Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 16, 2010 11:11 am

Stiam ca are Denso si ca le lauda. De-asta si intrebam, daca NGK ar fi mai slabe, la fel sau chiar mai bune?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Oct 16, 2010 7:49 pm

teoretic ngk e cele mai bune
eu cred ca imi iau beru cu iridiu.
nu de alta, dar costa la juma'
denso nu stiu cat sunt.

Avatar utilizator
Dennis_TL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 15, 2008 5:02 pm
Contact:

Mesaj de Dennis_TL » Sâm Oct 16, 2010 11:53 pm

si eu am denso si nu sunt cu nimic mai bune ca bosch originale cu care a venit masina. denso iridium zic.
si ngk sunt la fel de bune/proaste. pe colt nu exista nici un fel de imbunatatire fata de o bujie normala.

Avatar utilizator
pascal_mihai_marian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 6:40 pm

Mesaj de pascal_mihai_marian » Lun Oct 18, 2010 5:50 pm

astazi am fost nevoit sa schimb si eu bujiile (la 60.000 km din cate stiu ar fi trebuit schimbate la 45.000) am pus ngk (astea mi-au fost recomandate) si nimik nici o schimbare ,masina merge la fel cum mergea si cu cele bosch . (adik foarte bine )

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Oct 18, 2010 8:37 pm

Important si bine e ca nu merge... mai rau.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Vin Oct 22, 2010 4:30 pm

buna ziua dragi coforumisti si scuze ca nu am mai reusit sa pun pozele cu pricina pe care mi le-a cerut coobra, dar am fost foarte aglomerat cu o problema...creata de un bou de pe sosele patriei care s-a gandit sa-mi mai micsoreze putin masina ca era prea mare din fabrica si avea fundul prea sexy sa-i reziste. Voi posta poze pe duminica, iar in ceea ce priveste pornirea... o noua zi rece azi dimineata (5 grade), o noua pornire greoaie; deci trag eu concluzia ca nu era nici de la bujii si nici de la piesele pe care le-a curatat coobra si a povestit de ele pe la inceputul postului... ce dumnezeu poate fi????

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 22, 2010 4:32 pm

Ouch! Urata intamplare. Sper ca esti bine si ca Mitsa nu e foarte sifonata.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Vin Oct 22, 2010 5:00 pm

QUOTE (the1 @ Oct 22 2010, 04:32 PM) Ouch! Urata intamplare. Sper ca esti bine si ca Mitsa nu e foarte sifonata.
Sunt oarecum bine...desteptul a intrat destul de violent in mine; m-am lovit la cap de tetiera puternic, iar casetofonul din cauza fortei a iesit efectiv din bord...asta iti dai seama dupa ce rezulta din reparatie: pe langa bara, catadipoptru (ochi de pisica) mi se va inlocui si podeaua portbagaj cu tot cu sistemul de prindere al hayonului deoarece si "rama portbagajului" (marginea de incarcare) este indoita si deplasta catre interior. Tot ce sper acum este sa imi iasa masina la fel de bine sa nu ma trezesc cand voi dori sa o vand ca va crede lumea ca a dat trenul peste mine pt ca va avea podeaua portbagajului si ce va mai fi pe dedesubt inlocuit. :-((

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Oct 22, 2010 6:58 pm

nasoala intamplare, sper ca esti bine.
azi fiind cel mai frig, a pornit cel mai prost.
back to the beginning. cautam, incercam, etc.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Dum Oct 24, 2010 9:19 am

Nu am patit fizic nimic; multumesc de suport, iar in ceea ce priveste subiectul postului revin cu update: ieri dimineata pornit la ora 7:00. Era fix 1 grad afara. Pornirea a fost in felul urmator: a pornit si parca a avut o mica ezitare jumatate de secunda, dar a luat-o perfect in final. Cum am reusit? Am mai "scrutat" alte forumuri unde aceasta problema a fost discutata si paradiscutata doar ca la motoarele diesel. Oamenii aveau aceleasi simptome si problemele li s-au rezolvat prin "amorsarea"pompei de combustibil. Nu ma pricep in ale mecanicii, dar stiu ca asta se intampla cand mergi cu masina si ramai fara benzina de tot, eu nefacand acest lucru, dar mi s-a mai intamplat sa merg si sa mi se aprinda becul, dupa care sa mai parcurg vreo 30-40 km prin buc pana la realimentare in ultima vreme. In cadrul acelor forumuri amorsarea am inteles ca se poate face in 2 feluri: fie prin desfacerea unui "furtun" care trece prin masina si tragerea de combustibil pana iese fara aer sau prin punerea contactului fara a porni motorul de ~3-4 ori, adica atunci cand se aude pompa ca trage benzina si se sting martorii din bord. Eu am "combinat" la porniea de ieri aceasta metoda si cu desfacerea busonului de la rezervor (lucru pe care mi-l recomandase un mecanic in urma cu ani buni la dacia) si a pornit neasteptat de frumos. Acum ma voi duce sa pronesc din nou masina cam in 30 de min, dar acum sunt cam 4-5 grade, ceea ce inseamna ca este cam temperatura de unde cam incep problemele. Revin mai tarziu cu update. Intre timp poate isi mai da si coobra cu parerea asupra problemei deoarece are acces mai usor la service si dupa ce a curatat senzori, clapeta, schimbat bobine si am impresia ca si bujii tot ii mai face e clar ca ar trebui sa ne cam indreptam atentia catre alte "orizonturi" cred eu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori