Pornire Greoaie/tremurat Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Lun Noi 01, 2010 12:32 pm

Am festelit-o daca e asa...

In fiecare dimineata prima cheie da rateu... pushca mea si am cumparat Mitsubishi pentru "vestita fiabilitate"...

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Noi 01, 2010 1:04 pm

eu am gasit mult sub 1600 ron...dar nu stiu care ar fi caci sunt 2 repere cu denumiri asemanatoare: pompa combustibil electronica (247 ron) si pompa benzina electrica cu senzor nivel care este 887 ron.. daca ma poti lamuri care ar fi deiferenta intre cele 2 sau imi poti da reperul pompei originale sa pot jongla mai departe cu el poate o putem scoate si mult mai ieftin... btw esti sigur ca ast ar fi defectul?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Noi 01, 2010 1:06 pm

QUOTE (COObra @ Nov 1 2010, 12:15 PM) piesa asta este corp comun pompa/plutitor/filtru/regulator, deci nu se gaseste ca piesa separata.
Deci cred ca a doua varianta, cea cu senzor de nivel.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Noi 01, 2010 1:20 pm

zi-mi te rog la ce producator ai gasit-o.
si NU, nu sunt sigur ca asta este pana nu o sa incerc sa fac ceva.
am mai multe solutii, dar imi trebuie timp. din pacate chiar nu am chef sa demontez rezervorul in acest moment, mai ales ca nu stiu ce gasesc acolo. tot sper sa pot pune mana pe o pompa stricata, sa incerc sa ma joc un pic cu ea. nu de alta, dar daca o belesc pe a mea, nu o sa-mi mai mearga masina de loc.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Noi 01, 2010 1:29 pm

pompa combustibil ashika 247 ron, care ar fi un producator italian specializat in producerea de piese pt auto nipone, iar cea electrica cu senzor nivel este meat&doria 887 ron. poate poti avea acces macar la producatorul care a echipat acest model si tot ne-am lamuri cat de cat.
te cred ca situatia e neplacuta atat pt tine cat si pt noi toti...sa pice pompa (ma rog o componenta a ei) la un motor pe benzina si al unei marci renumite pt fiabilitate este de kko. .. si acum cateva luni radeam de niste topicuri ale colegilor de pe forumul reno cand auzeam ca la symbol diesel au fost probleme cu unele pompe (ziceam ca de e low cost facuta in turcia, etc). Na ca incepe sa ne loveasca si pe noi cu toata fiabilitatea nipona asamblata in olanda.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Noi 01, 2010 4:14 pm

e posibil sa fie surprinzator....dar sunt made in germany multe componente de pe colt.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Noi 01, 2010 4:51 pm

stiu ca sunt made in germany, dar se pare c nici acest lucru nu prea ne mai ajuta in ziua de azi...ai vreo noutate in ceea ce priveste pompa (producator sau tipul ei)?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Noi 01, 2010 11:22 pm

Mai bine asteptam un verdict/posibila rezolvare inainte sa aruncam cu noroi in Mitsubishi. Probleme (mult mai mari, chiar) exista si la marci cu pretentii MULT mai ridicate.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Noi 02, 2010 7:04 am

Nu cred ca arunca nimeni cu nici un noroi (sau ma rog mai mult decat trebuie ). Pana la urma toti avem mitsu si suntem aici pt a rezolva problema nu pt a ne face de kko marca; dar daca asta e problema nu are rost sa ridici in slavi o marca care a pus o piesa slaba pe masina (caci tocmai fiabila nu se poate numi daca au inceput sa pice ca mustele indiferent de nr de km). Poate intelegeam la mine (am 90 k km), poate si la coobra care are 60 k km (desi nici aici nu pot sa fiu de acord avand istoricul altor marci, dar nu dau nume pt ca nu vreau sa transformam topicul intr-un versus), dar vad ca mai sunt alti colegi coforumisti care au 22 k km si au aceiasi problema. Subscriu la ce spune si tiborg "pusca" si cureaua lata luai un mitsu ca era fiabil mereu, nu cateodata. Intelegeam sa fiu eu mai ghinionist si sa mi se intample numai mie dar vad ca sunt loviti mai multi coforumisti.

Avatar utilizator
tiborg
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Ian 17, 2009 2:49 pm

Mesaj de tiborg » Mar Noi 02, 2010 8:26 am

Io am constatat ceva. Ieri m-am gandit eu sa verific daca e de la pierderea de presiune pe circuitul benzinei. Asa ca pe la orele 22:00 am pornit masina si am dat o tura prin oras ca sa incalzesc motorul si ca sa fie mai putine ore de stationare a masinei pana dimineata cand plec la munca. Ei bine dimineata nu mi s-a mai oprit motorul desi a dat ceva semne ca se ineaca. A pornit la prima cheie, a tusit putin dar a mers mai departe.
E de naspa fratilor daca e de la pompa de benzina. Eu insa mai trag sperante ca ar fi ceva mai putin grav.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori