bucuresti, restul afara, dar cu peste 2000 km pe autostrada (regimul de rigoare). Mers preponderent cu 2wd, dar si cu AC cam jumatate din timp.
Am fost in vacanta prin romania, 2000 km, fara AC, dar cam tot drumul cu 4wd, traseu montan cam 50% consum 6,3%.
Precizari: majoritatea timpului masina sofer plus un pasager, mers intre 2000-3000 rpm, sub 2250 la rece, presiunea in cauciucuri usor sub cea recomandata (incerc sa o tin la 2.0 la rece), mers sportiv (atat cat permite masina si bunul-simt).
PS. Tinand cont ca manevrabilitatea mi se pare mult imbunatatita cu 4wd si ca la consum, cel putin la drum lung, nu prea se vede vre-o diferenta notabila, cred ca doar in oras o sa mai utilizez modul 2wd, mai ales ca vine sezonul ploios/rece. Nu am vazut prin carte vre-o recomandare impotriva modului 4wd (auto) permanent. Daca totusi cineva poate sa imi dea un contraargument pertinent il rog sa ma lamureasca printr-un mesaj. Multumesc!
Consum mediu pe 8500 de km incepand de pe la 2000 (deci rodajul nu chiar complet facut) 7,5%. Cam 1500-2000 in Bucuresti, restul afara, dar cu peste 2000 km pe autostrada (regimul de rigoare). Mers preponderent cu 2wd, dar si cu AC cam jumatate din timp.
Am fost in vacanta prin romania, 2000 km, fara AC, dar cam tot drumul cu 4wd, traseu montan cam 50% consum 6,3%.
Precizari: majoritatea timpului masina sofer plus un pasager, mers intre 2000-3000 rpm, sub 2250 la rece, presiunea in cauciucuri usor sub cea recomandata (incerc sa o tin la 2.0 la rece), mers sportiv (atat cat permite masina si bunul-simt).
PS. Tinand cont ca manevrabilitatea mi se pare mult imbunatatita cu 4wd si ca la consum, cel putin la drum lung, nu prea se vede vre-o diferenta notabila, cred ca doar in oras o sa mai utilizez modul 2wd, mai ales ca vine sezonul ploios/rece. Nu am vazut prin carte vre-o recomandare impotriva modului 4wd (auto) permanent. Daca totusi cineva poate sa imi dea un contraargument pertinent il rog sa ma lamureasca printr-un mesaj. Multumesc!
- mirceaking
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori