Revizii - Costuri directe si indirecte
QUOTE (ovy ovy @ Jan 20 2010, 02:33 PM) asa pica anul!
am fost la revizie.m-au umflat de bani si am schimbat discurile pe fata,pe care,by the way,le-am cumparat eu,la jumatate de pret fata de reprezentanta,am schimbat si placutele fata si le-am inlocuit cu placute ATE.M-a costat 1273 ron in conditiile in care ei au pus numai filtrul de aer si motorina ,restul pieselor le-am dus eu!!!! niste banditi!!!!mai mult decit atit,imi pornesc ambele ventilkatoare de racire a motorului chiar daca afara sint -5 grade daca opresc motorul se opresc,dar la 2-4 min pornesc din nou.cei de la reprez au spus ca e normal ca nu stiu ce setare are calculatorul de bord sa comande asa ceva...bla,bla,bla.eu nu cred asa ceva,cum adica sa porneasca ventilatoarele de racire la -5 grade.temp motorului pe bord nu trece de jumatatea scalei niciodata.
ce ar putea fi?
ati intilnit asa ceva?
motorul e 2.2
am fost la revizie.m-au umflat de bani si am schimbat discurile pe fata,pe care,by the way,le-am cumparat eu,la jumatate de pret fata de reprezentanta,am schimbat si placutele fata si le-am inlocuit cu placute ATE.M-a costat 1273 ron in conditiile in care ei au pus numai filtrul de aer si motorina ,restul pieselor le-am dus eu!!!! niste banditi!!!!mai mult decit atit,imi pornesc ambele ventilkatoare de racire a motorului chiar daca afara sint -5 grade daca opresc motorul se opresc,dar la 2-4 min pornesc din nou.cei de la reprez au spus ca e normal ca nu stiu ce setare are calculatorul de bord sa comande asa ceva...bla,bla,bla.eu nu cred asa ceva,cum adica sa porneasca ventilatoarele de racire la -5 grade.temp motorului pe bord nu trece de jumatatea scalei niciodata.
ce ar putea fi?
ati intilnit asa ceva?
motorul e 2.2
QUOTE (MIB @ Mar 13 2009, 12:08 PM) Mie imi scartie si cand sunt discurile uscate, dar au inceput sa scartie dupa revizie! Ideea este ca nu imi scartie mereu, ci doar la viteze mici (foarte mici), cand calc frana usor.
Stiu ca raspunsul este tardiv pentru tine, dar raspund pentru cei care vor mai citi topicul: la aceste simptome placutele se cer schimbate, uzura ajungand la insertia metalica de avertizare care exista in aceste placute. Poti sa mai mergi linistit o mie doua de km cu ele dar sunetul va deveni din ce in ce mai neplacut.
In cazul tau sa stii ca exista si o mica probabilitate sa nu ti le fi inlocuit, ci pur si simplu sa nu fi observat. Ele inca mai au destula carne pe ele cand incepe acest sunet.
Stiu ca raspunsul este tardiv pentru tine, dar raspund pentru cei care vor mai citi topicul: la aceste simptome placutele se cer schimbate, uzura ajungand la insertia metalica de avertizare care exista in aceste placute. Poti sa mai mergi linistit o mie doua de km cu ele dar sunetul va deveni din ce in ce mai neplacut.
In cazul tau sa stii ca exista si o mica probabilitate sa nu ti le fi inlocuit, ci pur si simplu sa nu fi observat. Ele inca mai au destula carne pe ele cand incepe acest sunet.
- andreiderme
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm
Nu vreau sa te contrazic B-81-LOS, dar voi prezenta si o alta varianta posibila. O fac ca sa nu se certe oamenii inutil cu cei de la Mitsu. Am mai postat asta si la alt topic.
Referitor la scartaitul la franare: am avut asa ceva, numai cand franam incet, ma apropiam de stop si facea inainte de oprire. La revizie le-am spus si au spus ca stiu de la ce e: ca s-ar freca placutza de frana de marginea discului (aia iesita inafara). Au pilit placutzele in locul ala si mi-au spus ca s-ar putea sa mai faca, dar nu a mai facut pana acum cand mai am o mie doua de km si o sa schimb placutzele.
Sper ca am fost de ajutor
Referitor la scartaitul la franare: am avut asa ceva, numai cand franam incet, ma apropiam de stop si facea inainte de oprire. La revizie le-am spus si au spus ca stiu de la ce e: ca s-ar freca placutza de frana de marginea discului (aia iesita inafara). Au pilit placutzele in locul ala si mi-au spus ca s-ar putea sa mai faca, dar nu a mai facut pana acum cand mai am o mie doua de km si o sa schimb placutzele.
Sper ca am fost de ajutor
QUOTE (ovy ovy @ Feb 2 2010, 01:58 PM) am fost la revizie.m-au umflat de bani si am schimbat discurile pe fata,pe care,by the way,le-am cumparat eu,la jumatate de pret fata de reprezentanta,am schimbat si placutele fata si le-am inlocuit cu placute ATE.M-a costat 1273 ron in conditiile in care ei au pus numai filtrul de aer si motorina ,restul pieselor le-am dus eu!!!! niste banditi!!!!mai mult decit atit,imi pornesc ambele ventilkatoare de racire a motorului chiar daca afara sint -5 grade daca opresc motorul se opresc,dar la 2-4 min pornesc din nou.cei de la reprez au spus ca e normal ca nu stiu ce setare are calculatorul de bord sa comande asa ceva...bla,bla,bla.eu nu cred asa ceva,cum adica sa porneasca ventilatoarele de racire la -5 grade.temp motorului pe bord nu trece de jumatatea scalei niciodata.
ce ar putea fi?
ati intilnit asa ceva?
motorul e 2.2
revin la ce am postat mai sus.ma poate ajuta cineva cu o informatie?????????
ce ar putea fi?
ati intilnit asa ceva?
motorul e 2.2
revin la ce am postat mai sus.ma poate ajuta cineva cu o informatie?????????
Si la mine a facut de cateva ori asa in iarna asta (sa zicem o data la 2-3 saptamani). M-am mirat si eu fiindca era frig afara. Dar nu m-am panicat, practic nu i-am dat importanta. Dar sunt sigur ca treaba asta mi s-a intamplat intotdeauna in oras, nu la curse mai lungi.
Dar la tine cum e de fapt? Ca nu prea am inteles. Ventilatoarele merg non-stop, in fiecare zi, la fiecare cursa, imediat ce ai pornit motorul?
Spune-mi te rog, de unde ai cumparat discuri si placute de frana si alte cele pt. revizie? Si preturile?
Dar la tine cum e de fapt? Ca nu prea am inteles. Ventilatoarele merg non-stop, in fiecare zi, la fiecare cursa, imediat ce ai pornit motorul?
Spune-mi te rog, de unde ai cumparat discuri si placute de frana si alte cele pt. revizie? Si preturile?
QUOTE (ovy ovy @ Feb 2 2010, 02:58 PM) am fost la revizie.m-au umflat de bani si am schimbat discurile pe fata,pe care,by the way,le-am cumparat eu,la jumatate de pret fata de reprezentanta,am schimbat si placutele fata si le-am inlocuit cu placute ATE.M-a costat 1273 ron in conditiile in care ei au pus numai filtrul de aer si motorina ,restul pieselor le-am dus eu!!!! niste banditi!!!!mai mult decit atit,imi pornesc ambele ventilkatoare de racire a motorului chiar daca afara sint -5 grade daca opresc motorul se opresc,dar la 2-4 min pornesc din nou.cei de la reprez au spus ca e normal ca nu stiu ce setare are calculatorul de bord sa comande asa ceva...bla,bla,bla.eu nu cred asa ceva,cum adica sa porneasca ventilatoarele de racire la -5 grade.temp motorului pe bord nu trece de jumatatea scalei niciodata.
ce ar putea fi?
ati intilnit asa ceva?
motorul e 2.2
Salut
Eu am aceeasi problema cu ventilatorul:
1. ventilatorul porneste la temp scazute
2. NU se intimpla permanent, ci la anumite intervale de timp ( citeva spatamini in cazul meu)
3. acest lucru l-am remarcat inca de cind masina era noua (am 30000)
O posiblia explicatie ar fi curatarea DPF-ului. Din cite am citit, acest lucru se face crescind temperatura gazelor arse , care vor carboniza particulele din filtru.
Presupun ca asta duce si la o incalzire suplimetara a motorului.
Ultima data cind am sesizat acest lucru am setat un contor de la KM pe zero sa vad cam la ce inteval apare fenomenul. Daca apare la 4-500 KM explicatia de mai sus ar avea sens. O sa revin cu concluziile.
Cei de la reprezentanta sunt destul de idioti ca sa-ti poata da vreo explicatie cit de cit logica....asa ca intelg frustrarea ta. Pur si simplu nu se pricep..stiinta popularizata, cam pe aici sunt ei.
Despre placute: eu le-am schimbat cu EBC Black Stuff ( adica placute normale pe care am dat 25Euro pe set fata) si sunt foarte multumit de ele( am deja 10000 KM). Masina frineaza poate chiar mai bine decit cu cele originale.
Am aceeasi problema cu discurile - am tras deja o cearta cu cei de la reprezentanta, dar din pacate mai aveau pina la cota minima, asa ca nu mi le-ar fi schimbat oricum. Te rog daca poti sa-mi spui si mie ce discuri ai cumparat si la ce pret, deoarece trebuie sa fac si eu aceasta schimbare la urmatoarea revizie. Si cit de multumit esti de ele.
Numai bine
ce ar putea fi?
ati intilnit asa ceva?
motorul e 2.2
Salut
Eu am aceeasi problema cu ventilatorul:
1. ventilatorul porneste la temp scazute
2. NU se intimpla permanent, ci la anumite intervale de timp ( citeva spatamini in cazul meu)
3. acest lucru l-am remarcat inca de cind masina era noua (am 30000)
O posiblia explicatie ar fi curatarea DPF-ului. Din cite am citit, acest lucru se face crescind temperatura gazelor arse , care vor carboniza particulele din filtru.
Presupun ca asta duce si la o incalzire suplimetara a motorului.
Ultima data cind am sesizat acest lucru am setat un contor de la KM pe zero sa vad cam la ce inteval apare fenomenul. Daca apare la 4-500 KM explicatia de mai sus ar avea sens. O sa revin cu concluziile.
Cei de la reprezentanta sunt destul de idioti ca sa-ti poata da vreo explicatie cit de cit logica....asa ca intelg frustrarea ta. Pur si simplu nu se pricep..stiinta popularizata, cam pe aici sunt ei.
Despre placute: eu le-am schimbat cu EBC Black Stuff ( adica placute normale pe care am dat 25Euro pe set fata) si sunt foarte multumit de ele( am deja 10000 KM). Masina frineaza poate chiar mai bine decit cu cele originale.
Am aceeasi problema cu discurile - am tras deja o cearta cu cei de la reprezentanta, dar din pacate mai aveau pina la cota minima, asa ca nu mi le-ar fi schimbat oricum. Te rog daca poti sa-mi spui si mie ce discuri ai cumparat si la ce pret, deoarece trebuie sa fac si eu aceasta schimbare la urmatoarea revizie. Si cit de multumit esti de ele.
Numai bine
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori