2008 Mitsubishi Colt 1.3 95cp Sparkling Black
Dupa cateva ore de jucat table cu iubita si alti prieteni, a venit momentul sa ne retragem spre case. Toate bune si frumoase pana in momentul in care plec cu masina. Motorul torcea linistit, noi am dat drumul la muzica in sa mie, in mers, mi s-a parut ca volanul se comporta cam ciudat. Apelez la o fandare cu viteza mica si sunt nevoit sa constat cauciucul stanga fata aproape pe janta. Ar fi fost in regula daca as fi avut roata de rezerva, dar nici solutia pentru depanare nu aveam. Nu-i nimic. Era doar 23:30 cand am scos compresorul din portbagaj si am umflat roata la 2,2 bari. Am plecat in goana spre singura vulcanizare la care mai aveam speranta. Ajungem acolo, scoatem roata, o bagam in apa si gasim doua gaurele: una pe fata (exterior) si inca una mai sus in care era un betisor, pozitionata intre doi zimti si aceasta tot mai mult pe exterior. Ma uit la tipul de la vulcanizare si il intreb zambind: "Se rezolva, nu?" la care el imi raspunde tot cu un zambet: "Da, cu alt cauciuc".
Ca sa nu o mai lungesc: ori mi-a intepat cinva roata, cu toate ca masina am avut-o mereu langa noi, ori am intepat-o eu pe undeva... dar mi se pare absurd sa am chiar asa ghinion. Am schimbat pana la urma cauciucul cu unul de la vulcanizare pe care am dat 100 lei dar care este de 205/55/16 si nu de 205/45/16. Maine trebuie sa imi caut doua cauciucuri noi... Alti bani, alta distractie Damn!
Ca sa nu o mai lungesc: ori mi-a intepat cinva roata, cu toate ca masina am avut-o mereu langa noi, ori am intepat-o eu pe undeva... dar mi se pare absurd sa am chiar asa ghinion. Am schimbat pana la urma cauciucul cu unul de la vulcanizare pe care am dat 100 lei dar care este de 205/55/16 si nu de 205/45/16. Maine trebuie sa imi caut doua cauciucuri noi... Alti bani, alta distractie Damn!
Este mare gaura sau de ce nu se vulcanizeaza. Eu am doua roti cu dop in lateral si merg cu ele de aproape 40k km. Mai incearca si la alta vulcanizare pana sa dai banii pe cauciucuri noi. Mie cand mi le-a facut a zis ca de obicei nu se vulcanizeaza pe lateral, dar i-am zis sa imi faca ceva macar temporar sa ajung cu masina undeva sa imi iau cauciucuri. Si de-atunci asa au ramas.
Va multumesc pentru sfaturi! A incercat sa bage un dop si scotea aer pe langa. La a doua gaurica nu a mai incercat sa bage dop, chiar daca are diametrul de cel mult 2mm. Cauciucul il am in portbagaj. La MAP nu am sunat pentru ca am considerat ca roata este intepata din vina mea si nu este din vina jantei sau a cauciucului.
Acum plec sa vad ce rezolv cu cauciucul ciupit. Si va trebui sa ma pregatesc si de vopsit jante! (mi-a zgariat-o aseara la vulcanizare )
Acum plec sa vad ce rezolv cu cauciucul ciupit. Si va trebui sa ma pregatesc si de vopsit jante! (mi-a zgariat-o aseara la vulcanizare )
Am reusit sa reparam cauciucul meu, le-am dus inapoi cauciucul de aseara si am luat 100 de lei inapoi in conditiile in care janta mea este zgariata urat de ei si nu prea mai poate fi remediata dupa ce marginea unei spite este indoita... Nu au comentat nimic ci au dat banii fara comentarii... off... saraca janta... (
am mai scris undeva si s-a luat cineva de mine. CITITI-VA MANUALELE DE UTILIZARE SI GARANTIE. nu scrie la MAP ca trebuie sa fie vina altuia sa ii suni.
ai o problema in primii 3 ani ai masinii - suni - rezolva - gratis.
eu nu iti dadeam cei 100 roni inapoi. si te-ai ales si cu o janta stricata. mama lor de jepcari.
ai o problema in primii 3 ani ai masinii - suni - rezolva - gratis.
eu nu iti dadeam cei 100 roni inapoi. si te-ai ales si cu o janta stricata. mama lor de jepcari.
@COObra: iti dau dreptate si ma invinuiesc pentru patanie. Sincer iti spun, imi era oarecum sa sun la map la ora 23 din moment ce eram in orasul meu si aveam vulcanizare deschisa. nu m-am gandit nici un moment ca la vulcanizarea pe care am frecventat-o si laudat-o altora imi vor face asa ceva, mai ales ca ma cunosteau foarte bine. Asta este! De acum stiu cum voi proceda.
Am tot stat pe ganduri daca sa va spun sau nu, dar cu riscul de a ma "certa" am hotarat sa aduc si voua la cunostinta.
Intr-o seara, acum vreo trei saptamani, m-am intalnit cu niste baieti/cunostinte/prieteni la Primaria din oras. M-au rugat sa le prezint masina. Am laudat-o din toate punctele de vedere. Nu prea credeau ei ca un motor de 1.3, 16V, poate avea 95 de cai.
Asadar, am ridicat capota masinii si le-am aratat motorul. Baietii, fiind posesori de Opel Astra Caravan 1.7, Golf, Skoda Octavia au inceput sa rada de dimensiunea motorului spunand: "Haaaa, dar asta e motor de Matiz... Nici macar Mitsubishi nu scrie pe el". M-au deranjat replicile lor si am inceput sa le explic iarasi. Ei nu au vrut sa ma creada. Atunci, am luat pe unul din ei, cel care detine Opelul de 1.7, la o plimbare scurta in afara orasului.
Am iesit din oras cu treapta 3 de viteza iar in momentul in care am ajuns la 130 i-am spus sa se uite la turometru si la viteza. Am schimbat apoi a patra, iar la 160 i-am aratat cum turometrul indica 5600-5700 de ture amintindu-i ca abia la 6700-6900 taie injectia. L-am intrebat apoi daca vrea sa i-o dau si pe a 5-a si a spus un "NU!!" categoric.
Cand ne-am intors la primarie, s-a dat jos din masina si l-am intrebat: "Auzi? Tot motor de Matiz crezi ca e?" Ganditor, a raspuns cu jumatate de gura ca nu.
A mai fost putina "distractie" cu un opel astra break din 2000 care in timp ce cobora curba de la Comisoaia pe banda a II-a cu frana apasata, iar eu pe banda I, a taiat curba exact in fata mea, fortandu-ma sa pun frana in mijlocul curbei. Putin mai inainte trecuse pe langa mine cu 130 si radea aratand spre masina mea. Asadar, dupa ce am iesit din curba, suparat fiind, am aplicat un tratament in treapta a treia pana la 130, apoi a patra pana la 170, urmata de a 5-a pana pe la 185-190 (viteza conform ceasului din bord, in conditiile in care drumul era liber). A incercat sa ma ajunga dar cand aveam eu 190 incepusem sa il pierd din oglinzi. Am schimbat frumos banda II cu banda I si am franat incet ca sa il las sa treaca iar eu sa imi vad linistit de drum mai departe. A trecut pe langa mine "val-vartej", incruntat. In Oreavu ne-am reintalnit. Calatorea regulamentar pe banda I cu 50 la ora. Eu, stiind zonele in care sunt amplasate radarele, am trecut pe langa el cu 70 km/h. Baiatul, a trecut brusc in spatele meu, la 1-2 metri dinstanta de mine. Trec pe banda I sa ii fac loc, schimba banda si el cu mine pastrand aceeasi distanta mica. M-am suparat iar. Aveam mult mai in fata doua masini. Un spark pe banda II si un Mondeo pe I. Am aplicat un tratament de treapta a II-a pana la 85 iar apoi a III-a pana la 110 cand am ajuns in spatele celor doi. Tipul din spate a pus frana brusca si mi-a dat impresia ca masina lui mai avea putin si atingea cu botul de sosea.
Nu consider ca am mania vitezei, nu ma pot pronunta daca imi place sau nu viteza. Vreau sa conduc prudent si chiar imi dau interesul. Incerc sa anticipez fiecare miscare a participantilor la trafic. In schimb, nu suport genul de oameni care se considera superiori cand trec pe langa mine cu viteza si imi rad in nas. Poate sunt putin teribilist ca ma joc cu ei, dar vreau sa inteleaga ca: Mitsubishi Colt NU are motor de Matiz si ajunge si el repede la 180-190 (poate ca ia si 200 cu toate ca imi doresc sa nu vad niciodata acul vitezometrul in acea pozitie).
Sper ca nu ma veti certa! Pur si simplu m-am straduit sa nu "patez" imaginea Coltului si nici cea a Mitsubishi!
Respect,
Cristian
Am tot stat pe ganduri daca sa va spun sau nu, dar cu riscul de a ma "certa" am hotarat sa aduc si voua la cunostinta.
Intr-o seara, acum vreo trei saptamani, m-am intalnit cu niste baieti/cunostinte/prieteni la Primaria din oras. M-au rugat sa le prezint masina. Am laudat-o din toate punctele de vedere. Nu prea credeau ei ca un motor de 1.3, 16V, poate avea 95 de cai.
Asadar, am ridicat capota masinii si le-am aratat motorul. Baietii, fiind posesori de Opel Astra Caravan 1.7, Golf, Skoda Octavia au inceput sa rada de dimensiunea motorului spunand: "Haaaa, dar asta e motor de Matiz... Nici macar Mitsubishi nu scrie pe el". M-au deranjat replicile lor si am inceput sa le explic iarasi. Ei nu au vrut sa ma creada. Atunci, am luat pe unul din ei, cel care detine Opelul de 1.7, la o plimbare scurta in afara orasului.
Am iesit din oras cu treapta 3 de viteza iar in momentul in care am ajuns la 130 i-am spus sa se uite la turometru si la viteza. Am schimbat apoi a patra, iar la 160 i-am aratat cum turometrul indica 5600-5700 de ture amintindu-i ca abia la 6700-6900 taie injectia. L-am intrebat apoi daca vrea sa i-o dau si pe a 5-a si a spus un "NU!!" categoric.
Cand ne-am intors la primarie, s-a dat jos din masina si l-am intrebat: "Auzi? Tot motor de Matiz crezi ca e?" Ganditor, a raspuns cu jumatate de gura ca nu.
A mai fost putina "distractie" cu un opel astra break din 2000 care in timp ce cobora curba de la Comisoaia pe banda a II-a cu frana apasata, iar eu pe banda I, a taiat curba exact in fata mea, fortandu-ma sa pun frana in mijlocul curbei. Putin mai inainte trecuse pe langa mine cu 130 si radea aratand spre masina mea. Asadar, dupa ce am iesit din curba, suparat fiind, am aplicat un tratament in treapta a treia pana la 130, apoi a patra pana la 170, urmata de a 5-a pana pe la 185-190 (viteza conform ceasului din bord, in conditiile in care drumul era liber). A incercat sa ma ajunga dar cand aveam eu 190 incepusem sa il pierd din oglinzi. Am schimbat frumos banda II cu banda I si am franat incet ca sa il las sa treaca iar eu sa imi vad linistit de drum mai departe. A trecut pe langa mine "val-vartej", incruntat. In Oreavu ne-am reintalnit. Calatorea regulamentar pe banda I cu 50 la ora. Eu, stiind zonele in care sunt amplasate radarele, am trecut pe langa el cu 70 km/h. Baiatul, a trecut brusc in spatele meu, la 1-2 metri dinstanta de mine. Trec pe banda I sa ii fac loc, schimba banda si el cu mine pastrand aceeasi distanta mica. M-am suparat iar. Aveam mult mai in fata doua masini. Un spark pe banda II si un Mondeo pe I. Am aplicat un tratament de treapta a II-a pana la 85 iar apoi a III-a pana la 110 cand am ajuns in spatele celor doi. Tipul din spate a pus frana brusca si mi-a dat impresia ca masina lui mai avea putin si atingea cu botul de sosea.
Nu consider ca am mania vitezei, nu ma pot pronunta daca imi place sau nu viteza. Vreau sa conduc prudent si chiar imi dau interesul. Incerc sa anticipez fiecare miscare a participantilor la trafic. In schimb, nu suport genul de oameni care se considera superiori cand trec pe langa mine cu viteza si imi rad in nas. Poate sunt putin teribilist ca ma joc cu ei, dar vreau sa inteleaga ca: Mitsubishi Colt NU are motor de Matiz si ajunge si el repede la 180-190 (poate ca ia si 200 cu toate ca imi doresc sa nu vad niciodata acul vitezometrul in acea pozitie).
Sper ca nu ma veti certa! Pur si simplu m-am straduit sa nu "patez" imaginea Coltului si nici cea a Mitsubishi!
Respect,
Cristian
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori