Noul Outlander
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
In primul rand La multi ani!
Raportez sa traiti: am facut 7000 km (am fost in Austria)
Plusuri:
- totul, din care subliniez:
- consum: la 150-160 km/h pe autostrada, la temperaturi in jur de 0, cu 4 adulti si masina blana de bagaje, cu cauciucuri de offroad a consumat 9 (!!!)
- senzatia de siguranta pe care ti-o da si ziua si mai ales noaptea (nu te orbesc farurile)
- confort; cea mai buna dovada e ca noi chiar am stat bine
- forta motorului: nimic nu se comparta cu un motor turbo (cuplu enorm la turatii joase); toate pandele le-am uracat fluierand cu 1800-2000 rpm
- tractiunea integrala si dinamica: pe semi-polei luam unele curbe cu 80 si glisam frumusel ushor de-a latul. Superb!
- zapada din Bucuresti de pe 3 ian? Cu cauciucurile de offroad treceam ca prin BRANZA! Parca nici nu era zapada pe jos. Si stradutele din spatele blocurilor, nu Magheru
- loc enorm in portbagaj
- cruise controlul este absolut recomandabil la drumuri lungi
- cutia de viteze si ambreiajul: divine, dar dupa ce se incalzeste motorul
- tapitzeria: frumoasa, placuta la atingere si rezistenta
- frane: foarte bune. Promptitudine si ABS eficient
- ESP: intervine NUMAI cand e graosa, nu ca la Megane care nu puteam sa iau si eu o curba un pic mai tare ca gata
- offroad: am iesit dintr-o groapa plina cu apa de 1/2 metru fara nici un efort si eram cu 2 roti de pe dreapta in ea
- etc.
Minusuri -> nu se poate fara sad.gif
- climatizarea: daca iarna nu tii pe "dezaburire+ picioare", se aburesc geamurile cvasi-instantaneu (chiar pe auto), dar cu asta merge. Plus ca la viteze mari, duzele pentru dezaburirea geamurilor laterale sufla un aer mai rece cu multe grade decat ar trebui pentru temp setata, ceea ce te forteaza sa cresti temp la vreo 25
- stergatoarele: la mai mult de 50 km/h, cand speli parbrizul, spulbera apa si raman multe picaturi si dare pe el. Defect de conceptie aerodinamica...
- zgomotul motorului este deranjant la viteze mici in a 2, 3 treapta, dupa aceea este mascat
- motorina pentru iarna in Vest este mai scumpa decat benzina super plus sad.gif. Odata cu venirea primaverii, costurile vor scadea considerabil in schimb. Dar nu va recomand daca sunt temp scazute sa bagati motorina normala!
- imi fac multi dobitoci cu farurile crezand ca am faza lunga, dar le arat eu care este faza lunga smile.gif De reglat le-am pus pe 3, deci n-ar trebui sa fie chair asa...
- grija sa verifici uleiul. Nu mi-a mancat prea mult ulei, dar este o grija in plus.
- fratilor! Japonezilor! Ganditi-va ca sunt oameni si de 1.90 si peste!!! Scaunul pasagerului se poate da mai in spate decat cel al shoferului! What the f***?! Cu toate astea stau bine (am 1.90), dar la 2 metri sigur nu mai stai bine.
- intr-adevar se putea face un pic mai confortabila bancheta din spate.
Raportez sa traiti: am facut 7000 km (am fost in Austria)
Plusuri:
- totul, din care subliniez:
- consum: la 150-160 km/h pe autostrada, la temperaturi in jur de 0, cu 4 adulti si masina blana de bagaje, cu cauciucuri de offroad a consumat 9 (!!!)
- senzatia de siguranta pe care ti-o da si ziua si mai ales noaptea (nu te orbesc farurile)
- confort; cea mai buna dovada e ca noi chiar am stat bine
- forta motorului: nimic nu se comparta cu un motor turbo (cuplu enorm la turatii joase); toate pandele le-am uracat fluierand cu 1800-2000 rpm
- tractiunea integrala si dinamica: pe semi-polei luam unele curbe cu 80 si glisam frumusel ushor de-a latul. Superb!
- zapada din Bucuresti de pe 3 ian? Cu cauciucurile de offroad treceam ca prin BRANZA! Parca nici nu era zapada pe jos. Si stradutele din spatele blocurilor, nu Magheru
- loc enorm in portbagaj
- cruise controlul este absolut recomandabil la drumuri lungi
- cutia de viteze si ambreiajul: divine, dar dupa ce se incalzeste motorul
- tapitzeria: frumoasa, placuta la atingere si rezistenta
- frane: foarte bune. Promptitudine si ABS eficient
- ESP: intervine NUMAI cand e graosa, nu ca la Megane care nu puteam sa iau si eu o curba un pic mai tare ca gata
- offroad: am iesit dintr-o groapa plina cu apa de 1/2 metru fara nici un efort si eram cu 2 roti de pe dreapta in ea
- etc.
Minusuri -> nu se poate fara sad.gif
- climatizarea: daca iarna nu tii pe "dezaburire+ picioare", se aburesc geamurile cvasi-instantaneu (chiar pe auto), dar cu asta merge. Plus ca la viteze mari, duzele pentru dezaburirea geamurilor laterale sufla un aer mai rece cu multe grade decat ar trebui pentru temp setata, ceea ce te forteaza sa cresti temp la vreo 25
- stergatoarele: la mai mult de 50 km/h, cand speli parbrizul, spulbera apa si raman multe picaturi si dare pe el. Defect de conceptie aerodinamica...
- zgomotul motorului este deranjant la viteze mici in a 2, 3 treapta, dupa aceea este mascat
- motorina pentru iarna in Vest este mai scumpa decat benzina super plus sad.gif. Odata cu venirea primaverii, costurile vor scadea considerabil in schimb. Dar nu va recomand daca sunt temp scazute sa bagati motorina normala!
- imi fac multi dobitoci cu farurile crezand ca am faza lunga, dar le arat eu care este faza lunga smile.gif De reglat le-am pus pe 3, deci n-ar trebui sa fie chair asa...
- grija sa verifici uleiul. Nu mi-a mancat prea mult ulei, dar este o grija in plus.
- fratilor! Japonezilor! Ganditi-va ca sunt oameni si de 1.90 si peste!!! Scaunul pasagerului se poate da mai in spate decat cel al shoferului! What the f***?! Cu toate astea stau bine (am 1.90), dar la 2 metri sigur nu mai stai bine.
- intr-adevar se putea face un pic mai confortabila bancheta din spate.
QUOTE (vali4715)Stiti cumva in ce consta kitul de putere de la Ralliart?
Este ceva fizic adaugat la motor sau baga putere doar printr-un upgrade software?
Este ceva adaugat fizic dar nu la motor. Adica nu se schimba softul din calculator prin mufa obd (cum mi-au facut mie tunning). Ci este o piesa electronica un fel de chip ceva. Dar nu se ating de injectoare sau altele pe la motor.
Este ceva fizic adaugat la motor sau baga putere doar printr-un upgrade software?
Este ceva adaugat fizic dar nu la motor. Adica nu se schimba softul din calculator prin mufa obd (cum mi-au facut mie tunning). Ci este o piesa electronica un fel de chip ceva. Dar nu se ating de injectoare sau altele pe la motor.
QUOTE (Andrei_RC)QUOTE (vali4715)Stiti cumva in ce consta kitul de putere de la Ralliart?
Este ceva fizic adaugat la motor sau baga putere doar printr-un upgrade software?
Este ceva adaugat fizic dar nu la motor. Adica nu se schimba softul din calculator prin mufa obd (cum mi-au facut mie tunning). Ci este o piesa electronica un fel de chip ceva. Dar nu se ating de injectoare sau altele pe la motor.
Merci mult pentru informatii.
Se completeaza cu ulei din cand in cand?
Cu ce ulei se completeaza?
Este ceva fizic adaugat la motor sau baga putere doar printr-un upgrade software?
Este ceva adaugat fizic dar nu la motor. Adica nu se schimba softul din calculator prin mufa obd (cum mi-au facut mie tunning). Ci este o piesa electronica un fel de chip ceva. Dar nu se ating de injectoare sau altele pe la motor.
Merci mult pentru informatii.
Se completeaza cu ulei din cand in cand?
Cu ce ulei se completeaza?
- BlackViper
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 21, 2007 11:09 am
Pentru Vali4715 poate te intereseaza, eu am kit-ul de putere instalat. Este o componenta care se adauga, daca vrei ca un mini computer care face o chestie foarte interesanta, pe linga ca iti da cam 20 CP in plus si vreo 50-60 Nm...ceea ce-ti ridica puterea la 160 CP iar forta de tractiune in jur de 370Nm , NU TE LASA sa beneficiezi de aceste avantaje decit daca motorul are minim 70 grade - ceea ce este un lucru bun. Beneficiezi de garantie internationala daca-l ai pus la masina, si scapi de probleme gen s-a rupt axul la turbina pentru ca ai tunat mashina....si crede-ma ca daca vei da in ea si vei rupe un astfel de ax nu vei fi foarte fericit - iti vorbesc din experienta proprie nu din povesti.
Ca sa fim mai exactiun pic: putere 167 CP/4000 rpm, cuplu 365 Nm/1750-2500 rpm.
Si in plus, se poate instala din prima zi de utilizare si nu ai nici o problema in ceea ce priveste garantia...
Unde se vede diferenta - la reprize intr-o anumita treapta - de ex in a 6 de la 60 la 140 acceleraza mai repede cu aproximativ 6 secunde...asta conteaza mult...
Si in plus, se poate instala din prima zi de utilizare si nu ai nici o problema in ceea ce priveste garantia...
Unde se vede diferenta - la reprize intr-o anumita treapta - de ex in a 6 de la 60 la 140 acceleraza mai repede cu aproximativ 6 secunde...asta conteaza mult...
salutare
foarte pe scurt problema mea suna in felul urmator
doresc sa mi iau un SUV cu "aere" de tanc, respectiv cu care sa nu raman in 30 de cm de zapada sau noroi
nu mi doresc fitza ci doar calitate shi talente de off road la un suv
de ce suv shi nu jeep ?(generic vorbind ), din lipsa de bani
am maximum 33 K
outlanderu este o solutzie ?
am mai avut pe mana pana acum : hyundai teracan , nissan pathfinder ( astea deja sunt autobuze shi sunt cam scumpuzte ) , shi mashina de piscutze rav4
safturi
alternative
solutzii
mercic !!!!
foarte pe scurt problema mea suna in felul urmator
doresc sa mi iau un SUV cu "aere" de tanc, respectiv cu care sa nu raman in 30 de cm de zapada sau noroi
nu mi doresc fitza ci doar calitate shi talente de off road la un suv
de ce suv shi nu jeep ?(generic vorbind ), din lipsa de bani
am maximum 33 K
outlanderu este o solutzie ?
am mai avut pe mana pana acum : hyundai teracan , nissan pathfinder ( astea deja sunt autobuze shi sunt cam scumpuzte ) , shi mashina de piscutze rav4
safturi
alternative
solutzii
mercic !!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori