Pornire Greoaie/tremurat Relanti
Ia te uita ca nu sunt singurul! Doar ce am intrat pe forum sa caut raspunsuri ptr problema cu pornitul greoi si topicul asta era primul din lista.
Ce sa va zic, si eu am patit odata cu racirea vremii sa am porniri greoaie dimineata. Motorul se ineaca cam 2 - 3 secunde dupa care o ia normal. Ultima data m-am speriat si am bagat piciorul repede in acceleratie sa-i dau mai multe turatii sa nu moara de tot.
Maine am sa incerc metoda cu pusul contactului de cateva ori fara sa pornesc motorul.
Masina o am din 2008 deci nu ma gandesc la uzura. Mi s-a spus ca ar fi de la uleiul de la motor care s-ar fi ingrosat din cauza impuritatilor (s-a facut anul si inca n-am fos sa-l schimb... urmeaza.) dar eu unul nu cred si acum ca am vazut ca mai sunt si altii sunt sigur ca nu e de la ulei ptr ca asta ar insemna ca nici unul de mai sus nu si-a mai schimbat uleiul de un an de zile, iar asta ar fi coincidenta naibii...
Ce sa va zic, si eu am patit odata cu racirea vremii sa am porniri greoaie dimineata. Motorul se ineaca cam 2 - 3 secunde dupa care o ia normal. Ultima data m-am speriat si am bagat piciorul repede in acceleratie sa-i dau mai multe turatii sa nu moara de tot.
Maine am sa incerc metoda cu pusul contactului de cateva ori fara sa pornesc motorul.
Masina o am din 2008 deci nu ma gandesc la uzura. Mi s-a spus ca ar fi de la uleiul de la motor care s-ar fi ingrosat din cauza impuritatilor (s-a facut anul si inca n-am fos sa-l schimb... urmeaza.) dar eu unul nu cred si acum ca am vazut ca mai sunt si altii sunt sigur ca nu e de la ulei ptr ca asta ar insemna ca nici unul de mai sus nu si-a mai schimbat uleiul de un an de zile, iar asta ar fi coincidenta naibii...
incep sa suspectez si eu ceva mai degraba legat de alimentare.
rog ca cei care au probleme sa puna nr de km care ii are masina.
eu am aproape 60.000
ce suspectez eu este ca desi filtrul de benzina zice producatorul ca se schimba la 100 sau 160.000 (nu retin exact), preobabil ca asta era valabil intr-o tara civilizata fara tampenii in benzina. probabil ca la noi s-a injumatatit perioada, om fi fost mai ghinionisti si am luat ceva mizerii mai mari astfel incat la prima pornire (dupa ce sta mai mult timp), pompa impinge mai greu.
doar o supozitie deocamdata, sa ajung la servici sa vaz cum pot verifica asta.
rog ca cei care au probleme sa puna nr de km care ii are masina.
eu am aproape 60.000
ce suspectez eu este ca desi filtrul de benzina zice producatorul ca se schimba la 100 sau 160.000 (nu retin exact), preobabil ca asta era valabil intr-o tara civilizata fara tampenii in benzina. probabil ca la noi s-a injumatatit perioada, om fi fost mai ghinionisti si am luat ceva mizerii mai mari astfel incat la prima pornire (dupa ce sta mai mult timp), pompa impinge mai greu.
doar o supozitie deocamdata, sa ajung la servici sa vaz cum pot verifica asta.
Eu am aproape 22500 Km.
Si eu am zis ca e o tampenie chestia cu uleiul.
Tu zici filtrul de benzina. Nush ce sa zic, am putini kilometri si am pus aceeasi benzina (95), de la aceeasi benzinarie (Petrom) in cei 2 ani de cand am masina si pana acum, in cele 2 ierni pe care le-am apucat nu am patit asa ceva. Ca sa nu mai zic ca ultima iarna a fost foarte friguroasa cu -18, -19 si chiar -20 grade Celsius si motorul a pornit perfect... iar acum la 3 sau 4 grade sa faca figuri... e ciudat
Si eu am zis ca e o tampenie chestia cu uleiul.
Tu zici filtrul de benzina. Nush ce sa zic, am putini kilometri si am pus aceeasi benzina (95), de la aceeasi benzinarie (Petrom) in cei 2 ani de cand am masina si pana acum, in cele 2 ierni pe care le-am apucat nu am patit asa ceva. Ca sa nu mai zic ca ultima iarna a fost foarte friguroasa cu -18, -19 si chiar -20 grade Celsius si motorul a pornit perfect... iar acum la 3 sau 4 grade sa faca figuri... e ciudat
Asa cum spune si tiborg, a pornit si la mine in toate iernile de cand o am inclusiv anul trecut, cand la -22 de grade a luat-o perfect. In ceea ce priveste filtrul de benzina doar coobra ne poate "ilumina" (spun asta pt ca pe siteu-rile specializate la sectiunea filtre acesta nici nu exista de vanzare). Dupa parerea mea; l-as fi schimbat de 5 ori pana acum, dar am inteles ca e undeva in rezervor si ar fi foarte dificila/imposibila schimbarea lui (cel putin asta este explicatia pe care am primit-o de la mesteri de cate ori am abordat subiectul). Nici eu nu cred ca are a face uleiul dar as indrazni sa spun ca nici benzina pt ca nu alimentam toti de la aceiasi statie/companie. Ceva se intampla cu mitsele noastre dintr-o data, iar eu cred ca asta consta intr-un defect care a aparut la vreo piesa de pe traseul de alimentare atata timp cat eroare nu avem in bord.
Nr de km ~89000.
Nr de km ~89000.
la mine au fost vreo 4 grade si a murit prima oara. nu am pus contactul de mai multe ori.
problema la filtrul de benzina e ca e face parte din corpul pompei de benzina. si e scump. mi se pare ca se schimba cu totul.
la tiborg e chiar aiurea cu 22.000km, la noi e mai plauzibil ca avem multi km.
si la mine iernile trecute nu am avut nici o problema si la -20grade.
problema la filtrul de benzina e ca e face parte din corpul pompei de benzina. si e scump. mi se pare ca se schimba cu totul.
la tiborg e chiar aiurea cu 22.000km, la noi e mai plauzibil ca avem multi km.
si la mine iernile trecute nu am avut nici o problema si la -20grade.
eu cand am pleact azi erau 6 grade si am patit exact ca tiborg, dar fara a mai incerca sa pun contactul de mai multe ori (am vrut sa vad evolutia/involutia) si a pornit, nu a mai facut asa urat dar tot a stat o fractiune de secunda sa se "gandaesca" cam cate ture ar trebui sa-mi dea la relanti cu motoru rece...intre timp am gasit pompa benzina care in schimb e tipic pieselor lui mitsa si anume: o galagie de bani (887 ron) ; de asemenea am gasit si filtru benzina care ar fi undeva pe la 230 ron, dar sincer nu as arunca efectiv atatia bani fara sa stiu ca e sigur pompa sau doar filtrul asa, doar ca sa "incerc" sa-mi iau de-o grija. Ceea ce ma sperie si mai tare este faptul ca vad ca lui coobra i-a murit azi, deci trag concluzia ca merge spre mai rau nu spre mai bine si daca nici el nu a putut afla de la service ce poate fi... ce speranta sa mai avem noi ceilalti daca la un moment dat ramane moarta de tot in parcare?
Ce ma roade acum este ca am gasit 2 pompe de benzina si nu stiu care ar fi buna pt mine: "pompa cobustibil electronica" care este aprox 250 ron sau "pompa de benzina electrica cu senzor nivel combustibil" care este 889 ron ?
Ce ma roade acum este ca am gasit 2 pompe de benzina si nu stiu care ar fi buna pt mine: "pompa cobustibil electronica" care este aprox 250 ron sau "pompa de benzina electrica cu senzor nivel combustibil" care este 889 ron ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori