Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Ian 29, 2008 12:11 pm

Salve,


Din punct de vedere "sportiv" se obtin performante o idee mai bune daca se schimba cam in zona in care curba de putere incepe sa-si reduca panta, adica in cazul motorului de 1.5, pe undeva pe la 5700. Daca se urca mai sus in ture , pana pe rosu chiar (6500 adica) nu rezulta decat pierdere de timp...
Evident ca trebuie sa se faca schimbarea de treapta rapid, sa nu scada turatia motorului sub 4000.

Despre preturi la versiunea de 1.8 n-am nici o idee..doar supozitii, asa ca nu ma pronunt.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Ian 29, 2008 12:37 pm

QUOTE (DeBogdan)Din punct de vedere "sportiv" se obtin performante o idee mai bune daca se schimba cam in zona in care curba de putere incepe sa-si reduca panta, adica in cazul motorului de 1.5, pe undeva pe la 5700. Daca se urca mai sus in ture , pana pe rosu chiar (6500 adica) nu rezulta decat pierdere de timp...
Evident ca trebuie sa se faca schimbarea de treapta rapid, sa nu scada turatia motorului sub 4000.

teoretic asa e, practic, luand in calcul modul de lucru al levierului...ambreiajul...total nesportive...si in unele cazuri si soferul...schimbarea de treapta s-ar putea sa nu fie foarte rapida si sa scada sub 4000.
o sa verific la colt.

de asemenea mai depinde de cum a fost obisnuita masina...o masina al carei motor care a fost turat bine si cat mai spre limita superioara, se comporta bine chiar si dupa ce curba de cuplu isi reduce panta.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Ian 29, 2008 1:33 pm

N-ai inteles ideea Cristi,

Oricat de sportiva a fost bisnuita masina, schimbatul la turatii mai mari de cea data de mine adica 5700 de ture nu-ti aduce un spor de acceleratie, din contra,. asta pentru ca in zona de turatie 5700 - 6000 viteza de crestere a turatiei, in sarcina vorbind, este incomparabil mai mica decat pana la 5700, in timp ce diferenta de putere intre cele doua turatii e aproape zero.

Pe dealta parte spuneam ca e bine sa schimbi astfel incat sa nu scada turatia sub 4000 pentru a beneficia de un "avantaj": daca esti in plaja 4000 - 6000 si cresterea sarcinii ar duce la scaderea turatiei, aceasta atrage dupa sine automat cresterea cuplului. Sub 4000 de rpm nu mai exista acest avantaj.

Cam asta era logica celor zise de mine.
Evident ca nimeni nu te poate obliga sa faci asa cum am explicat...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Ian 29, 2008 2:04 pm

QUOTE (DeBogdan)Evident ca nimeni nu te poate obliga sa faci asa cum am explicat...


k k
E in regula...
O sa verific daca schimband rapid in conditiile indicate de tine...scade turatia sub 4000 sau nu....
Acum am filtru K&N pe ea si urca in ture de zici ca e pe nitro...acul la turometru, in demaraj, urca mai rapid ca la relanti.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Ian 29, 2008 2:08 pm

OK,

Sa-mi spui si mie cum e...
depinde de tine sa nu scada turatia sub 4000. eventual o mai ajuti un pic cu acceleratia in timp ce schimbi...

Avatar utilizator
tazmaniaccg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 17, 2008 8:41 am

Mesaj de tazmaniaccg » Mar Ian 29, 2008 2:27 pm

QUOTE (DeBogdan)Din punct de vedere "sportiv"

Dar din punct de vedere "economic" cum ar trebuie schimbat la Lancer 1.5 M/T ?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Ian 29, 2008 2:33 pm

Din cate stiu eu, s-a mai discutat aspectul asta si pe alte forumuri si alte topicuri.
In cateva cuvinte:
- sa tii turatia motorului cat mai aproape de turatia de cuplu maxim; spun asta pentru ca s-ar putea sa ti se para cam mult 4000 de ture;
- sa nu accelerezi brusc ci progresiv si lent;
- sa folosesti frana de motor;
- sa pastrezi pe cat posibil o viteza constanta de deplasare;
- sa stai maxim 1 minut sa se incalzeasca motorul dimineata, dupa care il lasi sa se incalzeasca in mers.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Ian 29, 2008 5:33 pm

.................

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Ian 29, 2008 6:20 pm

de ce ai avut 3 zvacniri nervoase ?
iti dai seama ca fara zvacniri iti lua 5%.

lasa prostiile...la valoarea ta te mai uiti la consum ? :-)
astea sunt discutii pentru pustii care au furat masina de acasa si nu le ajunge alocatia de benzina...

zi-mi si mie de unde ai luat solutiile K&N pentru filtru ca l-am pus pe masina ...ca sa am un consum mic. )
e cam uscat si as vrea sa-l curat, imbalsamez...

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Ian 29, 2008 7:02 pm

Salve Cristi,

Obligatoriu, ca altfel poti pune flori, cu cat praf se strange.
de o lalea gasim noi bani :-D ,
Glumeam. ideea ca KN e mai pretentios..

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori